Fitness Seller

Bijbaan en krachttraining (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Steyn123

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
30
Waardering
4
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
17%
Hallo iedereen,

Ik ga vanaf volgende week een aantal weken werken (5,5 uur per dag) en ben de hele tijd op mn voeten. Nu is mijn vraag: is dit gewoon goed te combineren met mijn krachttraining? Ik train nu iets langer dan 2 jaar en ben denk ik wel intermediate.

Mijn stats:
18 jaar
183cm
87kg
180kg squat
125kg bench
235kg deadlift
 
Zowat iedere normale gezonde volwassen mens werkt rond de 40u per week, 8u per dag.
Een deel hiervan heeft ook hobby’s en doet aan sport.
Ik vermoed dus dat het jou ook lukt.
 
Hallo iedereen,

Ik ga vanaf volgende week een aantal weken werken (5,5 uur per dag) en ben de hele tijd op mn voeten. Nu is mijn vraag: is dit gewoon goed te combineren met mijn krachttraining? Ik train nu iets langer dan 2 jaar en ben denk ik wel intermediate.

Mijn stats:
18 jaar
183cm
87kg
180kg squat
125kg bench
235kg deadlift

Waarom zou werken (al dan niet full-time) niet te combineren zijn met KT of enige andere hobby/sport/activiteit for that matter?
 
5,5u is wel echt te lang om te combineren met KT. Ik zou een andere baan zoeken of je minimaal twee dagen in de week ziek melden.
 
5.5 uur op je voeten? Dat noem ik weekeind :roflol:
 
Waarom zou werken (al dan niet full-time) niet te combineren zijn met KT of enige andere hobby/sport/activiteit for that matter?

Ja, ik bedoel zou mijn kracht dan niet afnemen, omdat ik die hele tijd op mn voeten ben en dingen til enz.
 
Ja, ik bedoel zou mijn kracht dan niet afnemen, omdat ik die hele tijd op mn voeten ben en dingen til enz.
Van dingen tillen wordt je ook sterk.
 
Ja, ik bedoel zou mijn kracht dan niet afnemen, omdat ik die hele tijd op mn voeten ben en dingen til enz.
Er zijn heel veel mensen die fysiek zwaar (full-time) werk doen en KT beoefenen. Het ene sluit het andere dus zeker niet uit. En je kracht gaat niet opeens afnemen omdat je met je bijbaan in de weer bent en dingen moet tillen. Zie het dan maar als een extra training :p
 
Onderhoud gaat wel omhoog, wat meer eten dus.
 
Ik heb jarenlang als bijbaan bij albert heijn gewerkt. Vrachtwagens lossen, vakken vullen etc. Prima te combineren.
 
:roflol::roflol::roflol: Is goed te combineren hoor. Vorige zomer werkte ik zo'n 12 uur per dag 5 dagen in de week. de hele dag op mn voeten staan en dan nog 4/5 keer in de week sporten. En dan nog zeiken dat ze me de 6e dag niet in willen roosteren:emo:
 
:roflol::roflol::roflol: Is goed te combineren hoor. Vorige zomer werkte ik zo'n 12 uur per dag 5 dagen in de week. de hele dag op mn voeten staan en dan nog 4/5 keer in de week sporten. En dan nog zeiken dat ze me de 6e dag niet in willen roosteren:emo:
Precies, wie geld wilt verdienen moet werken en niet komen zeiken als ze een dag extra moeten werken terwijl ze 1 dag in de week werken.
Maar goed OT:
Ja kan
 
Oh oh oh ... en dat noemt zich “ intermediate “ ???
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Oh oh oh ... en dat noemt zich “ intermediate “ ???
Wat bedoel je nou?
In de 2 jaar dat ik train, spendeerde ik het grootste deel van de dag op school en daarna trainen en dan op zaterdag werken dus heb niet veel ervaring met elke dag werken en krachttraining.
 
Wat bedoel je nou?
In de 2 jaar dat ik train, spendeerde ik het grootste deel van de dag op school en daarna trainen en dan op zaterdag werken dus heb niet veel ervaring met elke dag werken en krachttraining.

Je hebt sterke lift stats voor je leeftijd maar basiskennis verbruik , onderhoud voeding enz is toch wel van belang ..

Het is logisch als je meer beweegt dan voorheen dat je onderhoud omhoog gaat en dat je dus meer moet eten om op gewicht te blijven of aan te komen ..
 
Back
Naar boven