AndroidHealthClinic

snachts/smorgens wakker van prikkels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vervelend kerel het heerst en half Nederland heeft dezelfde problemen.

Ik had ook een griepje en heb ipv 5/2 hgh 3.dagen ochtends vroeg om 05.00 2iu gedaan

Geen idee als dit verstandig geweest is maar vond 't idd ook zonde
 
Even een update :

ik ben nog niet weer begonnen want ik zit namelijk met iets in mijn hoofd wat me niet lekker zit.

Ik ben natuurlijk ziek geweest maar bij verkouden hoort niet echt misselijkheid.

omdat ik in het verleden problemen heb gehad met verhoogd bilirubinegehalte in het bloed, vooral bij hogere doseringen AAS.

Wil ik hier uitsluitsel van hebben en dus voor volgende week even bloed trekken.

de symptonen van die leverfalen zijn ook geelzucht en buikpijn.

Ik heb geen idee of hgh dit ook kan veroorzaken, ik lees hier nergens iets over en het staat ook niet in de bijsluiter.

Het kan net zo goed iets anders zijn maar toch wil ik het laten controleren, ik doe dit via internet.

Het kost een paar tientjes, denk nog goedkoper dan dat ik het bij de arts laat doen, en dan moet ik ook nog uitleggen, waar ik nu juist even geen zin in heb.

als het daadwerkelijk te hoog is zal ik mijn hgh niet hervatten en waarschijnlijk wegdoen.
 
Bagger om te horen bro. Succes hopelijk is het niks
 
Je Gh EOD zetten heeft minder sides dus ik zou dat eens proberen lifestyle66
 
Vandaag de uitslag binnen, het is verhoogd maar dit is volgens de dokter aanleg en altijd geweest.

Of het veel te hoog is weet ik niet, daar moet ik eerst de andere uitslagen voor opvragen en vergelijken.

Toen ik eerder problemen had met bilirubine had ik ook jeuk en donkere urine.

De urine is juist nu normaal, eerder wat aan de lichte kant.

Ben benieuw of iemand mij meer kan vertellen over onderstaande waarden.

Bilirubine totaal 30.8 (<20.5)
Bilirubine direct 8.9 (<5.4)
 
Halloo.. ik herken dit gevoel precies! Het tintelende gevoel .. en s'ochtends niet eens een vuist kunnen maken.. ben er achter gekomen je je handen in warm water ligt het super snel verlicht! Geen idee waarom..

Ik heb eerste 4 weken 33 ui voor vetverlies gezet.. en toen kreeg ik andere spuiten waarbij ik na 5de week ik klachten kreeg achter kwam dat niet 100 units/1ml was maar 40 units / 1ml.. waardoor ik dus 2.5x dosis omhoog heb geschroefd ben ik nu achter.. gelukkig heb ik alleen tintelende vingers en dikke vingers.. maar nu 2de week ik even niks zet en pijn is wel wat minder als in kracht deels wel terug is.. alleen hele dagen tintelende vingers.. verdoofd..
Wijsvinger.. middelvinger.. ringvinger.. en idd handen omhoog word het erger en na beneden minder erg..

Hoelang kan dat duren dat minder word ? Sochtends wat doen is nu gewoon echt lastig.. en de warmte helpt zeker niet ook..
 
Ik ben jaren geleden geopereerd aan beide handen voor cts. Als gevolg van onzuivere ug hgh .overdag als je beweegt is het te doen snachts leek het of er een vrachtwagen op mijn handen geparkeerd stond.ik was erg doorgeslagen in me gebruik en wilde absoluut niet stoppen met hgh omdat ik dacht dat het HET middel was .ben zo eigenwijs doorgegaan dat ze beide polsen hebben open gesneden .jaar revalidatie nog steeds mijn kracht niet geheel terug . Wat is cts? Door je pols lopen allemaal zenuwen naar je vingers ed. T hv je onderhand pols zit een soort band/pees die die zenuwen bijelkaar houd. Op het moment dat je cts hebt heb je op die plek last van oedeem vochtophoping waardoor het bandje steeds strakker om die zenuwen komt en de boel afknelt juist als je weinig beweegt word dit erger snachts vaak. Ik ben na mijn revalidatie en operatie over gestapt op human grade hgh heb nooit meer last gehad . Inmiddels een jaar oid gestopt met hgh maar moet eerlijk zeggen ziet er nu allemaal beter
Uit dan tijdens het hgh gebruik . Met de juiste aas kom je ook heel ver .
 
Ik ben jaren geleden geopereerd aan beide handen voor cts. Als gevolg van onzuivere ug hgh .overdag als je beweegt is het te doen snachts leek het of er een vrachtwagen op mijn handen geparkeerd stond.ik was erg doorgeslagen in me gebruik en wilde absoluut niet stoppen met hgh omdat ik dacht dat het HET middel was .ben zo eigenwijs doorgegaan dat ze beide polsen hebben open gesneden .jaar revalidatie nog steeds mijn kracht niet geheel terug . Wat is cts? Door je pols lopen allemaal zenuwen naar je vingers ed. T hv je onderhand pols zit een soort band/pees die die zenuwen bijelkaar houd. Op het moment dat je cts hebt heb je op die plek last van oedeem vochtophoping waardoor het bandje steeds strakker om die zenuwen komt en de boel afknelt juist als je weinig beweegt word dit erger snachts vaak. Ik ben na mijn revalidatie en operatie over gestapt op human grade hgh heb nooit meer last gehad . Inmiddels een jaar oid gestopt met hgh maar moet eerlijk zeggen ziet er nu allemaal beter
Uit dan tijdens het hgh gebruik . Met de juiste aas kom je ook heel ver .
Vreemd dat je je cts attribueert aan onzuivere gh omdat je na je operatie geen last had met HG gh?

Een logischere verklaring lijkt mij dat je operatie jou er vanaf geholpen heeft.
 
Een logisch punt lijkt mij dat je gewoon bij ug hgh niet weet wat er in zit .en uit ervaring van mij en veel jongens in mijn omgeving treden die klachten vaker op bij ug hgh dan hgh die door pharmaceutische fabrieken is gekeurd .en ik deel mijn ervaring omdat ik zelf zo koppig was niet te willen stoppen met hgh gebruiken net zo lang tot een operatie de enige oplossing nog was .kortom ik probeer andere te behoeden voor negatieve gevolgen die ik zelf heb ervaren. Verder moet jij mucci lekker spuiten wat je wilt spuiten.
 
Een logisch punt lijkt mij dat je gewoon bij ug hgh niet weet wat er in zit .en uit ervaring van mij en veel jongens in mijn omgeving treden die klachten vaker op bij ug hgh dan hgh die door pharmaceutische fabrieken is gekeurd .en ik deel mijn ervaring omdat ik zelf zo koppig was niet te willen stoppen met hgh gebruiken net zo lang tot een operatie de enige oplossing nog was .kortom ik probeer andere te behoeden voor negatieve gevolgen die ik zelf heb ervaren. Verder moet jij mucci lekker spuiten wat je wilt spuiten.

Langer dan een jaar op ug hgh 6iu ed nauwlijks last meer van cts. Waarschijnlijk ben je gewoon ongelukkig hgh is hgh
 
Een logisch punt lijkt mij dat je gewoon bij ug hgh niet weet wat er in zit .en uit ervaring van mij en veel jongens in mijn omgeving treden die klachten vaker op bij ug hgh dan hgh die door pharmaceutische fabrieken is gekeurd .en ik deel mijn ervaring omdat ik zelf zo koppig was niet te willen stoppen met hgh gebruiken net zo lang tot een operatie de enige oplossing nog was .kortom ik probeer andere te behoeden voor negatieve gevolgen die ik zelf heb ervaren. Verder moet jij mucci lekker spuiten wat je wilt spuiten.
In de bijsluiter van de pharmaceutische GH staat cts onder 'komt vaak voor'.

Dat je met ug nooit weet wat er inzit geef in je gelijk in.

Verder wat GetBig XXL zegt. Mijn cts is ook weg en gebruik nog dezelfde ug.
 
Ik ben gewoon voorzichtiger geworden .en betaal liever wat extra voor zekerheid dan een gokje nemen om een paar meyer in me zak te houden .maar verder is dit geen punt van discussie voor mij .ik dacht na jaren ik post eens wat om mijn ervaring te delen maar het is me al weer duidelijk waarom ik het al jaren niet had gedaan. trainse allemaal jongens
 
Ik ben gewoon voorzichtiger geworden .en betaal liever wat extra voor zekerheid dan een gokje nemen om een paar meyer in me zak te houden .maar verder is dit geen punt van discussie voor mij .ik dacht na jaren ik post eens wat om mijn ervaring te delen maar het is me al weer duidelijk waarom ik het al jaren niet had gedaan. trainse allemaal jongens

Je begrijpt toch ook wel hoe een forum werkt.
Er komt straks iemand informatie inwinnen leest jou bericht en denkt o ik moet geen ug hgh hebben want dan krijg ik cts. Terwijl je gewoon een individueel geval bent geweest.

Dat je meteen butthurt bent zegt meer over jou dan over het forum
 
En jij promoot ug hgh op het forum want je weet hoe het werkt toch ?
 
En jij promoot ug hgh op het forum want je weet hoe het werkt toch ?

Ik promoot helemaal niks. Ik deel een ervaring op ug hgh. Zonder merken te benoemen.
 
In de bijsluiter van de pharmaceutische GH staat cts onder 'komt vaak voor'.

Dat je met ug nooit weet wat er inzit geef in je gelijk in.

Verder wat GetBig XXL zegt. Mijn cts is ook weg en gebruik nog dezelfde ug.
Mijn ene pols begint helaas weer nu ik na prep weer wat ben aangekomen (zonder gh) :(
 
Voortaan gewoon kwaliteit 191aa GH kopen dan hoor je deze bijwerking niet te hebben.

Alles uit China is 192 aa wat dus voor meer bijwerkingen zorgt. Ze schijnen daar nieteens apparatuur te hebben om 191 aa hgh te produceren..
 
Voortaan gewoon kwaliteit 191aa GH kopen dan hoor je deze bijwerking niet te hebben.

Alles uit China is 192 aa wat dus voor meer bijwerkingen zorgt. Ze schijnen daar nieteens apparatuur te hebben om 191 aa hgh te produceren..
Aha het is 2019 en china leeft nog in het stenen tijdperk vandaar.
 
Back
Naar boven