XXL Nutrition

Chrash zijn weg naar DBB-fame

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Abs...

tenor.gif
 
Friday backday

Small grip lat pulldown 20x60 10x90 10x100 8x110 6x130
Whide grip 5x15x60
Reverse grip 2x15x80
BOR 10x60 10x70 10x80
Dumbell rows 3x10x53
 
Laatst bewerkt:
Zieke pegasus tattoo man!
 
Zieke pegasus tattoo man!
merci, zelf ben ik er niet meer zo blij mee. Het is eigenlijk een projectje van 12jaar terug dat ik nooit heb laten afwerken, hij begint ook best groen te worden ondertussen.

Marja, toen vond ik het mooi (nu niet meer,:p) en tattoos zijn ergens wel een verhaal van je verleden dat je blijft meedragen (daarom dat ik hem ook weer niet laat weghalen)
 
Je kan hem altijd nog laten coveren? Denk zelf ook al jaren aan een cover tattoo :P
Wel goeie rug.
 
Je kan hem altijd nog laten coveren? Denk zelf ook al jaren aan een cover tattoo :P
Wel goeie rug.
Ik wil er wel rondom laten werken en terug bijkleuren, maar helaas nog geen geld voor.
 
Ik wil er wel rondom laten werken en terug bijkleuren, maar helaas nog geen geld voor.

Ja precies gewoon hele rug vol laten zetten...had ook mezelf voor mn 18e verjaardag een tribal om mn rechter bovenarm cadeau gedaan (dat was toen in). Toen ik mn arm heb laten volzetten heb ik die ook gewoon zo gelaten en dr omheen laten werken.
 
Ja precies gewoon hele rug vol laten zetten...had ook mezelf voor mn 18e verjaardag een tribal om mn rechter bovenarm cadeau gedaan (dat was toen in). Toen ik mn arm heb laten volzetten heb ik die ook gewoon zo gelaten en dr omheen laten werken.
Idd, dan valt die 1ne mindere tattoo ook niet meer zo fel op :)
 
Artcastle tattoo in zeist man, jona, echt een tatto meester
 
merci, zelf ben ik er niet meer zo blij mee. Het is eigenlijk een projectje van 12jaar terug dat ik nooit heb laten afwerken, hij begint ook best groen te worden ondertussen.

Marja, toen vond ik het mooi (nu niet meer,:p) en tattoos zijn ergens wel een verhaal van je verleden dat je blijft meedragen (daarom dat ik hem ook weer niet laat weghalen)
Haha herkenbaar, ik heb ook een tattoo op mijn rug die ik lelijk vind. Ik heb die 13 jaar terug laten zetten, beetje tribal-achtig. Laten we maar zeggen 18 en vreselijk impulsief:roflol:

Ik ga er in de toekomst wel wat overheen laten zetten.
 
Haha herkenbaar, ik heb ook een tattoo op mijn rug die ik lelijk vind. Ik heb die 13 jaar terug laten zetten, beetje tribal-achtig. Laten we maar zeggen 18 en vreselijk impulsief:roflol:

Ik ga er in de toekomst wel wat overheen laten zetten.
Ik ook op Mn 18de, zo koppig als wat.
Een afbeelding die op mijn motorjas stond dan nog wel :)
De tattoo artiest had mij wel gewaarschuwd dat het op niet veel trok. :p eerlijk was hij wel
 
Chest deze voormiddag

45° incline bench 10x50/70/90/90
Flyes 15°incline 12x14/20/24/28/28
Dips 8xBW/BW+15/BW+30/BW+45
Flat bench Brede grip 3x10x90

Training ging nog best fijn.

Chest met pomp
 
Laatst bewerkt:
Chest deze voormiddag

45° incline bench 10x50/70/90/90
Flyes 15°incline 12x14/20/24/28/28
Dips 8xBW/BW+15/BW+30/BW+45
Flat bench Brede grip 3x10x90

Training ging nog best fijn.

Chest met pomp
Bekijk bijlage 461740

Zou en beetje oppassen met teveel eten. Je hebt er niks aan als je straks natty wil
Cutten. Verder ziet het er goed uit man
 
Zou en beetje oppassen met teveel eten. Je hebt er niks aan als je straks natty wil
Cutten. Verder ziet het er goed uit man
Das nu net waar ik even een moeilijk puntje heb.
Redelijk hoog in kcals blijven om massaverlies tegen te gaan.
Juist boven onderhoud blijven (maar dat ligt nu lager zonder roids denk ik?)
Of op onderhoud, maar dan heb ik wel schrik voor snelle massaverlies

Op het moment tel ik niet, maar zit ik wel heel hoog in kcals (waardoor vp natuurlijk wel begint op te lopen, veel hoger wil ik niet gaan)

Tellen ga ik in ieder geval wel weer mee moeten beginnen vrees ik, en het snoep wat laten.
 
Das nu net waar ik even een moeilijk puntje heb.
Redelijk hoog in kcals blijven om massaverlies tegen te gaan.
Juist boven onderhoud blijven (maar dat ligt nu lager zonder roids denk ik?)
Of op onderhoud, maar dan heb ik wel schrik voor snelle massaverlies

Op het moment tel ik niet, maar zit ik wel heel hoog in kcals (waardoor vp natuurlijk wel begint op te lopen, veel hoger wil ik niet gaan)

Tellen ga ik in ieder geval wel weer mee moeten beginnen vrees ik, en het snoep wat laten.
Kijk het nog een week aan en wil je wat lager vp laat je wat carbs weg. Zo doe ik het ook. Heb mijn collage al klaar. Verwacht geen schokkende veranderingen meer in mijn fysiek. Concurrentie zit ook niet echt beweging in op sp88na. Maar daar mag ik wel van verliezen.
 
Kijk het nog een week aan en wil je wat lager vp laat je wat carbs weg. Zo doe ik het ook. Heb mijn collage al klaar. Verwacht geen schokkende veranderingen meer in mijn fysiek. Concurrentie zit ook niet echt beweging in op sp88na. Maar daar mag ik wel van verliezen.
Ik ga het eens enkele weken proberen, mss richting keto om cravings tegen te gaan.
Dan heb je mss nog wel wat concurrentie :p

Tevreden over je fotoshoot? Viel het poseren mee?
-heb je ook op een speciale manier met de belichting gewerkt?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven