AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik zoek nog iemand die mij wilt pijpen. bij interesse kun je me een PM sturen. Ik vraag hiervoor minder geld dan de Lidl.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Een echte man kan zelf huishouden
    Elke debiel kan dat.
    Ik heb net gedweild en de wc gedaan. Ik heb weinig vrije tijd en ben doorgaans mijn halve weekend kwijt aan huishouden, boodschappen en preppen (doordeweeks zelden thuis). Mijn vrije tijd is mij wat waard, dus zou het graag uitbesteden zodat ik in de zon kan liggen en met 28taP kan chillen. :)
     
    Ik zoek nog iemand die mij wilt pijpen. bij interesse kun je me een PM sturen. Ik vraag hiervoor minder geld dan de Lidl.
    Krijg je 'm nog omhoog dan? :trollface:
     
    Jij voelt je wel meer dan een ander he.
    Wat een gelul, ik loop maar te geinen. Iedereen is gelijk staat in de Koran. ;)
    Ik heb veel met personeel gewerkt en hierdoor alleen maar heel veel waardering gekregen voor de werkvloer. Bij de Landmacht spreken ze elkaar aan met de rang, wij bij de Luchtmacht met de voornaam. :)
    Ik zou bijvoorbeeld niet zomaar mijn auto kunnen fixen en heb twee linkerhanden. Ik ben vaak zelfs jaloers op mensen die praktisch inzicht hebben en praktischer zijn aangelegd. Een universitaire studie is leuk, maar vrij theoretisch en in de praktijk heb je er vaak niet superveel aan. Helaas word je in deze maatschappij soms toch enkel geselecteerd op vooropleiding, terwijl praktijkervaring en instelling mijns inziens vaak veel belangrijker zijn.
     
    Zal ik een dnp log houden?
    Als mensen geïnteresseerd zijn
    ik ben wel geinteresseerd mits we er een poule aan mogen verbinden rondom je overlijden. tijdsbestek, doodsoorzaak etc.
     
    Mijn lichaam laat me vaak in de steek, maar m'n piemel werkt toevallig perfect. Waarom zou hij niet omhoog gaan?
    Dat was een geintje.:windup:
    Decadick. :P
     
    iemand in voor een poule r

    ik ben wel geinteresseerd mits we er een poule aan mogen verbinden rondom je overlijden. tijdsbestek, doodsoorzaak etc.
    Bonusvraag: houd ie het langer vol dan Rich of niet?
     
    ik ben wel geinteresseerd mits we er een poule aan mogen verbinden rondom je overlijden. tijdsbestek, doodsoorzaak etc.

    ik zet een blikje tonijn in dat hij het minder dan een half jaar volhoud
     
    Geloof het of niet, maar ik behoor nog steeds tot de inmiddels kleine groep true naturals. :kiss:


    Jij was zo van de spelling toch? Zet dan verdomme een t achter houd.

    Zijn er echt mensen die denken dat jij het niet bent dan?
     
    Zijn er echt mensen die denken dat jij het niet bent dan?
    Ja, heel veel mensen zelfs. Niet omdat ik zo'n geweldig fysiek heb, maar ik denk meer omdat de drempel om te gaan kuren steeds lager lijkt te worden.
     
    Elke debiel kan dat.
    Ik heb net gedweild en de wc gedaan. Ik heb weinig vrije tijd en ben doorgaans mijn halve weekend kwijt aan huishouden, boodschappen en preppen (doordeweeks zelden thuis). Mijn vrije tijd is mij wat waard, dus zou het graag uitbesteden zodat ik in de zon kan liggen en met 28taP kan chillen. :)
    Jaja
     
    Back
    Naar boven