AndroidHealthClinic

Eerste cycle Osta + MK-677 Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
28 mrt 2019
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Na lange tijd rondgelurkt te hebben en flink wat onderzoek gedaan naar PED toch uiteindelijk besloten om een sarms cycle te doen. Ik train nu ongeveer 4 jaar waarvan ik de laatste 2 jaar wat meer op voeding heb gelet. Voeding is niet 100% perfect maar ook niet slecht.
Ik merk dat ik al een tijdje op een plateau zit en zou hier wel doorheen kunnen komen door strakker op mijn voeding te letten maar vind dat ik hier teveel voor moet opofferen voor wat mijn doel is. "Beginnerskuurtje" test-e lijkt me vooralsnog geen strak plan vanwege de sides (en ik het al niet getroffen heb met mijn haargrens):p

Mijn stats:
26 jaar oud
1.84m lang
85kg zwaar
BF % geen idee ? maar ik schat rond de 14?

Heb besloten om een Osta + MK-677 cycle van 8 weken te doen waarbij ik begin met lage doseringen. Beide 10mg waarbij ik de MK-677 pak voor het slapen gaan zodat ik geen last krijg van de hongerkick. Ik wil de dosering osta opschroeven naar 20mg in de 2de week als de eerste week goed valt. De MK-677 laat ik op 10mg. Ik ben altijd een slechte slaper geweest en hoop dat de MK-677 me hierbij ook een handje helpt:)

Mijn doel is namelijk om wat droger te worden maar toch zoveel mogelijk spiermassa te behouden en wellicht (afhankelijk van hoe mijn lichaam op deze stack reageert) nog wat spiermassa erbij.

Ik train momenteel minimaal 4x maar vaak 5x waarbij ik een upperbody/lowerbody split hanteer. Terwijl ik dit schrijf zit ik op de 2de dag van mijn cycle en ik kom net terug uit de gym. Ik weet niet of het tussen mijn oren zit of ik het nu al merk maar NONDEJUU wat had ik een pump:eek:. Aders van mijn onderarme tot mijn schouder. Belooft veel goeds dit.

Ik hou jullie allemaal op de hoogte van de gang van zaken. Fotos bijgevoegd. Niet de beste kwaliteit en belichting en godsonmogelijk om een back foto te maken maar goed.:rolleyes:

 
In voor logje.

Net start fysiek ook al.
 
ik ben ook in
 
Even een update. Zit momenteel bijna 2 weken in mijn kuur. Eigenlijk vanaf dag 2 al ziekelijke pomps in de gym en (ik denk dat dit vooral mentaal is) veel meer energie. Mijn gewicht fluctueert nogal terwijl ik toch elke ochtend meteen op de weegschaal ga staan zoals ik altijd heb gedaan. Zit nu zo tussen de 85.8-86.5 en dit terwijl ik eigelijk onder maintenance eet (2300 kcal), toch knap dat ik dan nog aankom. Als ik in de spiegel heb ik zeker het gevoel dat ik voller en droger oog, zeker tijdens een goede sessie. Al door 3 mensen aangesproken hierover. Qua kracht merk ik de laatste 2 sessies pas echt vooruitgang. Squat 130kg x8 naar 140kg x8. Bench van 95x8 naar 100x10 (vandaag). Fototje van zo'n zieke pump die ik heb :
2019-04-08 21_46_34-Snapchat-43585861.jpg @ 66.7% (RGB_8#) _.png
 
Aankomen terwijl je onder je behoefte zit kan bijna niet
 
Aankomen terwijl je onder je behoefte zit kan bijna niet

nee ik weet het.. Wellicht veel vocht wat ik vasthoud? Ik ben best wel strikt met mijn dieet en met 2300 kcal val ik normaal gesproken wel langzaam af
 
Heb trouwens de osta en mk677 beide verhoogd naar 20mg per dag
 
In!
Merk je al iets van de mk677?
Ik ga zelf een lgd4033 en mk677 cycle beginnen binnen 2 weken dus ben benieuwd hoe je verder gained.
 
In! keeps us up to date!
 
Innnnn!

Je houdt wellicht iets vocht vast door MK677, waardoor je iets voller oogt.
20 mg is een keurige dosering voor beide.

Goede fysiek al trouwens, sick

Keep it up!
 
Nice kga je volgen.
Kom net een maandje geleden van een 10 weken lgd cycle af ben benieuwt hoe deze gaat wil volgende keer ook eens wat anders proberen :)
Chill dat je er ook foto's bij plaatst.
 
Ziet er al aardig goed uit.
Ik begin toch een lichte interesse te krijgen om eens sarms i.p.v. orals te doen tijdens een blast.
 
Update: Qua kracht beetje gestagneerd de afgelopen week. Had een drukke week op het werk + weinig slaap. Verder wel nog steeds ontzettend veel energie in de gym, gister was ik zonder dat ik het door had al anderhalf uur aan het knallen en nog steeds energie over :eek:. Gewicht is langzaam aan het zakken zoals ik wil en ik merk ook dat ik wat droger wordt (en toch hard/vol blijf:D), onderste abs beginnen zichtbaar te worden en lichte aders in mijn schouders wat ik nog nooit bij mezelf heb gezien.

In!
Merk je al iets van de mk677?
Ik ga zelf een lgd4033 en mk677 cycle beginnen binnen 2 weken dus ben benieuwd hoe je verder gained.

Ik merk wel dat ik veel dieper slaap. Normaal wordt ik zeker 2x wakker per nacht nu gwoon helemaal niet meer. De eerste 2 weken wel last van honger aanvallen dus ik raad zeker aan om het savonds te pakken voordat je gaat slapen. Verder weet ik niet of de gains te wijten zijn aan de Osta of MK677 of gewoon beide natuurlijk.

Wat raden jullie trouwens aan als PCT? Lees zoveel verschillende verhalen. Niet nodig, wel nodig, een test booster zou al voldoende zijn?
 
Update: Qua kracht beetje gestagneerd de afgelopen week. Had een drukke week op het werk + weinig slaap. Verder wel nog steeds ontzettend veel energie in de gym, gister was ik zonder dat ik het door had al anderhalf uur aan het knallen en nog steeds energie over :eek:. Gewicht is langzaam aan het zakken zoals ik wil en ik merk ook dat ik wat droger wordt (en toch hard/vol blijf:D), onderste abs beginnen zichtbaar te worden en lichte aders in mijn schouders wat ik nog nooit bij mezelf heb gezien.



Ik merk wel dat ik veel dieper slaap. Normaal wordt ik zeker 2x wakker per nacht nu gwoon helemaal niet meer. De eerste 2 weken wel last van honger aanvallen dus ik raad zeker aan om het savonds te pakken voordat je gaat slapen. Verder weet ik niet of de gains te wijten zijn aan de Osta of MK677 of gewoon beide natuurlijk.

Wat raden jullie trouwens aan als PCT? Lees zoveel verschillende verhalen. Niet nodig, wel nodig, een test booster zou al voldoende zijn?

4 weken x 25 mg clomid zou ik doen. MK667 is niet onderdrukkend voor zover ik begrijp.
 
persoonlijk na ervaring denk ik dat een pct niet nodig is voor 8 weken ik zelf had overigens na 10 en halve week wel een shutdown en toen met DAA begonnen om het testosteron wat op te krikken was in 2 weken weer mezelf.
clomid en nolva hebben ook zn side effects alsje nergens last van heb zou ik het gewoon daarbij houden. ben benieuwd hoe de komende week/ weken zijn als het echt begint in te knalle succes in de gym lees het volgende week nogwel n keer
 
Hallo, ik heb even een account aangemaakt om hierop te kunnen reageren. Heb zelf recent voor de eerste keer geëxperimenteerd met mk 677 en ostarine. Het was initeel de bedoeling om 20mg ostarine de kuren over 8 weken. 25jaar, 186cm en 90kg.

Dus ik ben begonnen in de eerste 2 weken met ostarine 20mg. Hier kreeg ik toch enkele bijwerkingen van die verdwenen wanneer ik zakte naar 10mg. De voornaamste bijwerkingen waren slecht slapen, zeer vette huid vooral in het gezicht/hoofd en een vreemd gevoel in mijn testes waardoor ik ook besloten had de dosis te halveren. Een vrij snel en zeer merkbaar effect was een torenhoog libido.
Ik heb uiteindelijk 12 weken in totaal 'gekuurd'. Een vriend van mij heeft dit ook gedaan maar hij had geen bijwerkingen buiten slecht slapen op 20mg. Resultaat na de 12 weken was iets droger gekomen/gewicht verloren maar wel duidelijk spiermassa bij gekregen dat zichtbaar in de spiegel is. Een tip voor beter te slapen met ostarine is om de volledige dosis in de ochtend te nemen, ook al verspreid ik liever over de dag.

4 weken in de ostarine kuur had ik besloten om mk 677 erbij te nemen.
Het fameuze verhoogde hongergevoel dat de meeste mensen krijgen heb ik met mk677 niet ervaren. Wat ik wel meteen merkte vanaf dag 2 was een extreme pump in de gym en een beter uithoudingsvermogen. Het is geweldig om te trainen met mk677, enkel al om mezelf met die pump te zien motiveert als niks anders! De vasculariteit was ook merkbaar. Verder had ik ook de indruk dat ik dieper sliep.

Betreffende de pct is het niet nodig om een 'echte' pct te gebruiken na een ostarine kuur van 8 tot 12 weken. Deze onderdruk minimaal en zal nooit voor een shutdown zorgen. De andere sarms zijn veel sterker en onderdrukken aanzienlijk meer waardoor een pct meestal wel nodig is.

Als "pct" voor ostarine kan men arimistane / androsta gebruiken. Dit is een sterke oestrogeen blocker. De volledige uitleg hiervan valt wel te vinden via google. Dit is een supplement dat men tevens ook alleen kan gebruiken, hetgeen ik nu aan het uitproberen ben. Tevens kan het ook nuttig zijn om dit te gebruiken zowel tijdens als na de kuur ostarine.

Ik zal in de zomer opnieuw een ostarine kuur proberen van een andere leverancier om uit te testen of dit dezelfde effecten geeft.
Ik zal dan een update schrijven.
 
Back
Naar boven