AndroidHealthClinic

Poseren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Apw

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2019
Berichten
2.817
Waardering
6.501
Lengte
1m90
Massa
89kg
Beste dbb'ers,
laatste tijd ben ik veel bezig met het oefenen van poses. Ik heb al vaak geoefend en me ingelezen/video's bekeken maar er blijven 3 poses die ik erg lastig blijf vinden:
*side triceps
*front lateral spread
*rear lateral spread
Zijn er mensen die mij wat tips kunnen geven wat de belangrijkste punten zijn zodat ik kan gaan verbeteren.
(Foto's zouden een beter beeld geven maar is helaas tijdelijk niet mogelijk:D)
 
Moet ik ook dringend gaan leren...
 
Beste dbb'ers,
laatste tijd ben ik veel bezig met het oefenen van poses. Ik heb al vaak geoefend en me ingelezen/video's bekeken maar er blijven 3 poses die ik erg lastig blijf vinden:
*side triceps
*front lateral spread
*rear lateral spread
Zijn er mensen die mij wat tips kunnen geven wat de belangrijkste punten zijn zodat ik kan gaan verbeteren.
(Foto's zouden een beter beeld geven maar is helaas tijdelijk niet mogelijk:D)

1 belangrijke tip = jezelf zo groot mogelijk maken, andere tip: iets specifieker zijn met je probleem uit te leggen. Als je jezelf moet bekijken in de spiegel kijk je heel anders naar jezelf dan dat een ander dat doet, let er dan op dat het voor en achter aanzicht gelijk moet zijn, bv schouders even hoog, handen in je zijen op de zelfde positie.. Vele dingen waar je op kan/moet letten maarja.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
zonder foto's valt er ook weinig te zeggen
 
Ik denk gewoon dat je in de spiegel moet oefenen om de spieren individueel onder controle te krijgen.
Paar maanden geleden kon ik enkel mijn rechter lat "wijd" zetten, na 2-3 weekjes kon ik zonder probleem beiden... Dusja, dat is mijn tip alleszins.
hier zijn er misschien nog een paar.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik denk gewoon dat je in de spiegel moet oefenen om de spieren individueel onder controle te krijgen.
Paar maanden geleden kon ik enkel mijn rechter lat "wijd" zetten, na 2-3 weekjes kon ik zonder probleem beiden... Dusja, dat is mijn tip alleszins.
hier zijn er misschien nog een paar.
Beter niet om het te leren hiervan, ga naar een posing clinic voordat je het verkeerd aanleert.
 
lee labrada heeft filmpjes op yt waar hij alle poses goed uitlegt imo
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Heb je ook niks aan, ga naar jou bond waar aan je wilt mee doen en vraag daar de verplichte poses en zoek iemand die in die bond mee doet en posing les geeft.

Je gaat het alleen maar fout aanleren zo en dat moet je dan later weer afleren wat een stuk moeilijker is.
 
Back
Naar boven