AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Smeert ze ook je bammetjes?
     
    Zojuist deze video bekeken en de deadlift form was wel mooi om te zien
    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Zojuist deze video bekeken en de deadlift form was wel mooi om te zien
    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
    Pakt die 170kg wel makkelijk, vorm kan je niet zoveel van zien toch?
     
    Dat je je dochter de fles aan het geven bent op haar kamer en nadat de deurbel gaat (belletje lellen) je door het open raam een jochie tegen de andere hoort roepen "wat doe je ouwe, hier woont een vet sterke man".
     
    Dat je je dochter de fles aan het geven bent op haar kamer en nadat de deurbel gaat (belletje lellen) je door het open raam een jochie tegen de andere hoort roepen "wat doe je ouwe, hier woont een vet sterke man".
    En dan zei dat jochie nog: "oh nee, laat maar, ik vergis me, die woont hiernaast".
    Maar ik vermoed dat je dat laatste niet meer hebt gehoord...

    J/k :p
     
    Pakt die 170kg wel makkelijk, vorm kan je niet zoveel van zien toch?
    Pakt idd 170 makkelijk, wel knap hoor daar niet van maar wel beetje rounded back op die deadlift
     
    Dat je je dochter de fles aan het geven bent op haar kamer en nadat de deurbel gaat (belletje lellen) je door het open raam een jochie tegen de andere hoort roepen "wat doe je ouwe, hier woont een vet sterke man".

    Kinderen en hun fantasie heerlijk.
     
    Nog een weekje en het is vakantie!
    Groetjes de oude rakker en IP.
    IMG-20190707-WA0010.jpg
     
    Vandaag een compliment gehad op mijn werk over mijn rugspieren (had niet eens het idee dat did zichtbaar waren) :eek:
    Na een maand geleden te zijn begonnen, even een nieuwe indicatie van mijn vp gemaakt (met weegschaal, meetlint én tang). Op 10 juni 27.7, nu 25.1. Dit motiveert.
     
    Vandaag een compliment gehad op mijn werk over mijn rugspieren (had niet eens het idee dat did zichtbaar waren) :eek:
    Na een maand geleden te zijn begonnen, even een nieuwe indicatie van mijn vp gemaakt (met weegschaal, meetlint én tang). Op 10 juni 27.7, nu 25.1. Dit motiveert.
    Netjes hoor!
    Keep it up!
     
    Vandaag een compliment gehad op mijn werk over mijn rugspieren (had niet eens het idee dat did zichtbaar waren) :eek:
    Na een maand geleden te zijn begonnen, even een nieuwe indicatie van mijn vp gemaakt (met weegschaal, meetlint én tang). Op 10 juni 27.7, nu 25.1. Dit motiveert.
    Niet te hard gaan anders worden wij jaloers :o..lief dagboek
     
    Er is mij vandaag een ferrari beloofd door de CEO... tenminste, als dat niet tegen company policy zou zijn ..... (kut!) maar ik vermoed dat als eea goed gaat de beloning prima zal zijn....
     
    Back
    Naar boven