MuscleMeat

Max lifts natty?

Bezoekers in dit topic

Ik ben 109kg bij 196cm.

3x8x40 bench (maar ik bench dan ook 3 a 4x per week he, dus staar je er niet blind op)
3x8x32.5 squat, maar train bijna nooit benen. Ik doe aan voetbal.
3x8xgeen deadlift, want is slecht voor je rug.
 
Ik ben 109kg bij 196cm.

3x8x40 bench (maar ik bench dan ook 3 a 4x per week he, dus staar je er niet blind op)
3x8x32.5 squat, maar train bijna nooit benen. Ik doe aan voetbal.
3x8xgeen deadlift, want is slecht voor je rug.
Voetbal is niet genoeg man, als je naar de sportschool zou fietsen zou het ideaal zijn, gegarandeerd dikke poten.
 
Voetbal is niet genoeg man, als je naar de sportschool zou fietsen zou het ideaal zijn, gegarandeerd dikke poten.

Ja maar wil niet te groot worden.
 
Is toch verschillend per persoon lengte gewicht. De arch super veel kan je met een vrachtwagen onderdoor.

 
Topic kaping, minimale lifts users?
 
Bench 65.
Dead 140
Sq 80ish
Ohp 50

IIk"train" zonder schema. Kan je ook zien aan mijn stats. Vind het gewoon leuk om te sporten. :)
 
Bench 65.
Dead 140
Sq 80ish
Ohp 50

IIk"train" zonder schema. Kan je ook zien aan mijn stats. Vind het gewoon leuk om te sporten. :)
Dat is ook het voornaamste: plezier hebben in wat je doet (en na verloop van tijd wat progressie boeken). :o
 
Dat is ook het voornaamste: plezier hebben in wat je doet (en na verloop van tijd wat progressie boeken). :o
Progressie boek ik ook wel een beetje. Alleen Ik heb een hekel aan verplichtingen. Bvb volgens een schema trainen. Natuurlijk is dat veel beter maar ik hou er niet van. Ben daarom ook gestopt met voetbal. En het kan ook zo maar zijn dat ik gewoon twéé weken niet ga trainen maar elke dag ga hardlopen of fietsen. Gym is geen way of life voor mij. Zelfde met mensen die wel op voetbal zitten maar kunnen nog geen twéé keer kunnen hooghouden. Zo heb ik dat met fitness. Ik vind het leuk en boeit me niet hoeveel ik bench of welke lift dan ook.
 
Ja plezier is belangrijk maar trainen zonder relatief continue progressie lijkt me frustrerend.
 
Ik haalde natty:

155kg front squat
210kg squat
122.5kg overhead
135kg bench
265kg deadlift (290kg met suit)
 
Back
Naar boven