XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • ACE gozerrrr 50 doe ik het nog niet lol. Dan ben ik ineens die weirdo lol

    En ik heb geen printer
     
    Ik moest dit toch twee keer lezen; was even in de war hierdoor:
    “Ik heb een tweepersoonsbed, luxe boxspring, met verse lakens én (heb) een sportieve, jonge, slimme, sociale vent”
    Een verborgen coming-out? :roflol:
    Haha :roflol:.
    Ik heb speciaal voor jou een sportieve, jonge, slimme, sociale vent in de aanbieding. Telt dat ook? :rolleyes:
    Helaas, ik knap af op AAS (wel heerlijk geslapen in mijn eigen bed overigens :p).
    Ik ga d'r wel lekker op, althans dat hoop ik. :)
    Het fysieke resultaat in het algemeen.
    Ik vind een "normaal" sportief uiterlijk (zoals van Galen) veel aantrekkelijker dan een gigantische, opgepompte spierbundel (die meestal via AAS verkregen wordt denk ik?).
    Verder ook gewoon de vele vooroordelen denk ik (à la gemoed, effecten op de gezondheid,...). Ik weet dat dit niet voor iedereen geldt enzoverder, maar toch.
    Het staat me gewoon in het algemeen niet aan :)

    Anyhow, hetzelfde type zonder AAS spreekt me ook niet aan hoor :p
    Wees maar niet bang, ik ben half zo groot als Galen (en heb ongeveer 20% van zijn hersencapaciteit).
     
    Vandaag kwam ik een kennis van mij die last heeft van zware overgewicht.
    Hij probeert al een tijdje te cutten maar heeft totaal geen doorzettingsvermogen.
    Zeg ik tegen hem "Hey lekker buikje maat, je kan echt zien dat je slanker bent geworden" waarop hij reageert met "Dankjewel, dat is erg fijn om te horen, dit motiveert mij wel om door te blijven gaan.".

    Kijk dat vind ik gewoon fijn om te horen, zeker van hem. Ik bedoel hij was al niet moeders mooiste, gooi daar nog obesitas bij en je hebt een lelijk monster( hij is echt lelijk, moest bijna kotsen toen ik hem zag).
    Als hij nu ook nog een keer zijn haren wast dan zou het al helemaal mooi zijn.
     
    Vandaag kwam ik een kennis van mij die last heeft van zware overgewicht.
    Hij probeert al een tijdje te cutten maar heeft totaal geen doorzettingsvermogen.
    Zeg ik tegen hem "Hey lekker buikje maat, je kan echt zien dat je slanker bent geworden" waarop hij reageert met "Dankjewel, dat is erg fijn om te horen, dit motiveert mij wel om door te blijven gaan.".

    Kijk dat vind ik gewoon fijn om te horen, zeker van hem. Ik bedoel hij was al niet moeders mooiste, gooi daar nog obesitas bij en je hebt een lelijk monster( hij is echt lelijk, moest bijna kotsen toen ik hem zag).
    Als hij nu ook nog een keer zijn haren wast dan zou het al helemaal mooi zijn.


    :roflol: :sad:
     
    6 dagen achterelkaar getraind. Voel me wel heel actief door een grammetje tren. Morgen weer knallen
     
    6 dagen achterelkaar getraind. Voel me wel heel actief door een grammetje tren. Morgen weer knallen
    Ik heb weleens 60 dagen achter elkaar getraind, zonder AAS. :trollface:
     
    Vandaag kwam ik een kennis van mij die last heeft van zware overgewicht.
    Hij probeert al een tijdje te cutten maar heeft totaal geen doorzettingsvermogen.
    Zeg ik tegen hem "Hey lekker buikje maat, je kan echt zien dat je slanker bent geworden" waarop hij reageert met "Dankjewel, dat is erg fijn om te horen, dit motiveert mij wel om door te blijven gaan.".

    Kijk dat vind ik gewoon fijn om te horen, zeker van hem. Ik bedoel hij was al niet moeders mooiste, gooi daar nog obesitas bij en je hebt een lelijk monster( hij is echt lelijk, moest bijna kotsen toen ik hem zag).
    Als hij nu ook nog een keer zijn haren wast dan zou het al helemaal mooi zijn.
    Haha. Afgelopen week op het werk kreeg ik weer te horen: "waarom wil je geen gebak, je wil toch aankomen" en bij een receptie "waarom neem je niet ook een biertje, je wil toch aankomen". Ik dacht toen "ja, maar ik wil er niet net zo uitzien als jij" :roflol:. 't Waren collega's die willen afvallen maar geen discipline hebben, verder prima collega's hoor, alleen jammer dat ik niet meer op kantoor mijn rijst/broccoli/kip mag eten. :(
     
    Ik weet trouwens niet zo goed waar ik dit moet posten, maar aangezien ik er nu om kan lachen, toch maar hier:
    Vandaag merkte ik goed dat ik lichtgetriggerd was, mogelijk toch door de AAS. Er werd gebeld door één of andere callcentermiep van een zogenaamd onafhankelijke instantie met het aanbod over te stappen van energieleverancier (ik word zo moe van die lui, maar gezien de flinke verhoging van de energiebelasting die aanstaande is, besloot ik haar verhaal aan te horen). Er werd mij dus een aanbod gedaan over te stappen naar Real Green o.i.d. (het zei mij niet zoveel), want dat zou stukken goedkoper zijn. Ik gaf aan er rustig naar te willen kijken voordat ik een besluit zou nemen. Zij maar blijven herhalen dat ik 14 dagen bedenktijd had, maar blijkbaar begreep ze mij niet dat ik het omgekeerd zag. Ik wil niet op voorhand 'ja' zeggen en binnen 14 dagen moeten bellen als ik toch niet wil overstappen. Ik wil het aanbod eerst even rustig bekijken en vergelijken en pas daarna beslissen of ik over wil stappen (en dan eventueel een 'ja' geven). Zij begon me echt te irriteren en bleef herhalen 'ik heb u al 4x verteld dat u 14 dagen bedenktijd heeft' en 'dit aanbod geldt alleen nu'; mogen wij uw rekeningnummer en gegevens blabla. Ik liet op een gegeven moment onbedoeld een 'GVD' vallen en merkte toen het gesprek beïndigd was dat ik echt geïrriteerd was. Dat ik mij om zoiets druk kan maken. Ik kreeg bijna zin om even de frustratie van mij af te trainen. :roflol:
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Ik weet trouwens niet zo goed waar ik dit moet posten, maar aangezien ik er nu om kan lachen, toch maar hier:
    Vandaag merkte ik goed dat ik lichtgetriggerd was, mogelijk toch door de AAS. Er werd gebeld door één of andere callcentermiep van een zogenaamd onafhankelijke instantie met het aanbod over te stappen van energieleverancier (ik word zo moe van die lui, maar gezien de flinke verhoging van de energiebelasting die aanstaande is, besloot ik haar verhaal aan te horen). Er werd mij dus een aanbod gedaan over te stappen naar Real Green o.i.d. (het zei mij niet zoveel), want dat zou stukken goedkoper zijn. Ik gaf aan er rustig naar te willen kijken voordat ik een besluit zou nemen. Zij maar blijven herhalen dat ik 14 dagen bedenktijd had, maar blijkbaar begreep ze mij niet dat ik het omgekeerd zag. Ik wil niet op voorhand 'ja' zeggen en binnen 14 dagen moeten bellen als ik toch niet wil overstappen. Ik wil het aanbod eerst even rustig bekijken en vergelijken en pas daarna beslissen of ik over wil stappen (en dan eventueel een 'ja' geven). Zij begon me echt te irriteren en bleef herhalen 'ik heb u al 4x verteld dat u 14 dagen bedenktijd heeft' en 'dit aanbod geldt alleen nu'; mogen wij uw rekeningnummer en gegevens blabla. Ik liet op een gegeven moment onbedoeld een 'GVD' vallen en merkte toen het gesprek beïndigd was dat ik echt geïrriteerd was. Dat ik mij om zoiets druk kan maken. Ik kreeg bijna zin om even de frustratie van mij af te trainen. :roflol:

    Roidrage checkong in:roflol:

    Inb4 bert jat een tank bij defensie en bombardeert een woonwijk plat.
     
    Zonet een week stage achter de rug op een lagere school...
    Stageverslag was super.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Roidrage checkong in:roflol:

    Inb4 bert jat een tank bij defensie en bombardeert een woonwijk plat.
    Ik werk bij de Luchtmacht hè, hoe vaak moet ik dat nog zeggen. ;) Ik ben Hoofd Lijnonderhoud bij de Apache-helikopters geweest; telt een Apache ook? Heeft een machtig mooie gun (en rockets en hellfires):
    apache19.jpg
     
    Ik werk bij de Luchtmacht hè, hoe vaak moet ik dat nog zeggen. Ik ben Hoofd Lijnonderhoud bij de Apache-helikopters geweest; telt een Apache ook? Heeft een machtig mooie gun (en rockets en hellfires):
    Bekijk bijlage 455490
    Gewoon in je roid rage eraf trekken en full rambo gaan:D
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven