AndroidHealthClinic

Wat advies :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Naam Vereist

Novice
Lid geworden
4 jun 2019
Berichten
2
Waardering
0
Hallo graag wat advies :)

Nu doe ik :

Ma: Rug / Biceps / Triceps / Buik
Di: Borst / benen / shouders
wo: Rug / Biceps / Triceps / Buik
do: Borst / benen / shouders
vrij: Rug / Biceps / Triceps / Buik

Uitleg: Ik kan in het weekend niet trainen en ik doe biceps en triceps samen zodat ik dat 3x kan doen omdat ik groteren armen wil.

Hebben jullie tips / een andere schema dat beter werkt voor 4/5 dagen ma/ di/ wo/ do/ vrij?

Bij borst en rug doe ik 3x15 en bij shouder/armen 2x12 1x8 benen 3x12 buik 3x20.

Edit: ik train nu voor anderhalf jaar

Ben benieuwd naar jullie reacties!
 
Ik zou een bewezen upper lower schema volgen met za,zo en wo als rustdagen.
 
Idd wat Steks zegt, of iets als stronglifts 5x5 om een goede kracht fundering op te bouwen. In ieder geval voor je schema die je nu gebruikt; Rug en borst zijn wel redelijk veel herhalingen, nu train je vooral je kracht uithoudingsvermogen. Hanteer 8-12 voor hypertrofie (spiermassa) of 3-5 voor kracht. Verder 2 a 3 oefeningen voor grote spiergroepen en 1 a 2 isolatie oefeningen voor de kleinere spieren.

Maar om gekut te voorkomen en zo optimaal mogelijk resultaat te boeken idd gewoon een upper/lower, full body of evt. 5x5 stronglifts.
 
Ma: Borst / Triceps
Di: Rug / Biceps / Schouders
wo: Benen / Buik
do: Borst / Triceps
vrij: Rug / Biceps / Schouders
Eventueel nog een keer benen / buik

Hier heb ik zelf een hoop massa mee gepakt op het begin.. Ook al zou een upper/lower, full body en/of evt 5 x 5 stronglifts meer resultaat geven zoals hierboven aangegeven..
Richt je vooral ook op compound oefeningen, hier krijg je grotere armen van dan alleen isolatie oefeningen..
 
Back
Naar boven