Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Geen dank!


    Dat denk ik zeker niet :p. Alleen ging het eerder om toezicht en controle van de overheid bij bijvoorbeeld het opvoeden van kinderen te intensiveren (waar het voorbeeld van China uit voortvloeide) én daar vind ik dat je voorzichtig mee moet zijn en niet té veel moet afdragen aan de overheid. Volgens mij zijn we het wat dat betreft wel redelijk eens.

    Zou voor een groot deel van de huidige ouders in de huidige maatschappij overigens geen overbodige luxe zijn!
     
    Hallo, ik ben catarpiller en ik ben een flapdrol met veel aannames en dring mijn mening op

    Of

    Hallo, ik ben catarpiller en ik geef genuanceerd mijn mening

    See the difference?
     
    Lekker gezwommen.

    20190725_142251.jpg


    20190725_144649.jpg


    20190725_144742.jpg
     
    Nul file op de A27 Utrecht-Breda tijdens de spits, ongekend. :)
    Wel zweten geblazen zonder airco, maar gelukkig kon m'n uniform uit.
    UaoZQ2qB_iQh8-tWzAOPCOsxRhuZf-6b-8uxRXDH0hReP90x4wc9mEukBFd9XHYtlKiCYH3Fx7QAt_0iRfI=w352-h625-no.jpg
     
    Hup Holland hup!
    OT: sterkte in de file.... auto zonder airco, toch?
    ???
    1) Ik ben al thuis;
    2) Ik had nul file;
    3) De foto toont inderdaad het gevolgd van het niet hebben van een airco. :D
     
    volgende week met familie azzy en aangetrouwde richting luxemburg :) . Ben benieuwd hoe lang het duurt voor mijn vader mijn schoonvader bij zijn nek vel heeft tbc
     
    BB_ koop eens een dikke auto met minimaal 400pk, het geld heb je er wel voor denk ik
    Wat heeft pk met airco te maken en wat heb je aan 400 pk als je rijdt als een ouwe lul? :dunno:
    Mijn volgende auto wordt in ieder geval een Mazda 6. :D
    Ik koop een auto met m'n verstand, niet met m'n testosteron.
     
    Wat heeft pk met airco te maken en wat heb je aan 400 pk als je rijdt als een ouwe lul? :dunno:
    Mijn volgende auto wordt in ieder geval een Mazda 6. :D
    Ik koop een auto met m'n verstand, niet met m'n testosteron.
    Prestige uiteraard, wie wil er geen auto waarvan de uitlaat alarmen laat afgaan en je trommelvliezen Laar beven, je het gas helemaal intrapt en de klinkers je om de oren vliegen.

    Waarom een Mazda 6?
     
    Back
    Naar boven