XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (2 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • 5BC344E1-C0BB-4E91-BCFA-777D1BB1AEDA.jpeg
     
    Rundergehakt...:D....zeker een feestmaal
    Zeker:D tis gelukkig ook echte indo nasi, recept van de oma van de beste vriendin van mijn moeder. Gewone nasi hier valt nu tegen...
     
    Zeker:D tis gelukkig ook echte indo nasi, recept van de oma van de beste vriendin van mijn moeder. Gewone nasi hier valt nu tegen...
    Echte nassi met echt kruiden......dat koop je hier nergens idd....Krijg je geen gassen van al die kruiden? :)
     
    2 curry's met kip (vindaloo en butter), eentje met lam, eentje met king prawns, kaas gerecht (saag paneer) en aardappelcurry. Peshwari, garlic en kaasnaan. Verdeeld met z'n zessen.
    Aloo gobi is ook een aanrader om eens te proberen. Mits je van bloemkool houdt.
     
    Echte nassi met echt kruiden......dat koop je hier nergens idd....Krijg je geen gassen van al die kruiden? :)
    Nee idd, zijn ook allemaal shady potjes met kruiden:roflol: gelukkig niet, ik kan wel wat hebben, anders pech voor mn klasgenoten:rolleyes:
     
    Als je die spelt/linzen kookt. Kan je het dan ook als rijst/pasta vervanger eten? Of wordt t echt "prut"?
    Laat je nog een pica van t resultaat zien?
    Ja die mix gebruik ik ook vaak in plaats van rijst of pasta. Even droog laten stomen, net als aardappels, dan wordt het geen prutje!
     
    Ja die mix gebruik ik ook vaak in plaats van rijst of pasta. Even droog laten stomen, net als aardappels, dan wordt het geen prutje!
    Super!! thanks! :)
     
    Back
    Naar boven