MuscleMeat

Sticky Forum Updates (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

bodybuilding.nl
even better imo
Code:
.navTabs .visitorTabs {
    position: fixed;
    right: 0;
    top: 0;
    width: auto;
    background: #304774;
}

0d533ddef0288c62a55c571cf5ea3c8f.png
 
Waar copy&paste ik die code? En welke tabs zijn er nog meer?
Misschien met een CSS plug-in voor je browser, maar was meer een idee om door te voeren op de gehele site.

Hoe bedoel je dat laatste?
 
Omdat hij het bij jou wel doet voor die tabs rechtsboven in, in plaats van de hele balk dacht ik dat je specifiek voor die nav items de CSS gecodeerd had ;)
 
Omdat hij het bij jou wel doet voor die tabs rechtsboven in, in plaats van de hele balk dacht ik dat je specifiek voor die nav items de CSS gecodeerd had ;)
Had specifiek alleen dat melding ding rechtsboven gestyled ja. Hij zou ook zo kunnen, heb eerlijk gezegd geen idee hoe hij hiervoor was.
153034d512730c9e4db461d38a9a2779.png
 
Volgens mij ging de hele nav balk mee.. Het is in elk geval super irritant nu :mad: bodybuilding.nl wordt eens wakker luie programmeur :p
 
Volgens mij ging de hele nav balk mee.. Het is in elk geval super irritant nu :mad: bodybuilding.nl wordt eens wakker luie programmeur :p

Bij mij loopt ie ook niet meer naar beneden mee, niet op telefoon, niet op tablet en ook niet op laptop. Vet irritant! :(
 
Waarom zakt de menubalk niet mee met mij mee naar de diepe dalen van dit mooie forum? :(

Ge ik meteen oplossen ;) Ik had gisteren wat javascript naar beneden geplaatst en het script voor de menubalk moet onder een ander komen te staan. Niet meteen gezien omdat het nog in de cache zat.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Kan dat meldingen dingetje niet naar links verplaatst worden? Maakt dbben met 1 hand makkelijker :)
 
:roflol: goeie paint, maar ik snap het. Ga kijken of dat mogelijk een verbetering is.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven