Fitness Seller

Sticky Dames, wat is jullie visie op het volmaakte mannenlichaam? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

4760386-shirtless-bodybuilder-am-strand-mit-felsen-und-meer.jpg


Dit is toch wel volmaakt :lick:

Hij is wel wat aan de kleinere kant volgensmij. Je kan goed t verschil zien tussen mannen van 1.80 en 1.90+ in de vormen. Maar goed fysiek, kan nog wel wat droger volgensmij? o:
 
nehhh, niet droger... moet wel een vetlaagje opzitten hoor....
Oh en ik ga ervan uit dat hij boven de 1.85 is.... :P
 
ben benieuwd of de grotere gespierde mannen al meer mainstream zijn geworden als lustobject

of worden ze nog steeds gezien als narcistische freaks met 0,0 sex appeal

en hebben de Cristiano Ronaldo's en Brad Pits nog steeds de voorkeur om over te fantaseren ?


ikzelf vind (en steeds meer mannen) gespierde vrouwen bijzonder aantrekkelijk en dat was een paar jaar geleden helemaal not done

om hier openlijk voor uit te komen (dan was je freak met latente homotrekjes:roflol:) dus dat is in die jaren wel veranderd


vandaar deze bump van 3 jaar
 
Vrouwen moeten gewoon squatten :D
 
ben benieuwd of de grotere gespierde mannen al meer mainstream zijn geworden als lustobject

ikzelf vind (en steeds meer mannen) gespierde vrouwen bijzonder aantrekkelijk en dat was een paar jaar geleden helemaal not done

om hier openlijk voor uit te komen (dan was je freak met latente homotrekjes:roflol:) dus dat is in die jaren wel veranderd


vandaar deze bump van 3 jaar

Ik kom hier al vele jaren voor uit hoor :D
 
Pablo Alborán! Al ben ik niet helemaal objectief omdat ik fan ben
02pablo.jpg
 
Alleen het hoofd is wat bedenkelijk
 
  • Like
Waarderingen: Saus
Lijkt op een pompoen die in een aangedraaide bankschroef heeft gezeten.

Inderdaad. In zijn geval zou ik minimaal mijn bakkus laten verbouwen, aan mijn neus zou ik dan ook meteen wat doen.
 
Maar! Gespierd is goed breed is goed en groot is goed.

Ik vind een te laag vetpercentage niet zo mooi. En dan bedoel ik dat je aders ziet lopen. Dan oogt het niet meer gezond.
 
Back
Naar boven