MuscleMeat

Europese Asielcrisis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het aantal kindjes die in de kelder van een pedofiel verblijven is vast ook gestegen.
 
Misschien hier en daar ook wat nieuwe snuff movies uitgebracht :thinking:
 
Jazeker, Gruesome Refugee Death 1 tot 8.
 
‘Toiletmadam’ van het Noordstation trekt aan alarmbel: “Iemand moet hen uitleggen hoe ze naar wc moeten gaan”

b2cf05f2-7034-11e9-97b6-8dfacfb0bcd5_web_scale_0.0684229_0.0684229__.jpg

De hygiëne onder het Brusselse Noordstation laat door de toestroom aan transmigranten enorm te wensen over. Er hangt een doordringen urinegeur en de vrees voor ziektes als tbc en schurft is imminent. Bij stadskrant Bruzz trekt een toiletdame aan de alarmbel: ook zij ziet de situatie er alleen maar erger op worden.

De toiletdame wil liever anoniem blijven en wordt daarom Geneviève genoemd. Ze is van Afrikaanse origine en ziet met lede ogen aan hoe de transmigranten die onder het Noordstation verblijven jetons krijgen om gratis naar de openbare toiletten van het CCN-gebouw te gaan.

“Er is iemand nodig die hen kan uitleggen wat ze wel en niet mogen doen. Ik kan dat niet in mijn gebrekkige Engels”, aldus Geneviève. Zij ziet wekelijks toiletbrillen afbreken. “Omdat die migranten op de bril gaan staan. Ze zijn het niet gewoon om zittend naar het toilet te gaan.

Daarnaast houden ze het absoluut niet proper, en zijn het Geneviève en haar collega’s die de vuiligheid telkens moeten opkuisen. “Ik probeer hen duidelijk te maken dat ze het proper moeten houden, maar ze begrijpen vaak geen Frans. Het eindigt dus vaak in wederzijds gebrul.”

Douches zijn er niet, dus wassen de migranten zich aan de wastafels. Het gevolg: erg veel water op de grond en nog meer kuiswerk.

Volgens Geneviève zijn het vooral de mannen die de boel vuil maken. “Zij zijn vooral het probleem. De vrouwen laten het toilet om een of andere reden wel proper achter.”

Een oplossing voor de situatie lijkt niet in zicht. Politici maken ruzie en worden het maar niet eens over de kwestie, terwijl NGO’s pleiten voor een menslievende aanpak door bijvoorbeeld de oprichting van een opvangcentrum.
 
Ik krijg kop noch staart aan dit beleid. Je laat mensen binnen en laat ze vervolgens als daklozen doorheen het land zwerven. Hoe kan daar iets positiefs uit voortkomen?
 
  • Like
Waarderingen: AK47
Pakken de europarlementariërs daar ook de trein slash bus?
 
"(...) dat bijna vergeten wordt dat Nederland zelf al een van de strengste landen in Europa ís. Dat blijkt uit onderzoek van onderzoeksplatform Investico en Trouw naar de achterkant van het asielbeleid.
Zo heeft Nederland veruit de langste lijst met ‘veilige landen’, liefst 32 (na aftrek van de EU-landen die ook op deze lijst staan), op grote afstand gevolgd door het Verenigd Koninkrijk (24 landen) en Oostenrijk (20). Een kleine greep: Oekraïne, Marokko, Senegal, Ghana, Tunesië en Algerije staan erop."

 
"(...) dat bijna vergeten wordt dat Nederland zelf al een van de strengste landen in Europa ís. Dat blijkt uit onderzoek van onderzoeksplatform Investico en Trouw naar de achterkant van het asielbeleid.
Zo heeft Nederland veruit de langste lijst met ‘veilige landen’, liefst 32 (na aftrek van de EU-landen die ook op deze lijst staan), op grote afstand gevolgd door het Verenigd Koninkrijk (24 landen) en Oostenrijk (20). Een kleine greep: Oekraïne, Marokko, Senegal, Ghana, Tunesië en Algerije staan erop."

[/QUOTE Volgens mij is Nederland het strengste land als het aankomst op economische migranten, politieke vluchtelingen worden alleen geaccepteerd als ze kunnen aantonen dat ze in hun eigen land met de dood bedreigd worden (althans dit is de officiële wet). Hoe het in werkelijkheid aan toe gaat met de procedures weet niemand volgens mij.
 
Net ff noodgedwongen met een bezopen veiligelander gepraat. Jeminee, daar win je de oorlog ook niet mee. Man, man
 
Geen idee, maar als je uit oorlogsgebied komt en je klaagt over de omstandigheden in Spanje, dan krijg ik ietwat twijfels bij hun verhaal. Onbereikbaar zijn voor de bloedhonden van IS, en die andere gekken, zou voor mij al onbetaalbaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Richard J. Evans: Migration: A Historical Perspective (2017)

 
Dat was nog over van de voedselbank 😉
 
Back
Naar boven