XXL Nutrition

Kuur voorstel. Test tren mast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bartv1991

Novice
Lid geworden
29 apr 2015
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
98kg
Vetpercentage
9%
Goeiendag,

Vorige kuurtje bestond uit:

Test: 750 p/w
Deca: 400p/w
Hcg: 2x 500 IU per week

Hier heerlijk op geknald, droger geworden en amper vocht vast gehouden. Jaja je hoeft dus niet altijd een ballon te worden met deca. En het herstel ging soepel. Een dipje gehad van maar liefst 3 dagen

Statts zoals ik er nu voor sta:

1,80 meter
95kilo schoon aan de haak
8% body fat

De bedoeling is om nu een cycle test tren en mast te knallen. Ik had zelf het volgende in gedachte:

Winny 50mg. Week 1 tot 4
Test: 250 p/w. Week 1 tot 14
Tren: 400p/w. Week 1 tot 12
Mast: 400p/w. Week 1 tot 14
Nolva: 20mg. Week 16 tot 20
Hcg 2x500iu p/w week 1 tot 16

Ik heb ook nog aromasin liggen en denk eraan om dit eventueel de eerste 2 weken van de nakuur erbij te nemen.
Ook neem ik tijdens de kuur pompoenpit olie tegen haar verlies. En of het werkt zien we dan wel weer. En anders heb je altijd nog de tondeuse! Werkt ook goed tegen haarverlies.

Hebben jullie nog aanpassingen? Of iets wat ik misschien kan veranderen?

En is er iemand die ervaring heeft met t3 en tren? Lees er goeie dingen over maar ook een aantal negatieve verhalen....
 
Waarom wil je aromasin nemen? Wat is het idee daarachter?
 
Lees veel goede verhalen van arofixen als nakuur na een kuur met tren. En aangezien arofixen helft aromasin is en helft nolva is dacht ik eraan om dat te doen.
 
Lees veel goede verhalen van arofixen als nakuur na een kuur met tren. En aangezien arofixen helft aromasin is en helft nolva is dacht ik eraan om dat te doen.

Okay en wat omvatten die verhalen precies? Temeer ook omdat je zegt dat je na je vorige kuur super hersteld bent, wat is dan het idee nu daar drastisch iets in te gaan wijzigen?
 
Exemestane als nakuur... de dogma’s zijn de wereld nog niet uit.

Doe waar je je lekker bij voelt, maar het is al meermaals wetenschappelijk bewezen dat clomifeen citraat bij uitstek het middel is voor herstel van de HPT-axis. Tamoxifen bezet de 2e plek (al zal het niet veel schelen tussen die twee).
 
Back
Naar boven