XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°5: Reverse grip bench press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn front delts zijn echt rip (heb daarna ook incline benches nog gedaan, die ik al maanden niet gedaan had) :o
 
Oké, ik heb een poging gewaagd.
Ik weeg ongeveer 83 kg. Gewicht in totaal is 65 kg geworden, dit 1 rep kunnen doen.
ik vind ook wel dat je een redelijk smalle grip hebt. Ik denk dat als je hem iets wijder pakt (minimaal wijsvinger op de ringen) dat je dan al een stuk meer controle hebt
 
Voor degenen die niet sterk genoeg zijn om minstens 1 rep te doen, doe een poging en als ik dan effort zie ben ik bereid een punt te geven!

Ik neem aan dat je daarmee bedoel "als de stang na het zakken dood op je borst blijft liggen wil ik daar 1 punt voor geven"!!!!!!!


:D :D
 
ik vind ook wel dat je een redelijk smalle grip hebt. Ik denk dat als je hem iets wijder pakt (minimaal wijsvinger op de ringen) dat je dan al een stuk meer controle hebt
Kan het proberen, zal een poging wagen en kijken of het beter wordt
 
Die 2e is wat mij betreft idd en 1 punter :) Sanca Saxon

Ik hoop dat de filmer tijdig bij je was!!!!!!
 
Spotter ging helpen bij de laatste rep, terwijl dat helemaal niet nodig was :treuren:
Durfde daarom ook geen 12e meer aan, die er misschien had ingezeten.
Hoop dat 11 reps wel tellen.

BW = 72.3 kg = 55 kg
Ik keur het goed, wat een eikel!
 
Spotter ging helpen bij de laatste rep, terwijl dat helemaal niet nodig was :treuren:
Durfde daarom ook geen 12e meer aan, die er misschien had ingezeten.
Hoop dat 11 reps wel tellen.

BW = 72.3 kg = 55 kg
Van mij mag je die 11de hebben. Zat er zeker in, lame dat die ff helpt terwijl het best goed ging. Ik merk wel dat ik nog een poging ga moeten doen xD
 
Vandaag weer 11 reps:mad: wel nadat ik full retard ging op deadlift. Zondag voor de ultieme poging zonder gekheid vooraf.
 
Vandaag nog een poging gedaan na reguliere bench sets. 2 reps:roflol:
 
Back
Naar boven