Fitness Seller

Gesloten Saik0's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Uhmm ja. Ik denk dat ik weer on ga. Zit te denken aan test e 600 mg per week en tren e op 200 mg per week.
:eek: Dat is een plotselinge gedachteverandering! How come?
 
Uhmm ja. Ik denk dat ik weer on ga. Zit te denken aan test e 600 mg per week en tren e op 200 mg per week.
Mooi, ik denk persoonlijk om echte massa gains te maken op tren dat een low dose beter is en dit, mits het je doel is, een goeie opzet is
 
:eek: Dat is een plotselinge gedachteverandering! How come?

Ik haat de spiegel :)

Vieze gains maken:flexbiceps:

Hell yeah. Ik blijf overigens sheiko volgen.

Mooi, ik denk persoonlijk om echte massa gains te maken op tren dat een low dose beter is en dit, mits het je doel is, een goeie opzet is

Kg’s pakken is het doel, ik verwacht ook wat droger te worden. Voorzichtig aan met kcals upppen, beetje bij beetje. Plan is b&c.
 
Ben benieuwd wat het je gaat brengen qua kracht en looks. Ga je before&after foto plaatsen?
 
Zeer benieuwd ook idd! Met de kracht die je nu al hebt komt dat wel goed
 
Ik haat de spiegel :)
De spiegel niet haten is iets dat we hier allemaal moeten leren, myself included.
Binnen welk tijdsbestek gaat de eerste dartpoging plaatsvinden?
 
Ik neem aan goed over nagedacht. Verder ben ik heel benieuwd wat het je gaat brengen bro! Toch maar geen mast?
 
The dark side blijft altijd roepen he?
Zet je dan wel direct hcg erbij vanaf week 1?
 
Ben benieuwd wat het je gaat brengen qua kracht en looks. Ga je before&after foto plaatsen?

Ik zal vast wel wat foto’s plaatsen zo nu en dan. Ik verwacht niet snel off te gaan, b&c principe.

Zeer benieuwd ook idd! Met de kracht die je nu al hebt komt dat wel goed

Basis is goed nu, mijn grootste shape ooit zal ik snel voorbij gaan.


The world is not enough chico.

De spiegel niet haten is iets dat we hier allemaal moeten leren, myself included.
Binnen welk tijdsbestek gaat de eerste dartpoging plaatsvinden?

Ik denk niet dat ik dat ooit ga leren. Ik voel mij zolang als ik mij kan herinneren al skinny. En de laatste jaren ook fat. Skinny fat. Ik klaag altijd tegen mijn vriendin dat ik te dik en te dun ben. Fuck that shit, life is too short.

Ik ga volgende week vrijdag bestellen, en dan is het wachten op het pakketje.
 
Ik neem aan goed over nagedacht. Verder ben ik heel benieuwd wat het je gaat brengen bro! Toch maar geen mast?

Geloof me als ik zeg dat ik er een hoop mee op het spel zet en sommige dromen moet laten varen.

Nog niet, waarschijnlijk in mijn volgende blast.

The dark side blijft altijd roepen he?
Zet je dan wel direct hcg erbij vanaf week 1?

Haha ja. Vanaf het moment dat ik mijn laatste inject had gezet zit ik al te zeiken over mijn shape. Als ik nu naar de foto’s kijk waarover ik toen zat te bitchen vind ik dat nu best wel een bruut fysiek :p

Hcg kreeg ik de laatste x gyno van. Ik heb verder nooit zo’n last met herstellen.
 
Veel succes met je kuur; ik hoop dat je goeie gainz gaat maken en het het waard is. :flexgrin:
Het leven is keuzes maken en prioriteiten stellen; het belangrijkste is dat je dat doet waar je je goed bij voelt en het meeste voldoening en plezier uit haalt. Niet tevreden genoeg zijn met je shape en meer/beter willen kenmerkt winnaars en mensen met ambities! :) Uiteindelijk weet jijzelf ook dat je gewoon een topfysiek hebt. Kijk eens naar die 99,99% van de mensen met een mindere fysiek (en niet naar die 0,01% die misschien wel buffer is).
 

91A3B240-B082-4BC3-B1F7-B184C723A6D9.jpeg
 
Veel succes met je kuur; ik hoop dat je goeie gainz gaat maken en het het waard is. :flexgrin:
Het leven is keuzes maken en prioriteiten stellen; het belangrijkste is dat je dat doet waar je je goed bij voelt en het meeste voldoening en plezier uit haalt. Niet tevreden genoeg zijn met je shape en meer/beter willen kenmerkt winnaars en mensen met ambities! :) Uiteindelijk weet jijzelf ook dat je gewoon een topfysiek hebt. Kijk eens naar die 99,99% van de mensen met een mindere fysiek (en niet naar die 0,01% die misschien wel buffer is).

Als ik in mijn gym om mij heen kijk hoef ik niet te kuren, niveau is erg laag daar. Ik zit zelf gewoon niet lekker in mijn vel zo. Alles heeft natuurlijk een prijs, plan is om nu wel bloed te laten trekken tijdens een cruise. Wil het wel op ‘safe’ gaan spelen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven