MuscleMeat

Peiling XXL Nutrition light saus rating topic

  • Topic starter wovano
  • Startdatum
  • Reacties 185
  • Weergaven 19K
  • Volgers 40

Bezoekers in dit topic

De mayo van de action is best dik qua structuur en best smaakvol. ScumbagAnnie vindt normaal al snel iets heel chemisch maar deze vond ze oprecht lekker. Je kunt het voor dat geld op zn minst eens proberen denk ik.
:mad: eindelijk een gevonden waarvan mijn man zegt dat gaat.... is ie uit t assortiment... :(
Ook op de website van action is hij weg....
 
:mad: eindelijk een gevonden waarvan mijn man zegt dat gaat.... is ie uit t assortiment... :(
Ook op de website van action is hij weg....

Was hier inderdaad ook al opgevallen :mad: Hopelijk komen ze weer terug.

Buiten de myo, was ook de sweet-chili en de ceasar prima te doen... en een stuk voordeliger dan van XXL.
 
:mad: eindelijk een gevonden waarvan mijn man zegt dat gaat.... is ie uit t assortiment... :(
Ook op de website van action is hij weg....

Helaas heeft Action geen vast assortiment :(
Dus waarschijnlijk was dit een grote partij die helaas op is.
 
Laatst tartaar gebakken met de teriyaki saus maar dat had niet zo heel veel nut merkte ik. Mensen die ervaringen hebben met het marineren van de sauzen? Ik heb nu de tasty burger sauce besteld om te proberen:)
 
Ik denk dat geen van de xxl light sauzen echt geschikt zijn voor marinades e.d. Gewoon na bereiden de saus toevoegen is denk ik het beste.
 
Je kip er in bakken lukt overigens prima en is heerlijk!
 
Laatst tartaar gebakken met de teriyaki saus maar dat had niet zo heel veel nut merkte ik. Mensen die ervaringen hebben met het marineren van de sauzen? Ik heb nu de tasty burger sauce besteld om te proberen:)
Ik proefde nauwelijks nog wat van de smaak bij teriyaki. Beter achteraf inderdaad.
 
Laatst tartaar gebakken met de teriyaki saus maar dat had niet zo heel veel nut merkte ik. Mensen die ervaringen hebben met het marineren van de sauzen? Ik heb nu de tasty burger sauce besteld om te proberen:)
Voor marineren zou ik ketjap of evt. sojasaus gebruiken met kruiden; qua kcal valt ook ook reuze mee. De smaak van de sauzen blijft het best als deze zoals hierboven reeds gezegd pas na afloop toevoegt.
 
Die tasty burger sauce is gruwelijkdrool:. Lijkt me lekker voor op een broodje hamburger of gewoon een wrap
 
Ook paar sausjes besteld, ben benieuwd.
 
Bij de action hebben ze sinds kort trouwens ook zero kcal sausjes. Volgens het etiket zelfs met nog minder kcals.

https://www.action.com/nl-nl/p/0-yonnaise-/
https://www.action.com/nl-nl/p/0-sweet-chili-saus-/
https://www.action.com/nl-nl/p/0-caesar-dressing-/

Mayonaise action 9/10

Gisteren allemaal geprobeerd en ik vond de mayo echt boven verwachting lekker. Eerlijk gezegd lekkerder dan de mayo van xxl en ik denk ook dat de Belgen onder ons hier meer gecharmeerd van zullen zijn. Had er een tonijnsalade mee gemaakt en die was niet te onderscheiden van een echte tonijnsalade.
De chilisaus was redelijk pittig. Had er alleen een klein dipje van geproefd maar nog niet genoeg om mijn oordeel te vellen.
De caesardressing geldt hetzelfde voor. Die smaakte een beetje chemisch, maar vooralsnog alleen een dipje van geproefd.

Die van de action niet meer beschikbaar dat iemand weet?
 
Curry ketchup 9/10 precies zeisner, Thai green curry 8/10 gewoon lekkere curry. Teriyaki 9/10 is ook een topper. Een vraagje welke saus zou goed samengaan met een broodje kipfilet of broodje kaas?
 
Curry ketchup 9/10 precies zeisner, Thai green curry 8/10 gewoon lekkere curry. Teriyaki 9/10 is ook een topper. Een vraagje welke saus zou goed samengaan met een broodje kipfilet of broodje kaas?
Bij brood met kaas of kip zou ik denken dat mosterd altijd wel lekker is. Dus misschien die mosterd - dille variant? Zelf wel nooit dergelijke sauzen gehad, dus heb geen hands-on experience hierin
 
Was hier inderdaad ook al opgevallen :mad: Hopelijk komen ze weer terug.

Buiten de myo, was ook de sweet-chili en de ceasar prima te doen... en een stuk voordeliger dan van XXL.
wovano Veinsta

Hier zijn ze alledrie weer in t schap... iig de bordjes
Stonden echter maar 2 flesjes mayo en ceasar .... dus wss weer een tijdelijke partij. Rennen dus :D
 
Action sausjes zijn weer in het assortiment lijkt het! Heb vanochtend al wat ingeslagen. :)
upload_2019-5-22_16-3-53.png
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Al ervaring met de smaken? Had ergens van wovano vernomen dat die mayo wel aardig was?
 
Zeker de yonaise is zeker de moeite waard
 
Al ervaring met de smaken? Had ergens van wovano vernomen dat die mayo wel aardig was?
Mijn man vind de mayo lekker. Hij at altijd halfvolle frietsaus van de lidl maar wil toch wat kg kwijt. Heb hem vele light versies voorgeschoteld zonder dat ie het wist en bij alles vroeg ie wat ik uitgehaald had met de frietsaus. :roflol: Bij deze zei hij alleen hij lijkt anders te smaken... wat zuurder (meer de belgische wat zuurdere variant). Maar heb hem niet horen klagen. :D

De sweet chili heb ik zelf ook even geprobeerd. Vond hem zelf erg lekker. Mijn man vond hem wat te pittig. Maar hij houdt meer van de zoetige smaak dan het scherpe.
 
Back
Naar boven