AndroidHealthClinic

* Logje van Loesje * (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

snoep , zuivel , goeie dikke steak , kibbeling . eigenlijk alles wat vet , zout en/off veel suiker bevat

En dan een hele dag of dagdeel?

Is het nou echt bewezen goed voor je stofwisseling eigenlijk?
 
En dan een hele dag of dagdeel?

Is het nou echt bewezen goed voor je stofwisseling eigenlijk?
ligt aan mijn bui maar ik probeer het tot een maaltijd te beperken .Ik doe het persoonlijk voor het bevredigende effect ervan , breekt de sleur van het clean eten
 
Een cheat is meer een mentaal dingetje.. Sommigen plannen een refeed... maar das imo meer als je echt veel onder je onderhoud zit.

Cheatmeal zou ik eerder dan doen dan een dag. Met een dag ga je vaak te ver over je kcal.. das zonde.
Je kan ook gewoon een "lekkere" maaltijd in je schema infitten. Dan cheat je niet echt maar eet je wel wat je wil. Zolang je aan je kcal en macro's voldoet kan je echt wel ook lekkere dingen inplannen... Het hoeft niet alleen maar bro-food te zijn ;)

Als je echt ver onder je onderhoud zit kan het goed zijn voor je stofwisseling (voor zover ik heb begrepen). maar met een normaal deficit van 250-500 onder onderhoud zie ik niet in dat die ene keer je stofwisseling echt boost.
 
Voor iedereen werkt het weer anders (mentaal gezien), maar ik ben nooit zo'n fan geweest van cheatdagen. Voor mij zorgt dat soort dagen alleen voor een verkeerde relatie met eten, liever eet ik elke dag lekker EN binnen de macro's:D Geen schuldgevoel, maar wel resultaat.
 
Voor iedereen werkt het weer anders (mentaal gezien), maar ik ben nooit zo'n fan geweest van cheatdagen. Voor mij zorgt dat soort dagen alleen voor een verkeerde relatie met eten, liever eet ik elke dag lekker EN binnen de macro's:D Geen schuldgevoel, maar wel resultaat.
Ovenfriet :roflol:
You may everyday!!
 
Inderdaad:D

Zelfs toen ik naar de 9% bf ging moest en zou ik ovenfriet incalculeren:roflol:
 
Back
Naar boven