Fitness Seller

Gestopt (v) Pat82 contest 2019 woop woop

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Looking goodddddd!!

Standaard hier tijdens de cut (en bulk) is ieder weekend wel ergens een uitsmijtertje eten... love it :meal:

Als je trouwens honger hebt kan je dat toch relatief eenvoudig ondervangen met low calories food?
Hier standaard tig komkommers, tomaatjes, enz op de aanrecht en op die manier prima vol te houden.

Maar is 1400kcal ook niet wat weinig?

*Edit* oeps, vergeten, iets met lamme tak.... dus snap die 1400 dan wel :roflol:

Ja ik ook, ik mis alleen een groot glas melk of chocomel erbij hmm. Ik eet veel komkommers en drink veel water, ik denk dat het meer psychisch is. Anders heb ik een maagverkleining nodig. Ja 1400 is perfect, misschien meer op actieve dagen haha.
 
Inderdaad wat volume voedsel toevoegen. In mijn prep at ik op een gegeven moment 2 kg groente elke dag. Zo extreem hoeft het natuurlijk niet :roflol: maar het hielp wel tegen de honger. Wat ik bijvoorbeeld erg graag at was pompoen, zitten vrij weinig kcal in (17 kcal/100 gram) en het vulde prima.

2 kg haha is best veel, het valt wel te proberen. Ik heb nog nooit zo pompoen gegeten, alleen soep van gemaakt en die is wel lekker. Met kruidenbotercroutons hmmmm.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ja ik ook, ik mis alleen een groot glas melk of chocomel erbij hmm. Ik eet veel komkommers en drink veel water, ik denk dat het meer psychisch is. Anders heb ik een maagverkleining nodig. Ja 1400 is perfect, misschien meer op actieve dagen haha.

Ach, als je een beetje slim met je macro's omgaat is er (in mijn geval dan....) zelfs nog prima ruimte over voor wat alcoholische versnaperingen. :snorkel:
Sta je een dagje later trouwens ook meteen een stuk minder vochtig :fluit:
 
Ach, als je een beetje slim met je macro's omgaat is er (in mijn geval dan....) zelfs nog prima ruimte over voor wat alcoholische versnaperingen. :snorkel:
Sta je een dagje later trouwens ook meteen een stuk minder vochtig :fluit:

Haha ja dat is zeker waar, alleen ik heb nu te weinig ruimte voor vloeibare kcals. Goede diuretica dus?
 
Net upperbody power:

Bb benchpress
5x5x 38kg

Incl db press
3x6x 12kg

Bor
5x5x 50kg

Lat pulldown kleine greep
4x8x 77kg

Bb mp
4x5x 30kg

Face pull
4x8x 41kg

Ez curl
4x6x 19,5kg

Reverse tricep pushdown
4x10x 27kg

Nu lekker aan cardio’en.
 
Haha ja dat is zeker waar, alleen ik heb nu te weinig ruimte voor vloeibare kcals. Goede diuretica dus?

Ken verhalen van stagekings and -queens die (de avond) voor een wedstrijd alcohol dronken in de veronderstelling dat het de huid en het lichaam net wat meer uitdroogt.

Dus voor de eindshoot even een kroegentocht organiseren en you're up for the win! :eyebrow: :loony:
 
Succes, sterke startshape, gaat zeker mooi worden.
 
Ken verhalen van stagekings and -queens die (de avond) voor een wedstrijd alcohol dronken in de veronderstelling dat het de huid en het lichaam net wat meer uitdroogt.

Dus voor de eindshoot even een kroegentocht organiseren en you're up for the win! :eyebrow: :loony:
Doet me denken aan dit fragment uit de docu over Ronnie Coleman. Het is niet het hele fragment maar de dag erna zag Ronnie ziekelijk eruit on stage.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ken verhalen van stagekings and -queens die (de avond) voor een wedstrijd alcohol dronken in de veronderstelling dat het de huid en het lichaam net wat meer uitdroogt.

Dus voor de eindshoot even een kroegentocht organiseren en you're up for the win! :eyebrow: :loony:

Hahaha en erna in de friettent belanden, dat helpt dan toch ook om lekker op spanning te komen? :fries:
 
Ken verhalen van stagekings and -queens die (de avond) voor een wedstrijd alcohol dronken in de veronderstelling dat het de huid en het lichaam net wat meer uitdroogt.

Dus voor de eindshoot even een kroegentocht organiseren en you're up for the win! :eyebrow: :loony:

Doet me denken aan dit fragment uit de docu over Ronnie Coleman. Het is niet het hele fragment maar de dag erna zag Ronnie ziekelijk eruit on stage.
Volgens mij nam Arnold wijn met eigeel voordat ie on stage ging. Alcohol heeft ook effect op vasculariteit.
 
Nam zelf ook een shotje, dag ervoor ook een glaasje witte wijn. En wat plastabletjes :D
 
Gisteren en vandaag rustdag, alleen beetje cardio gedaan op mijn vouwfiets.

Vandaag is het 3 weken geleden dat ik een roker was en bijna alle pogingen zijn altijd mislukt op dat punt. Dit keer niet woop woop. Ben blij dat ik er af ben.

Verder wil ik nog even zeggen dat ik echt baal. Ik best een openminded persoon en kan me veel meningen over dingen voorstellen, maar met bekrompenheid heb ik echt niks. Ik weet dat het meer zegt over de ander, maar het is toch niet leuk. Ik kom hier voor motivatie en een stukje gezelligheid, niet om afgezeikt te worden. Wie de bal kaatst kan hem uiteraard terugverwachten, maar liever hou ik het ook gezellig.

En nu rijst maken en preppen voor de komende dagen. Woop woop.
 
Top dat je gestopt bent met roken! Al is 3 weken nog wel relatief kort natuurlijk en liggen de valkuilen nog op de loer (ervaringsdeskundige :x).
Ik struggle ook al jaren met die kl#teverslaving en rook op en af.... er zijn periodes dat ik niks aanraak, maar dan kan ik ook ineens op een avondje een pak peuken oproken :gek:
De 'lol' van het roken is er ook wel af met al die outcast-maatregelen van tegenwoordig.

Hoe gaat het sinds je gestopt bent met je gewicht?
 
Top dat je gestopt bent met roken! Al is 3 weken nog wel relatief kort natuurlijk en liggen de valkuilen nog op de loer (ervaringsdeskundige :x).
Ik struggle ook al jaren met die kl#teverslaving en rook op en af.... er zijn periodes dat ik niks aanraak, maar dan kan ik ook ineens op een avondje een pak peuken oproken :gek:
De 'lol' van het roken is er ook wel af met al die outcast-maatregelen van tegenwoordig.

Hoe gaat het sinds je gestopt bent met je gewicht?

Ik merkte dat de itch telkens na drie weken kwam, dan kocht ik weer peuken omdat ik vergeten was waarom ik niet meer rookte. Het voelt anders nu, ik weet de illusies nu en zal Er niet meer intrappen. Heb wel een paar mindset boeken gelezen, die helpen enorm. Iets voor jou misschien?

Gewicht eerst omlaag en erna omhoog, teveel carbs haha, nu weer omlaag. Het kan dus toch wel afvallen en stoppen tegelijk.
 
Als je de behoefte om een sigaretten te kopen echt niet meer kunt onderdrukken, koop dan nicotine kauwgom of tabletjes, zo ben ik er ooit vanaf gekomen. Helemaal geen nicotine tot je nemen is beter, maar liever kauwgom of tabletjes dan weer een sigaret.
 
Als je de behoefte om een sigaretten te kopen echt niet meer kunt onderdrukken, koop dan nicotine kauwgom of tabletjes, zo ben ik er ooit vanaf gekomen. Helemaal geen nicotine tot je nemen is beter, maar liever kauwgom of tabletjes dan weer een sigaret.

De behoefte heb ik nu niet, maar bedankt! Dextro energie hielp me eerst ook, alleen 3 pakjes per dag zet wel aan haha.
 
Ik merkte dat de itch telkens na drie weken kwam, dan kocht ik weer peuken omdat ik vergeten was waarom ik niet meer rookte. Het voelt anders nu, ik weet de illusies nu en zal Er niet meer intrappen. Heb wel een paar mindset boeken gelezen, die helpen enorm. Iets voor jou misschien?

Gewicht eerst omlaag en erna omhoog, teveel carbs haha, nu weer omlaag. Het kan dus toch wel afvallen en stoppen tegelijk.

Haha, ben al zo vaak 'definitief' gestopt en ook boeken gelezen (Allen Carr, Pauline Dekker, etc), maar trap te vaak toch weer in de bekende valkuilen, zoals 'eentje kan wel', 'f#ck life', etc.
Nadeel (of voordeel...) is dat ik ook niet echt verschil voel of ik nou wel of niet rook, voel me eigenlijk altijd prima.
De keren dat ik stop/gestopt ben, ben ik ook nooit (ongepland) aangekomen, maar feit is wel dat je metabolisme wel iets verandert.

Zolang ik over het algemeen niet rook en zo nu en dan op een feestje/stapavond een pakkie oprook maak ik me ook niet zo heel druk. Dagelijks roken wil ik never nooit meer.
 
8FD18072-62DC-4359-8F9A-7DD442811E30.jpeg


Het smaakt naar niks... heb er al vanalles in gegooid...
 
Haha, ben al zo vaak 'definitief' gestopt en ook boeken gelezen (Allen Carr, Pauline Dekker, etc), maar trap te vaak toch weer in de bekende valkuilen, zoals 'eentje kan wel', 'f#ck life', etc.
Nadeel (of voordeel...) is dat ik ook niet echt verschil voel of ik nou wel of niet rook, voel me eigenlijk altijd prima.
De keren dat ik stop/gestopt ben, ben ik ook nooit (ongepland) aangekomen, maar feit is wel dat je metabolisme wel iets verandert.

Zolang ik over het algemeen niet rook en zo nu en dan op een feestje/stapavond een pakkie oprook maak ik me ook niet zo heel druk. Dagelijks roken wil ik never nooit meer.

Ja het verandert zeker, per dag 200kcals omlaag ongeveer.
Dan is dat ook prima toch? Als je het daarbij houdt. Ik voel me nu wel echt veel beter, ook qua conditie.
 
Nou ja, prima is toch anders, want goed is het nooit :windup:

Discipline is the key, dus sterkte! Ook met je veranderde metabolisme, we zullen de pics wel scherp in de gaten houden op veranderingen :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven