Fitness Seller

Weight belt gebruiken na (onder)rug blessure? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat maak je er allemaal zelf van.
Wat zijn de kut reacties?
De reacties op je deadlift wat na posten van een filmpje geen deadlift blijkt te zijn maar een sldl ? Post het dan niet ? Of geef wat meer info.

Ook tonen anderen interesse door te vragen om een filmpje en geven tips voor bijv een goede fysio enz enz.

Ook in mijn eerste post bijv al je antwoord op de belt vraag. En worden andere vragen gesteld om een beeld te vormen.

Je komt zeker betweterig over. Want je moet maar benadrukken dat je zelf coacht enz.
Waarom kom je dan hier en maak je geen gebruik van je eigen ervaring en ga je niet op onderzoek uit of klop je aan bij je netwerk?

Iedereen.... of nou bijna iedereen is bereid te helpen. Maar niet wanneer je hier komt aanmelden en zo'n houding gaat opzetten .
 
Als ik informatie in wil winnen ga ik niet bij de door jou zogenoemde fitgirls aankloppen. Ik ga dan verschillende personal trainers in mijn netwerk benaderen als je dat ermee bedoelt.

Het was voor mij niet duidelijk dat de vraag was beantwoord en ook kwam het niet over dat mensen "interesse toonden" aangezien er meteen van allemaal foute dingen uit werd gegaan die niet kloppen. Komt o.a. door het te letterlijk nemen van dingen bijv omdat ik niet had gezegd dat op de video (VAN 2 JAAR GELEDEN) ik een stiff legged dl deed, omdat ik aannam dat jullie dat zelf wel konden zien, weet ik opeens niet wat de verschillende deadlifts zijn?!

Dit strookt imo niet met de je eerste post en met je initiële vraag, als je daadwerkelijk zo ervaren bent en personal trainers in je netwerk hebt, dan hoef je toch niet aan onbekenden opeen forum te vragen of het verstandig is om een riem te gebruiken na een onderrug blessure.
 
Heb al heel vaak laten weten dat dat nog even gaat duren aangezien ik nu met een rugblessure zit he... en voor als je daar ook overheen hebt gelezen, ik laat me morgen behandelen.
Ik zou niet weten waarom je geen lichte deadlift kan doen, er is vrij weinig aan de hand. Je hebt geen hernia, je hebt je rug niet gebroken en er is geen wervel tussenuit gesprongen. Wat ik wel lees is een hoop onzin als het gewicht op de bal van je voet houden, dus ik ben erg benieuwd naar die deadlift met goede vorm.
 
Maar volgens mij is er wel geantwoord dat een belt niet functioneert om rugklachten tegen te gaan,
het helpt je alleen om zwaarder te kunnen liften.
Een belt kan zelfs averechts werken en je rug nog meer verslappen

+
+
+
 
Inb4 mensen weer gaan zeiken dat nieuwe leden gelijk worden afgezeken.
 
Dat maak je er allemaal zelf van.
Wat zijn de kut reacties?
De reacties op je deadlift wat na posten van een filmpje geen deadlift blijkt te zijn maar een sldl ? Post het dan niet ? Of geef wat meer info.

Ook tonen anderen interesse door te vragen om een filmpje en geven tips voor bijv een goede fysio enz enz.

Ook in mijn eerste post bijv al je antwoord op de belt vraag. En worden andere vragen gesteld om een beeld te vormen.

Je komt zeker betweterig over. Want je moet maar benadrukken dat je zelf coacht enz.
Waarom kom je dan hier en maak je geen gebruik van je eigen ervaring en ga je niet op onderzoek uit of klop je aan bij je netwerk?

Ja en die tip daar heb ik ook om bedankt. Dat filmpje had ik al 5x aangegeven dat ik dat niet kon maken aangezien ik nu last heb van mijn rug.

En betweterig? Ik heb 1x gezegd dat mijn deadlift form niet het probleem zou zien aangezien ik vaak door verschillende mensen ben gecheckt en daarbij laat ik 1x vallen dat ik zelf mensen coach. Sinds wanneer benadruk ik het dan?

Ik kwam hier omdat ook geen ervaring heb met een weight band en dacht dat dat misschien mijn rug zou kunnen helpen sterk te maken. Ik ben nieuw hier en was benieuwd naar was anderen (deskundigen) ervan zouden vinden. That's it‍♀️
 
En betweterig? Ik heb 1x gezegd dat mijn deadlift form niet het probleem zou zien aangezien ik vaak door verschillende mensen ben gecheckt en daarbij laat ik 1x vallen dat ik zelf mensen coach. Sinds wanneer benadruk ik het dan?

Als je SLDL vorm symbool staat voor je DL vorm, dan zou ik er niet zonder meer vanuit gaan dat je DL vorm niet het probleem zou zijn.
 
Nou sorry als het op je overkwam dat ik "zo'n" houding opzette wat dat ook mag zijn want dat was dan echt niet mn bedoeling. Ik beantwoordde gewoon de vragen..
 
Ik zou niet weten waarom je geen lichte deadlift kan doen, er is vrij weinig aan de hand. Je hebt geen hernia, je hebt je rug niet gebroken en er is geen wervel tussenuit gesprongen. Wat ik wel lees is een hoop onzin als het gewicht op de bal van je voet houden, dus ik ben erg benieuwd naar die deadlift met goede vorm.

Dat is omdat ik nauwelijks kan lopen en buigen gaat al helemaal niet. Dus nee zelfs een deadlift met lichaamsgewicht lukt niet. En al helemaal niet met goede form nu...
 
Dit strookt imo niet met de je eerste post en met je initiële vraag, als je daadwerkelijk zo ervaren bent en personal trainers in je netwerk hebt, dan hoef je toch niet aan onbekenden opeen forum te vragen of het verstandig is om een riem te gebruiken na een onderrug blessure.
Ik was benieuwd naar de verschillende inzichten. Ik probeer altijd zoveel mogelijk inzichten met onderbouwingen te verzamelen voordat ik iets ga doen
 
Nou sorry als het op je overkwam dat ik "zo'n" houding opzette wat dat ook mag zijn want dat was dan echt niet mn bedoeling. Ik beantwoordde gewoon de vragen..

Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.
Je hebt iig je info gekregen en hopelijk kun je er wat mee.
 
Ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.
Je hebt iig je info gekregen en hopelijk kun je er wat mee.
Ik weet het oprecht niet. Denk dat het een gevalletje "dingen online verkeerd interpreteren" is. Whatever. Ik vraag wel verder buiten dit forum.
 
Of aan je personal trainers in je netwerk vragen :cool:
Ja want het is zooo buitengewoon en cool dat ik personal trainers in mn netwerk heb zitten als ik vaak in de gym ben te vinden
 
Ik weet het oprecht niet. Denk dat het een gevalletje "dingen online verkeerd interpreteren" is. Whatever. Ik vraag wel verder buiten dit forum.
Precies zo'n reactie ! En al eerder.
Wat verwacht je als je vragen amper beantwoord?

En nee dit is geen online verkeerd interpeteren maar je bent gewoon de zoveelste #fitgirl die loopt te jaken omdat een aantal antwoorden haar niet aan staan.



Dude... serieus. Ik zei toch dat dat oefeningen waren voor specifiek mijn onderrug en niet de rug in algemeen?! Ja ik doe ook dumbell rows, cable rows, chin ups, overhead presses etc.

Ik vind het wel echt naar dat ik zoveel op me afgevuurd krijg terwijl jullie nieteens weten hoe ik sport. Ik vroeg een vraag maar ipv dat jullie me beter willen begrijpen word ik van top tot teen beoordeeld obv dingen die niet kloppen. Echt een fijn forum met fijne mensen dit stel mn vragen voortaan wel bij mensen die me oprecht willen helpen en weten hoe ik train.
 
Precies zo'n reactie ! En al eerder.
Wat verwacht je als je vragen amper beantwoord?

En nee dit is geen online verkeerd interpeteren maar je bent gewoon de zoveelste #fitgirl die loopt te jaken omdat een aantal antwoorden haar niet aan staan.



Dude... serieus. Ik zei toch dat dat oefeningen waren voor specifiek mijn onderrug en niet de rug in algemeen?! Ja ik doe ook dumbell rows, cable rows, chin ups, overhead presses etc.

Ik vind het wel echt naar dat ik zoveel op me afgevuurd krijg terwijl jullie nieteens weten hoe ik sport. Ik vroeg een vraag maar ipv dat jullie me beter willen begrijpen word ik van top tot teen beoordeeld obv dingen die niet kloppen. Echt een fijn forum met fijne mensen dit stel mn vragen voortaan wel bij mensen die me oprecht willen helpen en weten hoe ik train.

Whuuuutt ik heb alles gewoon beantwoord? En ik ben niet een #fitgirl die aan het janken is. Kijk eerder mn ogen uit hoe raar mensen kunnen reageren op gewoon een vraag. Je kent me niet, dan moet je ook geen dingen naar mn hoofd gooien die niet kloppen. Want ik ben aardig maar ik laat niet over me heen lopen. Fijne avond nog!
 
Als iemand weet hoe ik dit forum kan verwijderen hoor ik het graag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven