Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Er is mij vandaag een ferrari beloofd door de CEO... tenminste, als dat niet tegen company policy zou zijn ..... (kut!) maar ik vermoed dat als eea goed gaat de beloning prima zal zijn....
    bur26021df-ferrari-f12tdf_thumb.png
     
    Er is mij vandaag een ferrari beloofd door de CEO... tenminste, als dat niet tegen company policy zou zijn ..... (kut!) maar ik vermoed dat als eea goed gaat de beloning prima zal zijn....
    Bestaat ook in miniatuur versie...
    Edit: nvm, Galen was me voor, inclusief foto dan nog wel...
     
    Geen idee wat dit exact inhoudt, maar desalniettemin gefeliciteerd.
    Heb je al zicht op een baan?

    Het komt voornamelijk neer op het verbeteren van alle mogelijke bedrijfsprocessen. Zowel mens als machine, materiaal enz enz. Eigenlijk verschrikkelijk breed en je kan er alle kanten mee op.

    Technisch bedrijfskundigen zijn ook zeer gewild dus heb qua aanbiedingen niks te klagen.

    Wil alleen niet de 1e de beste met de beste aanbieding accepteren. Eerst een week naar Dublin ff uitrusten en daarna bepalen welke kant ik op wil.
     
    Schattige foto :)
    Het aftellen kan dus echt beginnen nu. Waar gaat de reis heen trouwens?
    Thanks.
    Eerste trip is 3 dagen Frankrijk.
    Langs de Loire wat wijnboeren bezoeken.

    En de tweede is Duitsland.
    2 dagen Ahr vallei en 2 dagen Moezel.
    Geen grote reis dus dit jaar.
    Maar wel leuke vooruitzichten...

    Jij bijna in verlof?
     
    Rij sinds een maand voor me werk een km of 6-7 door wijlanden naast een stukje natuur, als ik vroeg begin al om 6:00uur en als ik laat klaar ben pas om 23:00uur , zie de leukste dingen.

    Vorige week in de avond bijna een aanrijding met een uil, had nog nooit eerder een uil in het wild gezien en nu op nog geen 2 meter afstand.

    Elke ochtend wel een of meer hazen.

    Afgelopen zaterdag een koolmeesje die iets van 1km lang op het zelfde tempo op een paar meter langs me bleef vliegen.

    Een fasant die langs de weg liep.

    Regelmatig roofvogels.

    Muisjes die de weg oversteken.

    En nu net 3 lepelaars, nog geen 40 jaar geleden zo goed als uitgestorven in Nederland en nu ongeveer 4000-5000 door het hele land. Bijna 0.1% van de totale populatie :D

    Misschien niet bijzonder voor iedereen maar gezien dit hartje midden in de randstad is het best leuk.
     
    Rij sinds een maand voor me werk een km of 6-7 door wijlanden naast een stukje natuur, als ik vroeg begin al om 6:00uur en als ik laat klaar ben pas om 23:00uur , zie de leukste dingen.

    Vorige week in de avond bijna een aanrijding met een uil, had nog nooit eerder een uil in het wild gezien en nu op nog geen 2 meter afstand.

    Elke ochtend wel een of meer hazen.

    Afgelopen zaterdag een koolmeesje die iets van 1km lang op het zelfde tempo op een paar meter langs me bleef vliegen.

    Een fasant die langs de weg liep.

    Regelmatig roofvogels.

    Muisjes die de weg oversteken.

    En nu net 3 lepelaars, nog geen 40 jaar geleden zo goed als uitgestorven in Nederland en nu ongeveer 4000-5000 door het hele land. Bijna 0.1% van de totale populatie :D

    Misschien niet bijzonder voor iedereen maar gezien dit hartje midden in de randstad is het best leuk.

    Mooi is dat he! Ik kan daar ook nooit genoeg van krijgen! Ik fiets altijd een km of 7 door het bos. Altijd op dezelfde plek een roofvogel, kwam er nooit echt uit wat het was (voor mij zijn het altijd buizerds :roflol: ) tot "hij" me laatst tegemoet kwam vliegen en ongeveer op een meter hoogte over me heen vloog, was ook een uil.. Echt supervet!

    Hoewel ik regelmatig reeen, eekhoorns, allerlei vogeltjes en roofvogels zie blijf ik dat altijd ontzettend bijzonder vinden. Zit er al een tijdje over te denken om een gopro aan te schaffen ofzo, zodat ik kan filmen wat ik tegenkom, zo mooi om al die dieren te zien! Is ook veel leuker om te laten zien dan om te vertellen "gohhh vandaag 3 eekhoorns, een specht en een hert gezien!".
     
    Het komt voornamelijk neer op het verbeteren van alle mogelijke bedrijfsprocessen. Zowel mens als machine, materiaal enz enz. Eigenlijk verschrikkelijk breed en je kan er alle kanten mee op.

    Technisch bedrijfskundigen zijn ook zeer gewild dus heb qua aanbiedingen niks te klagen.

    Wil alleen niet de 1e de beste met de beste aanbieding accepteren. Eerst een week naar Dublin ff uitrusten en daarna bepalen welke kant ik op wil.

    Dublin is een toffe stad, ik heb geen specifieke tips, maar het is daar echt gezellig in de pubs.
     
    Back
    Naar boven