MuscleMeat

Ervaring met Grow! B&F (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
27 jun 2019
Berichten
6
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
78kg
Hallo allen,

Heeft iemand enige ervaring met het gebruiken van de tabletten van Grow! afkomstig van de body&fit website?

Zit te twijfelen om het te bestellen gezien ik twijfel over de werking van het product.

https://www.bodyenfitshop.nl/grow/
 
Waarvoor wil je dit gaan nemem dan?
 
“Alle supplementen die je als mannelijke sporter wilt hebben en normaal los moet kopen nu in een totaal super complex. Genaamd GROW! Je hoeft geen gevaarlijke of illegale spullen meer te bestellen.”
Waarom krijg ik altijd zo’n Tell Sell gevoel bij b&f?
 
Waarom krijg ik altijd zo’n Tell Sell gevoel bij b&f?

Wil je hetzelfde gevoel hebben als je aan de AAS zit?? Koop dan nu GROW! Hetzelfde effect zonder de illegale middeltjes.

ik zeg doen! :hornyna:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
ik ben er 15 kg spiermassa mee aangekomen in 10 dagen tijd ,verder tegelijkertijd 5% in vet gedaald ,libido zo sterk dat mijn vriendin wekenlang niet meer normaal kon lopen,

elke vrouw werd spontaan een druipsteengrot als ik langs liep en even glimlachte

en het mooiste was dat ik niet eens op mijn voeding hoefde te letten ,kon gewoon eten wat ik wou ,

trainen op halve kracht en in de helft van de tijd ,ziekmakende aders van top tot teen ,

ik voelde me alpha as fuck ,dus ik zeg doen
 
Laatst bewerkt:
ik ben er 15 kg spiermassa mee aangekomen in 10 dagen tijd ,verder tegelijkertijd 5% in vet gedaald ,libido zo sterk dat mijn vriendin wekenlang niet meer normaal kon lopen,

elke vrouw werd spontaan een druipsteengrot als ik langs liep en even glimlachte

en het mooiste was dat ik niet eens op mijn voeding hoefde te letten ,kon gewoon eten wat ik wou ,

trainen op halve kracht en in de helft van de tijd ,ziekmakende aders van top tot teen ,

ik voelde me alpha as fuck ,dus ik zeg doen
Niet iedereen spreekt de taal der sarcasme...
 
Bedankt voor de reacties, inclusief het sarcastische verhaal van Vieze jij.

is geen sarcasme ,is 100% waar ,wollah ,ik zweer op mijn schoonmoeder :engel:

Deze had je inderdaad wel mogen weglaten.

Conclusie: koop geen Grow! van B&F. Sommigen zijn zelfs van mening helemaal niks van B&F te kopen.
 
Dit spul is legit.

Toen ik er aan begon was ik een meisje, nu een man!
 
Bedankt voor de reacties, inclusief het sarcastische verhaal van Vieze jij.

Sommigen zijn zelfs van mening helemaal niks van B&F te kopen.

er is niets legaal te koop wat echt werkt ,van welk merk dan ook ,helaas maar waar
 
Waarom krijg ik altijd zo’n Tell Sell gevoel bij b&f?

Grow! bevat alle ingrediënten die je als Natural bodybuilder nodig hebt. Het zet je wereld op z'n kop!

Eens.
 
Hallo allen,

Heeft iemand enige ervaring met het gebruiken van de tabletten van Grow! afkomstig van de body&fit website?

Zit te twijfelen om het te bestellen gezien ik twijfel over de werking van het product.

https://www.bodyenfitshop.nl/grow/

Ik zou overigens je geld besparen door dit niet te kopen en in plaats daarvan uitgeven aan voeding.
 
Grow! bevat alle ingrediënten die je als Natural bodybuilder nodig hebt. Het zet je wereld op z'n kop!

Eens.

Sanca Saxon hoezo wordt dit als 'getroll' bestempeld? Ik citeer alleen de beschrijving van de site om aan te geven dat ik het eens ben met het bericht over het 'Tell-sell idee' ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven