XXL Nutrition

Peiling Forum Contest 2019 (1 bezoeker)

Ik wil meedoen en mijn voorkeur gaat naar


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Maar waarom wachten? Kom op joh...
Ik heb op een gegeven moment puur meegedaan voor spek en bonen zeg maar om de contest door te kunnen laten gaan. Ik was geen competitie voor de rest... maar ik had wel gewoon mijn eigen doel en daar heb ik het toen ook voor gedaan. Waar iedereen ging voor de spieren en shredds was mijn enige doel voor mezelf mijn gezondheid en dus aankomen. Iedereen heeft zijn doel en de inzet daarvoor is het meer dan waard juist wel mee te doen. Het is ook gewoon leuk om de reacties te zien op wat je doet en hoe je het doet en je inzet. Het kan echt ontzettend stimulerend werken ook voor jezelf.
Dus.... denk er nog eens over oke? Zou erg leuk zijn als je meedoet. :)

Oké ik ga er toch nadenken dan :rolleyes:
Heb iig al stem gegeven van 1 juli tot 1 aug maar een maand later mag om mij ook.
Ga over een aantal weken al op vakantie dus ik train de rest vd zomer lekker door
 
Vaak ben je te bang :roflol:
Ik ga de uitdaging aan ookal is de kans miniminiminiminimaal hahaha. :p
Ik heb mijn eerste bodybuildingwedstrijd ook heel lang uitgesteld. Als ik niet bij mij coach was gekomen die zei “je gaat over 3 maanden die wedstrijd doen” was het er nooit van gekomen. Soms moet gewoon ergens voor gaan. Je kunt meer dan je zelf zou denken :)
 
Ik heb mijn eerste bodybuildingwedstrijd ook heel lang uitgesteld. Als ik niet bij mij coach was gekomen die zei “je gaat over 3 maanden die wedstrijd doen” was het er nooit van gekomen. Soms moet gewoon ergens voor gaan. Je kunt meer dan je zelf zou denken :)

Thanx for the motivation :grinny:
Ik ga er serieus over nadenken om mee te doen!!
 
Is er al iets besloten? Ik bedacht dat ik natuurlijk gewoon in augustus mee kan doen, en mocht het zo zijn dat iedereen in de andere challenge uitvalt waardoor ik kans maak op een prijs, dan kan ik me alsnog terugtrekken uit deze challenge.
 
Heb wel gestemd voor juli tm 1 augustus, al zullen er vast niet veel vrouwen meedoen. (as Always, of afhaken)
4 weken is wel erg kort om een flinke progressie neer te zetten imo , zou voor mij een dieet a la HillR worden een 2uur per dag fietsen:roflol:
 
Heb wel gestemd voor juli tm 1 augustus, al zullen er vast niet veel vrouwen meedoen. (as Always, of afhaken)
4 weken is wel erg kort om een flinke progressie neer te zetten imo , zou voor mij een dieet a la HillR worden een 2uur per dag fietsen:roflol:
Ik heb altijd voor "spek en bonen" meegedaan en nooit afgehaakt :engel:
Maar helaas kan dat nu niet meer... Sorry :o

enne.. wincredits zijn er ook voor de inzet he! Ook al is het een korte wedstrijd!
 
misschien dat ik toch nog wel deelname overweeg. Ik zal me eens gaan verdiepen in die oude contest topics.
Cutten doe ik toch wel tot in de godverdomse eeuwigheid. :roflol:
Gewoon doen!!!! Echt jij bent een mega voorbeeld hier! Dus kom maar op :whip: :D
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Jaaaa contest!! Extra uitdagend want ik ga morgen stoppen met rokken en ga proberen toch af te vallen.
 
Jaaaa contest!! Extra uitdagend want ik ga morgen stoppen met rokken en ga proberen toch af te vallen.

Moet lukken! Ik ben ook gestopt met roken en ben geen grammetje aangekomen en inmiddels toch ook behoorlijk in vetpercentage afgevallen.. nu toch ook al bijna 6 maanden "clean" :eyebrow:

Succes!
 
Moet lukken! Ik ben ook gestopt met roken en ben geen grammetje aangekomen en inmiddels toch ook behoorlijk in vetpercentage afgevallen.. nu toch ook al bijna 6 maanden "clean" :eyebrow:

Succes!

Inspiratie!! Wat goed van je zeg, top!
 
Niet iedereen zit in het onderwijs en gaat in het hoogseizoen op vakantie. :P
Ik vermijd dat bijvoorbeeld altijd en ga pas in september/oktober.
De meeste mensen toch wel. Ook mensen met kinderen of mensen in de bouw. Je hoeft maar een partner te hebben in een van deze sectoren. Ik zou volgend jaar gewoon een contest laten lopen van april t/m juni. Dan is iedereen klaar voor de zomer.
 
Back
Naar boven