MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zo, ik ben blij dat ik klaar ben met trainen voor vandaag. Viel zwaar tegen. Je hebt van die dagen.

    Ging gewoon zwaar. Maargoed, wel weer iets verbeterd. Nu lekker boeken uitkiezen voor op vakantie, lang leve e-readers.
     
    Zo, ik ben blij dat ik klaar ben met trainen voor vandaag. Viel zwaar tegen. Je hebt van die dagen.

    Ging gewoon zwaar. Maargoed, wel weer iets verbeterd. Nu lekker boeken uitkiezen voor op vakantie, lang leve e-readers.
    Heb je enige aanraders?
    Een goed boek gaat er altijd in.
     
    Heb je enige aanraders?
    Een goed boek gaat er altijd in.

    Ik lees graag non-fictie; de deeltjesdierentuin, andere dimensies van Lisa randall, Behave van robert sapolski sapiens, nooit af, oerboek, homo deus zijn leuke non-fictieboeken... Maar je moet er van houden en een beetje een nerd zijn zoals ik... niet allemaal lichte kost.

    Verder; ik houd wel van Ildefonso falcones : Kathedraal van de zee is een mooi boek dat ik afgelopen jaar heb gelezen. En soms lee sik ook wel random fantasy; soms standaard verhalen a la game of thrones of iets met draken enzo. Lekker licht.
     
    Ik kreeg vandaag van de accountant te horen dat ik bijna 9k extra IB moest afdragen over 2018, dus er moet brood op de plank komen.
    Je had toch de mogelijke intentie coaching te geven? Ik denk dat er wel interesse is.
     
    Houdt je accountant dat niet bij of wist je dit al?
    Ik ben zo'n lul die altijd alles in een keer over de schutting gooit bij de accountant zodra de IB-aangifte eraankomt. Vorig jaar zelfde geintje gehad, moest toen 10k extra aftikken. Misschien dit jaar eens het zelf voorzichtig uitrekenen, want de ob-aangiftes doe ik zelf.
     
    Ik ben zo'n lul die altijd alles in een keer over de schutting gooit bij de accountant zodra de IB-aangifte eraankomt. Vorig jaar zelfde geintje gehad, moest toen 10k extra aftikken. Misschien dit jaar eens het zelf voorzichtig uitrekenen, want de ob-aangiftes doe ik zelf.
    Een ezel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen ofzoiets.

    Ik zou dat wel doen ja in vervolg, beetje zonde geld. Kan je niet nog ergens een ‘investering’ vandaan toveren uit 2018?
     
    Een ezel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen ofzoiets.

    Ik zou dat wel doen ja in vervolg, beetje zonde geld. Kan je niet nog ergens een ‘investering’ vandaan toveren uit 2018?
    Niet echt, ik heb bijna geen kosten/investeringen ook. Op mijn honderden boeken die in de kelder liggen na dan :roflol:
     
    Back
    Naar boven