AndroidHealthClinic

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°4: Squat (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik kan toch niet ontkennen dat ik een beetje de balen heb van de reacties over de diepte van mijn squat... Ik ben helemaal niet een persoon die van "ge-ja-maar" en gaat roepen van "ja maar die en dit en dat en zus en zo..." Maar als kijk naar het filmpje van proudpizza kan ik zeggen dat mijn squats op alle reps wezenlijk dieper waren dus heb er toch wel een beetje de smoor in dat bij mij meer dan de helft van de reps worden afgekeurd.... Ik hoop echt dat ze gewoon alle 15 mee mogen tellen want ze waren en keurig op diepte en allemaal onder parallel...

Meer ga ik er niet over zeggen...
Je hebt wel gelijk dat de meeste reps van proudpizza inderdaad niet op diepte zijn, wou er zelf nieks van zeggen om niet de asshole uit te hangen maarja
 
wou er zelf nieks van zeggen om niet de asshole uit te hangen maarja

Zou er zelf ook nooit iets van zeggen omdat ik de challenges als iets leuks zie en niet extreem competitief ben ingesteld. Maar als er over mijn reps gezeurd wordt kan ik het ook weer niet laten om hier dan iets van te zeggen.
 
Je hebt wel een punt Vissertje, zelf had ik eerlijk gezegd niet alle filmpjes bekeken.

Toch zou ik wat jouw eigen poging betreft gewoon trots zijn op de 15 reps die je hebt behaald, al dan niet op diepte. Als je vanuit zo'n hoek filmt loop je gewoon een risico dat het niet wordt goedgekeurd. Jammer dat je tot de allerlaatste dag gewacht hebt, anders had je nog een herkansing gehad...
 
Als Natty87 BB_ en wovano die er bij waren bevestigen dat alles oo diepte was sluit ik me daar graag bij aan, alleen van mijn mening koop je geen brood.

Sanca Saxon misschien kan jij je er nog een keer over buigen?
 
Ik vind mezelf nog gul met 7 reps, het heupgewricht komt op geen enkel moment minstens gelijk aan het kniegewricht, de reps worden ook hoger naar het einde toe.

ProudPizza heb ik ook aangesproken gehad over haar diepte omdat ik ze twijfelachtig vond maar no way dat die van Vissertje dieper zijn.
 
Geen poging van Onslow?
Sanca haal jij in de openingspost wel even zijn naam bij mijn fimpje weg? Voordat hij er met mijn zuur verdiende punten vandoor gaat

Nee mijn naam stond al op 7 reps :D

Heb wat betreft trainen altijd een zeer ongemotiveerde tijd in de zomermaanden. Eigen horeca zaak, moet nu zo'n 90 dagen achter elkaar wel een uurtje of 8 - 12 per dag aan de bak met heel sporadisch een dagje vrij. Lekkere cortisol aanmaak erbij en ook meer fysieke klachten dan wanneer ik in de winter alle tijd heb om dagelijks aan de ijzers te hangen. Probeer 1-2 korte ub trainingen te doen per week.

Kon mij niet motiveren om wel of geen 1 rep op het scoringsbord te zetten, dus ga ook niet doen of ik door gebrek aan tijd de 20+ reps niet heb kunnen volbrengen. Wel jammer, maar kom elk jaar weer sterk terug na de zomermaanden.
 
Back
Naar boven