AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Jij hebt wss wel doorgroei mogelijkheden?

Ja, hoofd afdeling verkoop over een tijdje zou wel nice zijn :p Maar dat houdt ook in dat je heel veel moet reizen want elke week is er wel ergens een beurs en dan moet je ook nog regelmatig klanten bezoeken e.d.

Zou dat nu niet willen. Werk moet voor mij een manier zijn om een leuk leven te bekostigen en niet mijn hele leven domineren. Zeker als je nog geen kinderen e.d. hebt.
 
iemand had over ronnie coleman, geen idee wanneer hij politieman werd misschien was hij toen al natty
 
iemand had over ronnie coleman, geen idee wanneer hij politieman werd misschien was hij toen al natty
Ik denk goeie genen.

Ronnie-Coleman-Police-Officer-1-607x381.jpg
 
Hij heeft gewoon een dom vooroordeel van hoe jij je hier gedraagt dat je een strafblad hebt etc.

Bedenk je wel dat de marechaussee veel leuker en mooier gemaakt wordt dan dat het is, de eerste twee jaar is veelal de heledag op Schiphol paspoorten controleren :p
Luchthavenbeveiliging heeft helemaal niets met de marechaussee te maken, is gewoon een MBO2 opleiding ergens aan een ROC. Taken als surveilleren en stoer voor winkels staan, niet het controleren van bagage of reisdocumenten.
 
Luchthavenbeveiliging heeft helemaal niets met de marechaussee te maken, is gewoon een MBO2 opleiding ergens aan een ROC. Taken als surveilleren en stoer voor winkels staan, niet het controleren van bagage of reisdocumenten.
Nou dan hoeft hij zich al helemaal geen zorgen te maken om strafbladen etc
 
Nou dan hoeft hij zich al helemaal geen zorgen te maken om strafbladen etc

Ik hoop het ... Even een copy /paste van een beveiligersforum

Voor alle duidelijkheid. Voor het werk op Schiphol als beveiliger gaat het dus om 2 screeningen, namelijk het veiligheidsonderzoek door de AIVD voor het verkrijgen van een Schipholpas, en de screening ten behoeve van de afgifte van een beveiligingspas door de KMAR (of politie als het bedrijf elders dan op Schiphol gevestigd is)

http://wetten.overheid.nl/BWBR0035004/#Circulaire.divisie2_Circulaire.divisie2.3

En je kan het geen 'matsen' noemen, maar er zijn dus bovenstaande formele regels op basis waarvan de verklaring geweigerd kan/moet worden, maar er is ook een hardheidsclausule, die de Commandant van de KMAR (of Korpschef van politie) (of in een later stadium een bestuursrechter) de ruimte geeft om in individuele gevallen een uitzondering op de formele regels te maken

http://wetten.overheid.nl/BWBR00350...Circulaire.divisie2.3_Circulaire.divisie2.3.1

En ook tegen de uitslag van de AIVD screening kan je bezwaar maken en desnoods naar de (bestuurs)rechter stappen.
 
Iemand de nieuwe sportpas van Basic Fit al opgehaald?
 
Back
Naar boven