AndroidHealthClinic

fly oefeningen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sam094

Novice
Lid geworden
23 apr 2019
Berichten
22
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
58kg
Vetpercentage
15%
is het nuttig om in een workout en cable flies high to low te doen en chest fly machine of werkt dat averechts?
 
zou gewoon met links en rechts doen, anders groeit je borst scheef
 
En? Hoeveel bench je nu?
 
is het nuttig om in een workout en cable flies high to low te doen en chest fly machine of werkt dat averechts?
Cable medium half low to 70 percent low high with 37,5 degree angle werkt het best als je kleiner bent 1m80
 
En? Hoeveel bench je nu?

Ow wacht, dat is die kerel van 'ik voel mijn borst niet' waarom een nieuwe topic openen?

Om een antwoord te geven op je vraag, wanneer je alleen maar fly bewegingen maakt is het wel handig om hier variatie in aan te brengen. Ik blijf er overigens bij dat een goede form check je wellicht meer gaat opleveren dan dat knuffel werk.
 
is het nuttig om in een workout en cable flies high to low te doen en chest fly machine of werkt dat averechts?
Zonder verdere informatie over je hele schema valt hier 0,0 zinnigs over te zeggen.
 
Cable fly shit is een leuke oefening om je borst een beetje vol te pompen wanneer je een pro bent en een filmpje voor IG / Youtube aan het opnemen bent, maar een noob zoals jou gaat het helaas niks brengen.
 
fuck fly's ,benchpress en dippen bitch
 
is het nuttig om in een workout en cable flies high to low te doen en chest fly machine of werkt dat averechts?

Wat is de bewegingsbaan tov je romp? Als die hetzelfde is dan belast het je spier op dezelfde wijze.

Als je met "high to low" een incline belasting bedoel en de "chest fly machine" meer en vlakke fly betekend zou je beiden kunnen doen.
 
Back
Naar boven