AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Geloof het of niet, maar ik behoor nog steeds tot de inmiddels kleine groep true naturals. :kiss:


    Jij was zo van de spelling toch? Zet dan verdomme een t achter houd.
    Scherp :thumbs:, maar dit lijkt toch een beetje op een ROID RAGE! :army:
     
    Scherp :thumbs:, maar dit lijkt toch een beetje op een ROID RAGE! :army:
    Dat is ook gelijk een van de redenen dat ik niet kuur, ik kan zonder AAS al vrij fel en direct reageren. Ik wil niet weten wat ik in sommige situaties zou doen als ik wel on zou zijn. Denk dat ik vrij snel kan stoppen met m'n bijbaan :o
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Vandaag de eindstand voor dit jaar opgemaakt... Voor mijn gevoel eindigt dat vlak voor de zomervakantie. Dagje thuis werken en naar de gym in de middagpauze, heerlijk. Daarnaast: alle belangrijke dingen voor de zomervakantie zijn zo goed als af. Nog twee weekjes de laatste dingen redelijk op gemak doen na een hectisch jaar. Voelt top.

    Daarnaast fysiek dit jaar echt stappen gemaakt. Nog geen 8 abs zichtbaar, maar 6 al wel duidelijk. ik kom aan terwijl mijn vetpercentage nog steeds daalt (noob gains ftw!)
     
    Vandaag de eindstand voor dit jaar opgemaakt... Voor mijn gevoel eindigt dat vlak voor de zomervakantie. Dagje thuis werken en naar de gym in de middagpauze, heerlijk. Daarnaast: alle belangrijke dingen voor de zomervakantie zijn zo goed als af. Nog twee weekjes de laatste dingen redelijk op gemak doen na een hectisch jaar. Voelt top.

    Daarnaast fysiek dit jaar echt stappen gemaakt. Nog geen 8 abs zichtbaar, maar 6 al wel duidelijk. ik kom aan terwijl mijn vetpercentage nog steeds daalt (noob gains ftw!)
    Super! Keep it up.
     
    M'n oude vriend maakt altijd de dag net iets beter dan goed.
    Screenshot_2019-06-27-20-55-51-358_com.miui.gallery.png
     
    Dus mijn collega vroeg mij van,
    Waar worden vrouwen nou echt blij van?
    Waarbij ik antwoordde: geld
     
    Beetje kan altijd gebeuren. Je moet ook wel wat genieten hé. Het kan altijd je laatste vakantie zijn...

    Gelijk heb je, al zal ik wel heel wat meters moeten klimmen om die kaasfondue te verbranden :eating:
     
    Back
    Naar boven