AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    26

Bezoekers in dit topic

IMG_20190514_175817.jpg


avocado...ei..groentensalade..thaise kip....pistoletje rosbief
 
Geniet je ook van je lekkere hapjes meissie?
Met eitjes als ontbijt heb ik niets te klagen! :D
Maar ook mijn andere bakjes eet ik met plezier op. Kipdijfilet wel ingeruild voor gewone kipfilet en als vetjes pesto toegevoegd. Ik kwam erachter dat ik kipdijfilet enkel lekker vind als ik er een noodlegerecht mee kan maken, maar ja keto he. :o
 
Met eitjes als ontbijt heb ik niets te klagen! :D
Maar ook mijn andere bakjes eet ik met plezier op. Kipdijfilet wel ingeruild voor gewone kipfilet en als vetjes pesto toegevoegd. Ik kwam erachter dat ik kipdijfilet enkel lekker vind als ik er een noodlegerecht mee kan maken, maar ja keto he. :o

Er zijn alternatieven hoor als je echt iets "noodles achtigs" wil eten.
Of het ook lekker is, daar heb ik geen idee van :rolleyes:

upload_2019-5-15_8-36-5.png
 
Er zijn alternatieven hoor als je echt iets "noodles achtigs" wil eten.
Of het ook lekker is, daar heb ik geen idee van :rolleyes:

Bekijk bijlage 455240
Daar ben ik inderdaad van op de hoogte, maar ik wacht liever tot ik de real deal weer eens kan eten hahaha.
In mijn ervaring is de conclusie bij dit soort producten altijd: is wel lekker, maar niet zo lekker als de echte shit.
 
ScumbagAnnie ik ben benieuwd wanneer je op de weegschaal gaat staan....1e week achter de rug en hoor allemaal goede berichten :D
 
ScumbagAnnie ik ben benieuwd wanneer je op de weegschaal gaat staan....1e week achter de rug en hoor allemaal goede berichten :D
Ik woog zondag 12 mei 70,1 ten opzichte van 70,4 op 4 mei. :)
Gezien het nieuwe dieet ben ik wel van plan om nu weer een wekelijks weegmoment in te lassen, maar ik ga me er niet op scheel kijken. Het grootste voordeel zou voor mij zijn dat ik minder buikpijn heb en minder vocht vasthoud!
 
Ik woog zondag 12 mei 70,1 ten opzichte van 70,4 op 4 mei. :)
Gezien het nieuwe dieet ben ik wel van plan om nu weer een wekelijks weegmoment in te lassen, maar ik ga me er niet op scheel kijken. Het grootste voordeel zou voor mij zijn dat ik minder buikpijn heb en minder vocht vasthoud!
Dat gewicht komt vanzelf wel hoor....je darmen gaan er goed op...dat is echt goed nieuws ondanks de hogere vetinname
Ga je binnenkort nog naar de MDL...ik weet ook niet of je hier nonstop mee door kan gaan...(ivm leververvetting das alleen mijn gedachte) ...weet je dat?
 
Heerlijke koude gazpacho

20190515_142817.jpg


Dan alles mengen en minstens een uurtje afgedekt in de koelkast zetten.

20190515_143600.jpg


Dan olijfolie en tomatenpuree erbij. Blenden. Klaar. Nog wat croutons en fijne groenten erbij is nice.

20190513_124530.jpg


Perfect zomers gerecht. Koud serveren terwijl je van het zonnetje geniet.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven