AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • hier op t platteland schijten we op juiste spellingen
    zolang het niet van levensbelang is, ga ik nie de moeite nemen om de juiste spelling te gebruiken
    * 't of het
    * niet
    OT: wat heeft wonen op het platteland te maken met spelling? Zijn daar geen scholen te vinden dan? :dunno:
     
    * 't of het
    * niet
    OT: wat heeft wonen op het platteland te maken met spelling? Zijn daar geen scholen te vinden dan? :dunno:
    platteland = meer lager opgeleiden. minder druk maken om de Nederlandse taal omdat zij elkaar begrijpen.
    steden = meer hoger opgeleiden. worden sneller beoordeeld op de Nederlandse taal.
     
    Gekregen vandaag.
    Ondertussen al aan het afkoelen...
    IMG_20190627_060259.jpg
     
    Als ik meer sollicitanten heb dan dat ik op gesprek kan uitnodigen, waarbij de ene sollicitatiebrief netjes en correct is opgesteld en de ander er uit ziet alsof deze door een kind van vijf is opgesteld, zal dit zeker een rol spelen bij mijn keuze, mits er geen grote verschillen v.w.b. andere competenties zijn. Zo eindigt de één als vakkenvuller en schrijft de ander eindelijk eens een goed anabolenboek.
    "dan moet je me l*l eens zien"
    Je lul bevat geen spieren.
     
    Als ik meer sollicitanten heb dan dat ik op gesprek kan uitnodigen, waarbij de ene sollicitatiebrief netjes en correct is opgesteld en de ander er uit ziet alsof deze door een kind van vijf is opgesteld, zal dit zeker een rol spelen bij mijn keuze, mits er geen grote verschillen v.w.b. andere competenties zijn. Zo eindigt de één als vakkenvuller en schrijft de ander eindelijk eens een goed anabolenboek.

    Je lul bevat geen spieren.
    Vakkenvullers zijn vaak jong daar eindig je niet. En wat maakt het uit? Intelligentie racisme hier op het forum.
     
    On topic: mijn luchtverkoeler is net bezorgd... Als hij vanavond zijn werk naar behoren doet, maakt het mijn dag. Zo niet, dan verplaats ik mijn post :cool:
     
    Ga dan eens fatsoenlijk trainen en vreten in plaats van naar dat soort homosekuele bijeenkomsten te gaan.
    vreten doe ik genoeg, trainen is voor onzekere mensen en de enige reden dat ik naar concert at sea ga is omdat ik met een "vriendin" ga.
     
    Back
    Naar boven