AndroidHealthClinic

Ontbijttips aub: Lean bulk / Bulk. GEEN HAVERMOUT OF BRINTA (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Das de enige manier waarop ik het een beetje lekker vind. Mensendie ik ken eten het zo koud op maar dit vind ik vreselijk.
Ik doe whey, havermout, banaan en pindakaas in de blender en dit is echt één van de lekkerste dingen die er is. Wel eens geprobeerd?
 
Ga je ook nog op mijn bericht reageren?

Waarschijnlijk niet Wouter , ik krijg sterk het vermoeden dat hij geen idee heeft wat de macros zijn van zijn voeding
 
1. Bruine bonen
2. Kip
3. Rijst
 
Ik doe whey, havermout, banaan en pindakaas in de blender en dit is echt één van de lekkerste dingen die er is. Wel eens geprobeerd?

Ik blend nooit men voeding maar is mss wel een aanrader voor de structuur en een mix van smaken te bekomen. Proberen ik alvast eens. Hopelijk een succes :)
 
Ik weet niet hoe goed platte kaas is, maar hetgene wat ik echt graag eet is:
Platte kaas & schelletjes banaan ertussen en evt. nog wat suiker
 
Je kan zoveel dingen eten.. niet zo moeilijk denken..
Muesli met yoghurt/kwark
Eiwitpannenkoeken/ trad. pannenkoeken met shake
Wentelteefjes
Wrap met roerei/kip/vlees
Pitabroodje met roerei/kip/vlees
Brood

Of als je je middag maaltijden wel lekker vind neem je toch nog zo een maaltijd maar dan voor ontbijt?
 
zolang het hobbymatig is moet je je (geld voor 99,9999% hier op dit forum) niet te druk maken over het ontbijt ,belangrijkste is eten wat je lekker vind anders komt het binnen een week je neusgaten uit,

als het aan het eind van de dag maar redelijk overheen komt met je macro's zit je altijd goed
 
Je kan zoveel dingen eten.. niet zo moeilijk denken..
Muesli met yoghurt/kwark
Eiwitpannenkoeken/ trad. pannenkoeken met shake
Wentelteefjes
Wrap met roerei/kip/vlees
Pitabroodje met roerei/kip/vlees
Brood

Of als je je middag maaltijden wel lekker vind neem je toch nog zo een maaltijd maar dan voor ontbijt?

Thnx. Ik denk idd soms nogal moeilijk. Ik ga beetje meer proberen los van het gewoonlijke
 
zolang het hobbymatig is moet je je (geld voor 99,9999% hier op dit forum) niet te druk maken over het ontbijt ,belangrijkste is eten wat je lekker vind anders komt het binnen een week je neusgaten uit,

als het aan het eind van de dag maar redelijk overheen komt met je macro's zit je altijd goed

Ik stel me over alles altijd veel vragen en vergelijk veel. Maar een besluit nemen zonder dat je overal in thuis bent volledig is moeilijk. Klopt volledig. Je moet het graag eten als je er een levensstijl wil op nahouden. Mensen wedstrijden doen en zeker als ze naar een wedstrijd toewerken is iets helemaal anders. Maar als amateur probeer je natuurlijk ook lekker te groeien met lekker eten :))
 
Havermout pannenkoeken. Kan je voor een paar dagen bakken en in de koelkast bewaren. In de ochtend even oppiepen en klaar.

Havermout mengen met een ei en melk en mugcake van maken. Recepten zat op internet en in 2 min klaar.

Pak ter variatie eens de vanille of vruchten skyrr van de Lidl. Wat nootjes erdoor en gepofte tarwe of spelt.

Mijn simpele ontbijt
Omelet van 5 hele eieren. Eerst wat groente en ham/kip beleg aanbakken. Eitjes erover. Deksel euro en in 5 min klaar. En nee.... 5 hele eieren per dag is niet ongezond!

Avond ervoor extra portie avondeten maken en dat als ontbijt.

Broodje gebakken ei.

Je kan zoveel bedenken.
 
Havermout pannenkoeken. Kan je voor een paar dagen bakken en in de koelkast bewaren. In de ochtend even oppiepen en klaar.

Havermout mengen met een ei en melk en mugcake van maken. Recepten zat op internet en in 2 min klaar.

Pak ter variatie eens de vanille of vruchten skyrr van de Lidl. Wat nootjes erdoor en gepofte tarwe of spelt.

Mijn simpele ontbijt
Omelet van 5 hele eieren. Eerst wat groente en ham/kip beleg aanbakken. Eitjes erover. Deksel euro en in 5 min klaar. En nee.... 5 hele eieren per dag is niet ongezond!

Avond ervoor extra portie avondeten maken en dat als ontbijt.

Broodje gebakken ei.

Je kan zoveel bedenken.

Thnx Marina. Die pannekoeken ga ik alvast eens proberen. Ik eet momenteel ook nog elke dag hele eieren. Hier zijn ook voor en tegenstanders van. Maar ik vind het lekker en zolang het geen problemen oplevert ga ik er maar vanuit dat dit geen kwaad kan.
 
Je kunt (mits je macro's dat toelaten) ook gewoon wat simpele koolhydraten toevoegen: sinaasappelsap, rozijnen, stukken fruit (zijn niet erg hoog in kcal, maar alle kleine beetjes helpen), cornflakes, etc.
 
Je kunt (mits je macro's dat toelaten) ook gewoon wat simpele koolhydraten toevoegen: sinaasappelsap, rozijnen, stukken fruit (zijn niet erg hoog in kcal, maar alle kleine beetjes helpen), cornflakes, etc.

Stukken fruit en rozijnen etc eet ik al regelmatig. Enkel sinaasappelsap etc probeer ik te mijden. Ik probeer zoveel mogelijk water te drinken. En wat ik niet heb kan ik niet drinken haha.
 
Stukken fruit en rozijnen etc eet ik al regelmatig. Enkel sinaasappelsap etc probeer ik te mijden. Ik probeer zoveel mogelijk water te drinken. En wat ik niet heb kan ik niet drinken haha.

Hoezo probeer je sinaasappelsap e.d. te mijden? Ik snap dat je beter frisdranken en alcohol kunt vermijden, maar dranken zoals sinaasappelsap, multivitamine, bietensap, etc.?
 
Hoezo probeer je sinaasappelsap e.d. te mijden? Ik snap dat je beter frisdranken en alcohol kunt vermijden, maar dranken zoals sinaasappelsap, multivitamine, bietensap, etc.?

Ik drink liefst vanal multivitamine. Maar een liter is nix voor mij haha. En ik zou het kiezen boven water. Ik drink dat wel af en toe maar probeer het gewoon niet te kopen.
 
Ik drink liefst vanal multivitamine. Maar een liter is nix voor mij haha. En ik zou het kiezen boven water. Ik drink dat wel af en toe maar probeer het gewoon niet te kopen.

Ik zeg ook niet een liter. Zo is een glas sinaasappelsap al 100+ kcal. Maar wat verwacht je dat je metabolisme gaat doen van bijna 1,5g per week? Die gaat door het dak heen...
 
Ik zeg ook niet een liter. Zo is een glas sinaasappelsap al 100+ kcal. Maar wat verwacht je dat je metabolisme gaat doen van bijna 1,5g per week? Die gaat door het dak heen...

Natuurlijk zeg je niet een liter lol. Maar het houden bij 1 glas smorgens is heel moeiijk voor mij. Bij eten heb ik dit niet zo. Maar bij drinken is dit moelijker. Ik ga ook niet op cafe voor 1 biertje lol
 
Natuurlijk zeg je niet een liter lol. Maar het houden bij 1 glas smorgens is heel moeiijk voor mij. Bij eten heb ik dit niet zo. Maar bij drinken is dit moelijker. Ik ga ook niet op cafe voor 1 biertje lol
Vergelijk je nu sinaasappelsap met bier??:roflol::roflol: 10tje voor de eerste die 20 sinaasappelsap op een avond wegtikt:emo:
 
Vergelijk je nu sinaasappelsap met bier??:roflol::roflol: 10tje voor de eerste die 20 sinaasappelsap op een avond wegtikt:emo:

Ik doel gewoon op het jezelf beloven het aantal te beperken en uiteindelijk er toch over te gaan... Je krijg van mij ook wel een tientje als je 20 Belgische biertjes binnen hebt hoor. Met Heineken etc kan dat eventueel wel lukken bij jullie haha flauw belg vs ned mopje van me
 
Back
Naar boven