MuscleMeat

Eiwitten en winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weer van die ongegronde praatjes. Verzin je alles zelf. Zoek is op hoeveel primo poeder kost tegen over tren.
Navraag en aanbod maat.
Primo is een super compound, zelfs vrouwen zijn er gek op en het is nagenoeg niet schadelijk voor je lichaam.
Everybody wants to run primo.
Daarom is ECHTE primo bijna niet meer te krijgen.
Ga je zoiets ontkennen?
 
Er zijn tal van labs waarvan middels lab tests is bewezen dat hun primo echt is...
 
Navraag en aanbod maat.
Primo is een super compound, zelfs vrouwen zijn er gek op en het is nagenoeg niet schadelijk voor je lichaam.
Everybody wants to run primo.
Daarom is ECHTE primo bijna niet meer te krijgen.
Ga je zoiets ontkennen?

Zit je weer in je eigen wereld.
 
Sinds wanneer gaan eiwitten je lever belasten en sinds wanneer gaat winstrol je nieren belasten. Wie heeft dat uitgevonden?
Moeilijk he , begrijpend lezen?
Waar heb ik dat gezegd wat jij nu beweerd?
 
Nou ja dan gewoon de beuk er in kerel.

Ikzelf pak bijna geen orals omdat ik ook wel van een pilsje houdt.

Als je echt bang voor je lever en nieren bent dan zou ik er wat bold, tren of mast bij injecteren.
 
Winstrol gaat je niks opleveren

Ben ik niet mee eens, ik heb winstrol gebruikt het geeft zieke krachtgains daarnaast droge massa en je voelt je echt een blok beton op een of andere manier.

Als ik nog ga kuren dan wordt het test winstrol, krachtkuurtje met mis 5 kg droge massa erbij
 
Drie weken winstrol op 50mg geeft meer krachtgains dan 600mg test 6 weken.

Wel geeft het veel bijwerkingen inderdaad.
 
Dit is mijn ervaring, je kunt het er niet mee eens zijn.

1000mg tren zal meer resultaten opleveren.
 
Weet je wat onzin is dat je amper 150 kg bankt na jouw kuurervaring.
 
Drie weken winstrol op 50mg geeft meer krachtgains dan 600mg test 6 weken.

Wel geeft het veel bijwerkingen inderdaad.
Bijwerkingen zoals cholesterol en wat nog meer? Want dat het je lever kapot maakt valt toch wel best mee ofnie?
 
Tsjongejonge
 
Hercules27 en amir1121 zijn een beetje het klootjes volk van het forum. Als het op aas aankomt leven ze totaal in hun eigen wereld
 
skydirk zei:
Sinds wanneer gaan eiwitten je lever belasten en sinds wanneer gaat winstrol je nieren belasten. Wie heeft dat uitgevonden?
Moeilijk he , begrijpend lezen?
Waar heb ik dat gezegd wat jij nu beweerd?
Aangezien je organen hun handen vol hebben aan winstrol. Heb jij geschreven. Buiten de lever zie ik niet in welk ander orgaan nog een probleem zou hebben met winstrol maar volgens jou wel en je spreekt in je bericht ook over de nieren.
Hoe hoog mag mn eiwit maximaal zijn zodat mn nieten/lever niet overbelast raken.
Heb je ook zelf geschreven. Je spreekt van overbelasting van eiwitten op lever/nieren.
 
Laatst bewerkt:
Ach Hercules27 zelf zal vast helemaal niks drukken aangezien hij geen foto of videomateriaal durft te plaatsen.
Zoiets zal het wel zijn. Of halve reps waar de spotter al het werk doet.
Of het is mss een powerlifter waar alleen de 1rm telt.
Voor bb reps met 150kg gericht op hypertrofie is gewoon netjes. Niks extreem maar wel gewoon goed.
 
Zoiets zal het wel zijn. Of halve reps waar de spotter al het werk doet.
Of het is mss een powerlifter waar alleen de 1rm telt.
Voor bb reps met 150kg gericht op hypertrofie is gewoon netjes. Niks extreem maar wel gewoon goed.

Ken maar weinig mensen die 150 voor reps benchen
 
Back
Naar boven