Fitness Seller

Kuur test tren. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tommy123

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2007
Berichten
112
Waardering
2
Hallo iedereen,

Ik zit momenteel in een test e tren e kuur met verhouding 250 op 400. Mijn stats zijn 1m86 bij 105 kg en vet percentage rond de 12 procent. Ik doe een cleanbulk met kcal intake van 4335. De macro verhouding EKV hierbij is 2.6g/kilo, 5.7g/kg en 1g/kg. Ik begin nu aan mijn 4de week. Wat ik tot nu toe merk is serieus verhoogd libido, soms slechter slapen,gemiddelde krachttoename en wat toegenomen vasculariteit. Over extra zweten kan ik niet echt iets zeggen aangezien ik altijd zweet als een rund tijdens trainingen en het gewoon ook altijd snel warm heb.

Mijn vraag is nu wanneer ik dergelijke gains mag beginnen verwachten? Ik weet dat het enanthaat is en dus laat inkickt, maar ik had toch al verwacht om minstens 1 kg verzwaard te zijn op basis van kuurlogs die ik gelezen heb en het feit dat het mijn eerste keer tren is. Mijn gewicht is nu echter nog hetzelfde als aan het begin van de kuur.

De gear is real (gouden stikker, papieren omhulsel en dus niet geplastificeerd, correcte spelling,...). De tren is wel licht geel van kleur. Zou me geruster gevoeld hebben mocht die wat donkerder geweest zijn maar dit is blijkbaar omdat ze nu een andere olie gebruiken in vergelijking met vroeger.

Alvast bedankt voor jullie input.
 
4300kcal als je over de 100kg weegt is veel te weinig om mee te bulken.

Je begint nu dus te twijfelen aan of je gear wel goed is terwijl je er beter aan zou doen om je voeding en training eens grondig te analyseren en te optimaliseren.

Ook zou je je kunnen afvragen of je met tren wel de juiste compound hebt gekozen om massa mee aan te gaan zetten, maar daar kunnen andere leden op dit forum beter over oordelen dan ik.
 
Gear is overduidelijk legit aan je sides te merken. Meer eten.
 
4300kcal als je over de 100kg weegt is veel te weinig om mee te bulken.

Je begint nu dus te twijfelen aan of je gear wel goed is terwijl je er beter aan zou doen om je voeding en training eens grondig te analyseren en te optimaliseren.

Ook zou je je kunnen afvragen of je met tren wel de juiste compound hebt gekozen om massa mee aan te gaan zetten, maar daar kunnen andere leden op dit forum beter over oordelen dan ik.

Onderhoud bij mijn gewicht en activiteits factor ligt volgens mij rond de 3600 kcal en met 4300 zit ik er dan meer dan 500 boven. Tenzij ik ergens een fout gemaakt heb wat altijd mogelijk is. Tren kan bij mijn weten als cut middel, maar ook als cleanbulk middel gebruikt worden om kwaliteits kg's te gainen. Zolang je voeding hier maar op aangepast wordt.
 
Onderhoud bij mijn gewicht en activiteits factor ligt volgens mij rond de 3600 kcal en met 4300 zit ik er dan meer dan 500 boven. Tenzij ik ergens een fout gemaakt heb wat altijd mogelijk is. Tren kan bij mijn weten als cut middel, maar ook als cleanbulk middel gebruikt worden om kwaliteits kg's te gainen. Zolang je voeding hier maar op aangepast wordt.

Wat denk je dat gear doet, en met name tren? Op tren bulken is een bitch, ik moest 5500 eten om aan te komen. Wanneer ik off ben kom ik al aan op 3400. Meer eten!

Cleanbulk middel? Is maar net hoeveel je vreet. Kwaliteitskg’s is maar net hoeveel en wat je vreet. De kennis is er zie ik :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Begin 4e week zit je nu en aan je sites te merken doet t zijn werk. Bij mij begin je t ook rond die tijd toch wel echt te merken.
 
Wat denk je dat gear doet, en met name tren? Op tren bulken is een bitch, ik moest 5500 eten om aan te komen. Wanneer ik off ben kom ik al aan op 3400. Meer eten!

Cleanbulk middel? Is met net hoeveel je vreet. Kwaliteitskg’s is met net hoeveel en wat je vreet. De kennis is er zie ik :thumbs:

Is dit laatste sarcastisch bedoelt? Ik had gewoon niet verwacht dat ik zoveel boven onderhoud zou moeten gaan. Mijn macro verhouding en dieet op zich qua voedingskeuze enz zitten denk ik wel goed. Kan het hier altijd wel even uittypen mocht dit een beter beeld geven.
 
Is dit laatste sarcastisch bedoelt? Ik had gewoon niet verwacht dat ik zoveel boven onderhoud zou moeten gaan. Mijn macro verhouding en dieet op zich qua voedingskeuze enz zitten denk ik wel goed. Kan het hier altijd wel even uittypen mocht dit een beter beeld geven.

Nee dat is alles behalve sarcastisch.
Zodra je vragen gaat stellen wanneer je niet aankomt en met dergelijke termen gaat smijten twijfel ik aan je kennis. Je voeding hoef ik niet te zien.
 
Nee dat is alles behalve sarcastisch.
Zodra je vragen gaat stellen wanneer je niet aankomt en met dergelijke termen gaat smijten twijfel ik aan je kennis. Je voeding hoef ik niet te zien.
Thx. Lekker aanvallend en vriendelijk.
 
Heb je je onderhoud echt bepaald? dus x weken dit eten ren je gewicht en vet% blleven gelijk?
Of berekend? Want dat laatste is een indicatie! een berekening is gebaseerd op een gemiddeld persoon... niet op jouw specifieke geval.
Kan dus ook best zijn dat jij gewoon meer nodig hebt.
 
Tren vervangen door masteron in een bulk/omgekeerd in een cut?
 
Is dit laatste sarcastisch bedoelt? Ik had gewoon niet verwacht dat ik zoveel boven onderhoud zou moeten gaan. Mijn macro verhouding en dieet op zich qua voedingskeuze enz zitten denk ik wel goed. Kan het hier altijd wel even uittypen mocht dit een beter beeld geven.

Je weegt ongeveer hetzelfde als mij en ik bulk op meer dan 6000 callorieen
 
Heb je je onderhoud echt bepaald? dus x weken dit eten ren je gewicht en vet% blleven gelijk?
Of berekend? Want dat laatste is een indicatie! een berekening is gebaseerd op een gemiddeld persoon... niet op jouw specifieke geval.
Kan dus ook best zijn dat jij gewoon meer nodig hebt.
Ik heb dit een hele tijd geleden berekend inderdaad en dan aangepast naargelang mijn gewicht omhoog is gegaan.
 
Hoe dan ook... als je gewicht stijgt en je bouwt ook spiermassa op gaat je verbranding ook omhoog. Dus als je stagneert... meer eten. ;)
 
Je weegt ongeveer hetzelfde als mij en ik bulk op meer dan 6000 callorieen
Ik zal mijn kcals dan toch nog maar wat opschroeven. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik veel hoger zou moeten gaan aangezien ik gemiddeld gezien al redelijk boven onderhoud zit. Ik laat mijn vet percentage ook nooit hoger komen dan 14-15%. Stijgt dit bij jou niet pijlsnel op 6000 kcal? Aangezien ik nu al op 12% zit bij 4330 kcal.
 
Ik zal mijn kcals dan toch nog maar wat opschroeven. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik veel hoger zou moeten gaan aangezien ik gemiddeld gezien al redelijk boven onderhoud zit. Ik laat mijn vet percentage ook nooit hoger komen dan 14-15%. Stijgt dit bij jou niet pijlsnel op 6000 kcal? Aangezien ik nu al op 12% zit bij 4330 kcal.

Je metabolisme wordt ook ongelofelijk gestimuleerd tijdens een kuur dus je zult wel echt veel (en vooral veel rotzooi) moeten eten wil je als een vetzak uit deze kuur willen komen.
 
Ik zal mijn kcals dan toch nog maar wat opschroeven. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik veel hoger zou moeten gaan aangezien ik gemiddeld gezien al redelijk boven onderhoud zit. Ik laat mijn vet percentage ook nooit hoger komen dan 14-15%. Stijgt dit bij jou niet pijlsnel op 6000 kcal? Aangezien ik nu al op 12% zit bij 4330 kcal.

Je hebt je onderhoud berekend door middel van een een berekening neem ik aan. Dit wil
Niet zeggen dat het ook daadwerkelijk je onderhoud is. Na een x aantal
Jaar trainen mag je toch wel weten hoe je lichaam reageert op x aantal calorieën.
 
Back
Naar boven