Fitness Seller

Blender gekocht *zoekt receptjes*

Bezoekers in dit topic

MGK

Cool Novice
Lid geworden
25 okt 2018
Berichten
152
Waardering
57
Lengte
1m92
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag,

Zoals de titel luidt ik heb een blender gekocht.. :) Ik doe vaak vers fruit door mijn kwark echter vergeet ik het soms te kopen dus lijkt het me wel makkelijk om een voorraadje te bewaren in de vriezer en dan dit door de blender te gooien.
Na een festival lijkt het me ook wel makkelijk. Iemand een lekker receptje met veel calorieën.
Zelf zat ik te denken aan eiwit poeder, fruit en Brinta maar wellicht is er nog wat anders lekkers.. :)
 
Na een festival, gooi ik de volgende dag vaak 3 frikadellen met mayo, curry en uitjes in de blender.
Kauwen kan je niet, maar toch is de craving naar frikadel gestild.
 
Na een festival, gooi ik de volgende dag vaak 3 frikadellen met mayo, curry en uitjes in de blender.
Kauwen kan je niet, maar toch is de craving naar frikadel gestild.

hahaha goud. Ik heb geen last dat mijn kaken de Elfstedentocht schaatsen maar misschien is dit een keertje beter dan de Mac na een Festival en door de weeks ook wel eens makkelijk.. :)
 
Goedemiddag,

Zoals de titel luidt ik heb een blender gekocht.. :) Ik doe vaak vers fruit door mijn kwark echter vergeet ik het soms te kopen dus lijkt het me wel makkelijk om een voorraadje te bewaren in de vriezer en dan dit door de blender te gooien.
Na een festival lijkt het me ook wel makkelijk. Iemand een lekker receptje met veel calorieën.
Zelf zat ik te denken aan eiwit poeder, fruit en Brinta maar wellicht is er nog wat anders lekkers.. :)

Die combi doe ik ook weleens "proteine- goedemorgen" noem ik het. Ipv brinta doe ik dan havermoutmeel in de shake en een beetje raak zero tropical.
Je zou ook griekse yoghurt kunnen toevoegen voor een romigere shake.
 
  • Like
Waarderingen: MGK
Denk ook eens aan cocosmelk (blikje). Is een erg lekkere combi met fruit en havermout/rijstmeel etc. je kan er ook kokosmeel of cocosschilfers doorheen doen.

Heb vanille eiwitpoeder? Lekkere combi met wat yoghurt/banaan/kaneel en cacao. Havermout of brinta kan je er ook altijd doorheen kwakken.

Mensen die hun groente niet halen... Neem een eiwitpoeder met smaak en gooi er wat brocolli of spinazie doorheen met melk/kwark/yoghurt. De groente proef je bijna niet terug. (zie er alleen niet uit. :p )(combi mango met brocolli is ook een goeie)

Er zijn echt zoveel combi's mogelijk. Van welke smaak hou je?
 
Goedemiddag,

Zoals de titel luidt ik heb een blender gekocht.. :) Ik doe vaak vers fruit door mijn kwark echter vergeet ik het soms te kopen dus lijkt het me wel makkelijk om een voorraadje te bewaren in de vriezer en dan dit door de blender te gooien.
Na een festival lijkt het me ook wel makkelijk. Iemand een lekker receptje met veel calorieën.
Zelf zat ik te denken aan eiwit poeder, fruit en Brinta maar wellicht is er nog wat anders lekkers.. :)

Dit gebruik ik:
  • 250ml magere melk
  • 130g havermout
  • 1 banaan (100g)
  • 50g bevroren frambozen
  • 70g ijs (voor de consistentie)
Macro's: 721kcal, 10,3F, 125,1K, 28,4E

Niet extreem hoog in eiwit dus, maar wel een hoog in kcal. Overigens niet aan te raden vlak voor een training, kan zwaar op de maag liggen. Ik neem deze maaltijd zelf het liefst midden op de dag. Een tip: zorg dat je banaan (te) rijp is, hierdoor wordt de shake dun en is deze makkelijker weg te werken. Overigens ook lekkerder. Over hoe rijp de banaan dan moet zijn: zo rijp dat je hem niet op zichzelf zou willen eten, helemaal zacht en bruine schil.
 
  • Like
Waarderingen: MGK
Denk ook eens aan cocosmelk (blikje). Is een erg lekkere combi met fruit en havermout/rijstmeel etc. je kan er ook kokosmeel of cocosschilfers doorheen doen.

Heb vanille eiwitpoeder? Lekkere combi met wat yoghurt/banaan/kaneel en cacao. Havermout of brinta kan je er ook altijd doorheen kwakken.

Mensen die hun groente niet halen... Neem een eiwitpoeder met smaak en gooi er wat brocolli of spinazie doorheen met melk/kwark/yoghurt. De groente proef je bijna niet terug. (zie er alleen niet uit. :p )(combi mango met brocolli is ook een goeie)

Er zijn echt zoveel combi's mogelijk. Van welke smaak hou je?

Kokosmelk is ook een leuke optie inderdaad.. :) Vroeger mocht ik niet van tafel voordat mijn bord op was dus ik lust in principe alles. Momenteel heb ik stracciatella van XXL de milkshake variant echt super lekker. Ik ga denk ik aardbei, manderijn, cacoa, whey, Griekse yoghurt (lekker romig) en beetje brinta er doorheen gooien . Kan ook dat ik na 3 keer uitproberen de blender niet meer gebruik... Rijst, kip, hete kruiden en groente blijft toch mijn favoriet ook al komt dat menig bodybuilder zijn/haar neus uit haha.
 
Gebruik mijn blender vooral voor pannekoeken.
75gram havermout
50gram whey
~150ml (kokos/amandel/neushoorn) melk
Bakken in een klein puntje kokosolie, wat fruit naar keuze erover en klaar.
 
300 gr bevroren aardbeien
300 gr magere kwark
Zoetstof naar smaak

Net ijs.
 
Whey, havermout, fruit en je bent al een heel eind. Als je echt voor kcal gaat doe je er ook pindakaas bij :D
 
Genoeg opties. Thanks! :)
 
Back
Naar boven