MuscleMeat

Hcg in trt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vito

Cool Novice
Lid geworden
29 okt 2018
Berichten
53
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal, ik vroeg me af of ik wel of geen hcg in trt. Zo ja hoeveel per week. Alvast bedankt.
Gr
 
Als je ooit nog kinderen wil is het wel aan te raden geloof ik.
 
Nee ik wil het meer als libido verhoging. Alvast bedankt. Gr
 
Mijn pinda's zijn niet gekrompen dus wat is wijsheid. Gr
 
Mijn pinda's zijn niet gekrompen dus wat is wijsheid. Gr


Gewoon doen, kost geen drol. Tenzij je geen kinderen wil en later je hele leven verder testosteron wil gebruiken omdat je libido laag is, sex drive weg is, depri wil zijn, energieloos wil zij. En ga zo maar verder.
 
Thanks maar ik zit nu op trt en hoef geen kinderen maar als ik het goed begrijp bedoel je dat hcg je levenskwaliteit verbeterd. Zo ja hoeveel per week en moet ik het in de koelkast bewaren? Gr
 
Thanks maar ik zit nu op trt en hoef geen kinderen maar als ik het goed begrijp bedoel je dat hcg je levenskwaliteit verbeterd. Zo ja hoeveel per week en moet ik het in de koelkast bewaren? Gr

Nee niet bepaald. Makkelijk gezegd, het zorgt ervoor dat je eigenproductie makkelijker opstart. Weinig testosteron in je lichaam is niet echt bevorderend voor je lichaam & geest. Hcg altijd in koelkast/koel bewaren! Over doseringen laat ik me niet uit.
 
Het gaat mij niet op mijn eigen testosterongehalte omhoog te gooien want ik blijf op trt dus ik heb genoeg testosteron dus er is wat miscommunicatie hier. Het gaat mij om of hcg een meerwaarde heeft. Alvast bedankt. Gr
 
Nee ik wil het meer als libido verhoging. Alvast bedankt. Gr
Het heeft geen libidoverhogend effect. Het kan je wel vruchtbaar houden.
 
Oké thanks. Op welke doseringen. Gr
 
Thanks. Gr
 
Ik loop niet bij een dokter voor mijn trt dus mijn vraag is als ik hcg neem dan ook anti oestrogenen moet nemen en hoeveel. Alvast bedankt. Gr
 
Waarom loop je niet bij een dokter voor je TRT?
 
Omdat ik daar nog mee bezig ben. Graag reactie op mijn vraag. Gr
 
Vito luister...dat zelf gedokter daar schiet je niets mee op. En al zeker niet op de manier hoe jij het wil met test hcg en anti oestrogenen. Stop ermee en wacht een week of 4 totdat het test op een dieptepunt zit en laat je testen en doorverwijzen. Iedere 3 maanden een bloedtest dus je weet precies waar je aan toe bent hormonaal. Mocht dit mislukken kun je altijd nog zelf doktoren
 
Bedankt maar er zijn genoeg mensen die trt op eigen houtje doen.
Screenshot_20190807-185212_Samsung Internet.jpg
 
Als je bij artsen bent geweest en onomstotelijk uit je bloedwaarden blijkt dat je hypogonadaal bent, daar last van hebt, en de artsen geen goede reden hebben om géén TRT voor te schrijven, dan snap ik het wel. Dan kun je rustig wat advies inwinnen voordat je daaraan begint.

Maar hier? Enige advies wat hier verleend zou moeten worden is dat je naar een dokter moet gaan.
 
Ja maar mijn testosterongehalte is toch hoog dan ben ik toch niet hypogonadaal? Gr
 
Ik wil iedereen bedanken voor de informatie. Gr
 
Back
Naar boven