AndroidHealthClinic

Ifbb. Gezellig sfeertje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit is een reactie op de speech van Liona op de William Bonac Classis naar wat ik begrijp, dit modder gooien gaat steeds verder, triest. :o

De sfeer op sommige wedstrijden was al niet om naar huis te schrijven maar neemt nu nog wel ergere maten aan.

Edit: Eerst aangeven dat mocht je een wedstrijd 'buiten de deur' willen doen, gewoon doen! En vervolgens aangeven dat dat in je wedstrijden hierna wel ten nadele kan werken betreft je plaatsing! :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Dit is een reactie op de speech van Liona op de William Bonac Classis naar wat ik begrijp, dit modder gooien gaat steeds verder, triest. :o

De sfeer op sommige wedstrijden was al niet om naar huis te schrijven maar neemt nu nog wel ergere maten aan.

Edit: Eerst aangeven dat mocht je een wedstrijd 'buiten de deur' willen doen, gewoon doen! En vervolgens aangeven dat dat in je wedstrijden hierna wel ten nadele kan werken betreft je plaatsing! :roflol:
:roflol:

En die hele toespraak en het benoemen van al haar titels. Triest.....
 
Sowieso allemaal haat en nijd toch.
 
Sowieso allemaal haat en nijd toch.

Tussen Juliette en Liona is dit pas sinds afgelopen jaar meen ik.. eerder draaiden ze ook samen wedstrijden.
 
Tja, toch een beetje een sport met veel fragiele ego's. Dan krijg je dit soort taferelen. Ik wens jullie veel plezier en succes, maar ik blijf er verre van :)
 
Tja, toch een beetje een sport met veel fragiele ego's. Dan krijg je dit soort taferelen. Ik wens jullie veel plezier en succes, maar ik blijf er verre van :)

Dit....

Ik hou het lekker bij het powerliften :p
Super sfeertje daar!
 
ze heeft idd wel een hele staat van dienst, maar helaas is de verzuring ingetreden.
 
Haha wat een freakshow.
 
Sowieso allemaal haat en nijd toch.
Ja, al sinds ik een beetje serieus met gewichten begon te gooien 100 jaar geleden. Ego's zo groot als de lege ruimte in het hoofd. Altijd gezeik met 'bonden'.
 
Iemand die me wat kan bij brengen mbt de vete?

En wa er in het filmpje gezegd wordt? Ik versta er maar weinig van helaas
 
lekker pauper om dit openlijk te bespreken , had waarschijnlijk ook op een bestuurs of leden vergadering gekund
 
Back
Naar boven