MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (49 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Was een weekje ziek/zwak
    Dus had ik pas vandaag een nieuwe trainingsessie

    Voor de training 250gr rijst met 200gr shoarma gegeten en glas volle melk. En ja kreeg een stijve.
    2 scoops pre met scoop creatine voor de training.

    Vervolgens een nieuw deadlift record verbroken van 270 Kilo. Bij mijn oor en iets boven mijn hoofd 2 kanten bloed gelekt. Fuk yeah.

    Kreeg ook pijn aan mijn kuit en linkerschouder dus... ik verwacht straks een dikke pijn zodra het niet meer warm is

    Straks 5ml derin
     
    Was een weekje ziek/zwak
    Dus had ik pas vandaag een nieuwe trainingsessie

    Voor de training 250gr rijst met 200gr shoarma gegeten en glas volle melk. En ja kreeg een stijve.
    2 scoops pre met scoop creatine voor de training.

    Vervolgens een nieuw deadlift record verbroken van 270 Kilo. Bij mijn oor en iets boven mijn hoofd 2 kanten bloed gelekt. Fuk yeah.

    Kreeg ook pijn aan mijn kuit en linkerschouder dus... ik verwacht straks een dikke pijn zodra het niet meer warm is

    Straks 5ml derin
    Wat triggered net het seksuele dan?
    Het dier waarvan de shoarma gemaakt werd? Of waar de melk van kwam?
     
    dreamy1 is zo iemand die als het koud is zijn bank in de fik steekt voor warmte.

    Ja hebt het nu warm maar je hebt strax geen bank meer en als het tegen zit fikt je hele huis af.
     
    Laatst bewerkt:
    Wel grappig hoe alle vooroordelen over bodybuilders steeds weer opnieuw bevestigd worden door mensen zoals Dreamy.

    Straks de rest van zijn leven een WAO uitkering want “rugpijn”.
     
    Wel grappig hoe alle vooroordelen over bodybuilders steeds weer opnieuw bevestigd worden door mensen zoals Dreamy.

    Straks de rest van zijn leven een WAO uitkering want “rugpijn”.
    Dat heb je toch in elke 'groep' :p
     
    Heb een nieuw dame met een kont van een joekel ontmoet en zij zal wel mijn testosteron probleem wel oplossen
     
    Heb een nieuw dame met een kont van een joekel ontmoet en zij zal wel mijn testosteron probleem wel oplossen

    Pics bij dit soort Posts zijn welkom
     
    Je kwam al klaar na een aantal seconde toch? Vind ze vast leuk.
     
    Back
    Naar boven