MuscleMeat

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°4: Squat

Bezoekers in dit topic

Zeg haar maar dat Sanca zegt, sowieso niet allemaal.
Denk ik eerlijk gezegt ook niet, begin leek al nipt in deze hoek van filmen maar werd wel hoger en hoger lijkt me.
 
Net gedaan, filmpje is aan het uploaden komt er zo aan :)
 
11x125Kg, Nog enkele reps in de tank maar dit is eerste normale backsquat sinds lowerback tweak en durfde niet helemaal all out gaan hierdoor. Ook een hele dag bezig geweest met kuisen en weinig gegeten dus was zoiezo al goed buiten adem aan het geraken! Toch best tevreden hiermee!
4sclkz.jpg
 
Proficiat. Sterk gesquat hoor
 
Geen poging van Onslow?
Sanca haal jij in de openingspost wel even zijn naam bij mijn fimpje weg? Voordat hij er met mijn zuur verdiende punten vandoor gaat
 
@57,5kg met 90kg gepakt


Van alle hoeken die je kan filmen, precies de hoek van waaruit je diepte niet kan beoordelen... :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Van alle hoeken die je kan filmen, precies de hoek van waaruit je diepte niet kan beoordelen... :roflol:

Hij is idd wat ongunstig gefilmd maar ben de laatste poos veel bezig geweest met diepte van squatten en durf zelf met een gerust hart te zeggen dat ze allemaal goed op diepte waren.
 
Wat is het doel van die volgende challenge? Zercher Squats waren nog niet kut genoeg, dus we maken het nog wat kutter?
 
Ik kan toch niet ontkennen dat ik een beetje de balen heb van de reacties over de diepte van mijn squat... Ik ben helemaal niet een persoon die van "ge-ja-maar" en gaat roepen van "ja maar die en dit en dat en zus en zo..." Maar als kijk naar het filmpje van proudpizza kan ik zeggen dat mijn squats op alle reps wezenlijk dieper waren dus heb er toch wel een beetje de smoor in dat bij mij meer dan de helft van de reps worden afgekeurd.... Ik hoop echt dat ze gewoon alle 15 mee mogen tellen want ze waren en keurig op diepte en allemaal onder parallel...

Meer ga ik er niet over zeggen...
 
Back
Naar boven