Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Beginnersgains hè;) Van nooit gesport en teveel (en ongezond) eten naar 3 x in de week constructief traknen en voor 90% goed eten :p
    Let je wel op dat sporten verslavend kan worden...see you at the bar(bell) :P
     
    Dublin is een toffe stad, ik heb geen specifieke tips, maar het is daar echt gezellig in de pubs.

    Ik wel: de Guinness brouwerij bezoeken, uiteraard! Krijg je na afloop een pint bovenaan in de glazen stolp :D
    Je moet ook gewoon eens naar Temple Bar district geweest zijn 's avonds :)
    Voor de rest gewoon rondwandelen, het is een prachtige stad en je komt vanzelf de leuke dingen tegen als je er de tijd voor neemt!
     

    Het komt voornamelijk neer op het verbeteren van alle mogelijke bedrijfsprocessen. Zowel mens als machine, materiaal enz enz. Eigenlijk verschrikkelijk breed en je kan er alle kanten mee op.

    Technisch bedrijfskundigen zijn ook zeer gewild dus heb qua aanbiedingen niks te klagen.

    Wil alleen niet de 1e de beste met de beste aanbieding accepteren. Eerst een week naar Dublin ff uitrusten en daarna bepalen welke kant ik op wil.
    In de praktijk kun je er zeker alle kanten mee op, niets mis mee. Op de TU en binnen mijn werk worden er altijd een beetje gekscherend grapjes gemaakt over TB en of het wel of niet een technische studie is (of een bedrijfskundige). In de praktijk kun je er denk ik nog meer mee dan met een echt technische studie (zeker WO, dat is zo theoretisch en in het bedrijfsleven heeft TB waarschijnlijk nog wel meer meerwaarde). :thumbup:
     
    e moet ook gewoon eens naar Temple Bar district geweest zijn 's avonds :)

    +1, maar de kroegjes in de straten eromheen zijn ook echt leuk. Veel meer locals en bijbehorende muziek. Veel gezelliger dan tussen de stag en hen parties. Ook al lig je wel in een deuk om wat die gasten allemaal uitvreten.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Mooi is dat he! Ik kan daar ook nooit genoeg van krijgen! Ik fiets altijd een km of 7 door het bos. Altijd op dezelfde plek een roofvogel, kwam er nooit echt uit wat het was (voor mij zijn het altijd buizerds :roflol: ) tot "hij" me laatst tegemoet kwam vliegen en ongeveer op een meter hoogte over me heen vloog, was ook een uil.. Echt supervet!

    Hoewel ik regelmatig reeen, eekhoorns, allerlei vogeltjes en roofvogels zie blijf ik dat altijd ontzettend bijzonder vinden. Zit er al een tijdje over te denken om een gopro aan te schaffen ofzo, zodat ik kan filmen wat ik tegenkom, zo mooi om al die dieren te zien! Is ook veel leuker om te laten zien dan om te vertellen "gohhh vandaag 3 eekhoorns, een specht en een hert gezien!".

    Diertjes zijn leuk :D

    Sowieso heel mooi in de ochtend, mist die over de dijk waait en opgaande zon die daar doorheen schijnt, helaas geen tijd om foto's te nemen gehad omdat ik de trein moet halen.

    Volgende keer ff 5 minuten eerder vertrekken.
     
    In de praktijk kun je er zeker alle kanten mee op, niets mis mee. Op de TU en binnen mijn werk worden er altijd een beetje gekscherend grapjes gemaakt over TB en of het wel of niet een technische studie is (of een bedrijfskundige). In de praktijk kun je er denk ik nog meer mee dan met een echt technische studie (zeker WO, dat is zo theoretisch en in het bedrijfsleven heeft TB waarschijnlijk nog wel meer meerwaarde). :thumbup:

    dat is idd wel een probleem waar ik tegen aanloop met solliciteren. We zijn minder technisch dan echte technische studies maar we zijn wel meer technisch dan het echte bedrijfskunde. Probleem zit hem vooral in de toevoeging Technische. Dan gaan mensen al gauw denken dat je praktisch bent, terwijl het toch voornamelijk theoretisch is.
    Voor techneuten kan ik begrijpen dat tbk'ers niet serieus genomen worden. Heb genoeg wijsneuzen op de opleiding die discussies aangaan met ICT'ers wat zij het beste vinden en maar doordrammen, terwijl je eigenlijk de expertise van die mensen moet gebruiken om tot de beste oplossing te komen..

    De meesten komen ook voornamelijk terecht in functies als project managers.
     
    In de praktijk kun je er zeker alle kanten mee op, niets mis mee. Op de TU en binnen mijn werk worden er altijd een beetje gekscherend grapjes gemaakt over TB en of het wel of niet een technische studie is (of een bedrijfskundige). In de praktijk kun je er denk ik nog meer mee dan met een echt technische studie (zeker WO, dat is zo theoretisch en in het bedrijfsleven heeft TB waarschijnlijk nog wel meer meerwaarde). :thumbup:


    Hangt ook wel heel erg van je persoonlijkheid en andere skills af.
     
    Dat ik over +/- 7 uur in de sportschool sta om benen te doen!
     
    Aan de Belgen hier; wat is de Belgische variant van marktplaats?
     
    Maakt dat jouw dag goed?
    Nee ik beantwoord zijn vraag?

    Nou we gaan weer Weer beginnen.

    20190709_130810.jpg
     
    Back
    Naar boven