AndroidHealthClinic

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°7: calf raise (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.222
Waardering
65.248
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Dit jaar gaan we ook weer verder met de challenges maar om de onderlinge competitie aan te wakkeren en iedereen extra te motiveren om elke challenge mee te doen (dit is niet verplicht, je mag ook challenges skippen maar dan verdien je uiteraard ook geen punten) gaan we ditmaal werken met een punten systeem, de punten worden elke maand meegenomen en op het einde van het jaar zal de top 3 met mooie prijzen beloond worden.


Punten systeem

Bij 10 deelnemers:
  • 1ste plaats: 10 punten
  • 10de plaats: 1 punt

Bonus punten

3 bonus punten voor degene die de Bonus challenge wint (dit kan varieren per challenge)


Prijzenpot

:1e:

:2e:

:3e:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/forum-competitie-2019-ranking.420343/#post-10158974

Beste leden,

Welkom bij de nieuwe challenge, deze maand wordt weer een simpele; de one legged calf raise, in principe heb je alleen maar een trap nodig om mee te doen dus we verwachten veel deelnames!


Deze challenge zal lopen t/m 1 september en wordt om 19u afgesloten, dan worden de punten verdeeld en zal de nieuwe challenge ook online geplaatst worden.

- Zoveel mogelijk herhalingen, zonder extra gewicht
- Timecap 90 seconden
- Herhalingen met 1 been, er mag gewisseld worden, tijd blijft dan lopen
- Je mag jezelf met 1 arm vasthouden om te ondersteunen
- Volledige herhalingen dus de blok moet hoog genoeg zijn
- Filmpje als bewijs
- Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden

*Bonus Challenge* 3 bonuspunten voor degene die het meeste herhalingen maakt (90sec.) met hetzelfde been

Webby 81 reps

psycomantje 73 reps

Kakelkipje 58 reps

BB_ 50 reps

Aquaexplo 47 reps

Natty87 20 reps

Valandinz 10 reps

ProudPizza 6 reps

*Bonus*

Webby 35 reps

psycomantje 26 reps

[RSVP=422757]Klik hier om in te schrijven[/RSVP]

Aquaexplo - 1 - Humpin & Pumpin
basmca - 9001 - Lightweight.
Furryx94 - 1
Kakelkipje - 1 - Even proberen zo
Kieft - 1000 - kuitenbijter
SandJ - 1

Totaal: 10005
 
Heb je mijn kuiten weleens gezien? Geen gewicht erbij toevoegen? Denk dat er toch wel 40kg bij moet?
 

ja, had maandag voor het eerst in 3 jaar kuiten getraind. single leg met 85 retard units (bijna 40kg) voor setjes van 10
ik ga er vanuit dat lichtere mensen die wel kuiten trainen makkelijk 90 seconden door kunnen reppen met BW

weet niet of ik de challenge mee ga doen, heb nu nog spierpijn van maandag:roflol:
 
Haha mooi, deze ga ik plannen voor als ik twee dagen daarna niks hoef te doen, train mijn kuiten nooit :D
 
Ik denk dat het te licht is hoor, al heb ik in 20 jaar geen kuiten getraind. Dan wordt het meer een kwestie wie het snelst een beweging kan.
Misschien zijn er even wat meer meningen nodig voor er geen weg meer terug is. Ik denk 40kg een goed gewicht is maar het kan ook tegenvallen natuurlijk.

Iemand die braaf kuiten traint en weet of dit zwaar of licht is?
Bonus met een super zwaar gewicht is ook leuk misschien en kan een andere winnaar opleveren. Of wie het langst in concentrische stand kan blijven staan lijkt me ook lekker pijn doen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb al jaren geen kuiten getraind, heeft niet echt meerwaarde vind ik. Maar ik deed ooit seated calf raises sets van 20 met 120kg. Ben benieuwd.
 
Maximale stretch en contractie of?
 
ik lift al 5 jaar maar kuiten heb ik nog nooit van gehoord, kan iemand me uitleggen wat dit is?
 
In. Sanca maak eens voorbeeldfilmpje. Jij bent van het je trainen.
 
ik lift al 5 jaar maar kuiten heb ik nog nooit van gehoord, kan iemand me uitleggen wat dit is?
Volgens mij is het dat plekje op je elleboog, dat als je dat stoot zo tiefus pijn doet.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Damn dit worden 80+ herhalingen, blij dat vids beoordelen niet mijn taak is :D
 
Deze zag ik niet aankomen...
 
Back
Naar boven