XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (28 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja precies, en iedereen die anders gelooft heeft het mis en is fout. Zo denken sommige de moslims ook over de Koran en Hindoes over de Veda's. Gevolg: oorlogen, kruistochten, terroristische aanslagen, kastenstelsel. Ik heb niets tegen gelovigen (ben ook gelovig opgevoed); wel tegen mensen die dingen letterlijk gaan nemen en (als gevolg daarvan) anderen die anders geloven niet respecteren.
    Same, elke zondag naar de kerk. Fucking waste of time.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Nee misbruikt worden.
    Nope, ons dorp heeft wel een toffe pastoor moet ik eerlijk toegeven. Heb nog een aantal keer misdienaar geweest en natuurlijk ook catechismus bij hem gevolgd, was altijd tof. En achteraf biljarten en eten :D
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Nope, ons dorp heeft wel een toffe pastoor moet ik eerlijk toegeven. Heb nog een aantal keer misdienaar geweest en natuurlijk ook de Catechismus bij hem gevolgd, was altijd tof. En achteraf biljarten en eten :D
    Zekfs de pastoor wou jou niet. Dan val je wel buiten de boot. :p
     
    Same, elke zondag naar de kerk. Fucking waste of time.
    Ik ken het; helaas waren er toen nog geen smartphones en zat ik nog niet op DBB; dan had nog wat nuttigs kunnen doen met die honderden weggegooide uren. Nu ga ik zondagochtend naar de gym, 110% quality time.
     
    Bij ons was geen pastoor, ben protestants opgevoed. Ik was wel lid van 'de club'; dat was wel lachen, aangezien bijna geen van de kids gelovig was en we alleen maar 'balletje/busjetrap' gingen doen, gingen voetballen, figuurzagen, modelvliegtuigjes bouwen etc.
     
    Godverdomme, dat was leuk, spelletjes spelen in dat apart lokaal ( kindernevendienst noemden ze dat) terwijl de ouders in de mis zaten te luisteren.
    Die preek van de dominee was echt een hel, zelfs Galens boek is nog minder slaapverwekkend.
     
    Oké:) ik heb 0 verstand van godsdienst
    Nou, ik vind het niet zo erg dat ik wat van godsdienst heb meegekregen, tenslotte waren mijn grootouders nog diepgelovige katholieken. Maar na een jaar of twee ken je wel de typische teksten uit de evangelies, brieven van Paulus, verhaal van de laatsten zullen de eerste zijn, het verhaal van de wijngaard, van Pasen met de leerling die niet binnenging en de weggerolde steen, etc...
     
    Back
    Naar boven