AndroidHealthClinic

snachts/smorgens wakker van prikkels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wij van WC Eend :roflol:

Test gewoon je IGF-1 levels, als die in orde zijn heb je gewoon legit GH.
 
Aha het is 2019 en china leeft nog in het stenen tijdperk vandaar.
Maar hij heeft wel gelijk wat 192aa hgh betreft. Dat wordt daar meestal gemaakt en dat is geen echte 191aa hgh. Body builders zijn naief wat betreft hgh, peptides, sarms, supplementen, enz... Ze zijn goedgelovig en niet objectief. De Chinezen leven niet meer in het stenen tijdperk maar diegenen die verkopen aan particulieren via internet zullen meestal niet te vertrouwen zijn wat hun producten betreft.
 
Maar hij heeft wel gelijk wat 192aa hgh betreft. Dat wordt daar meestal gemaakt en dat is geen echte 191aa hgh. Body builders zijn naief wat betreft hgh, peptides, sarms, supplementen, enz... Ze zijn goedgelovig en niet objectief. De Chinezen leven niet meer in het stenen tijdperk maar diegenen die verkopen aan particulieren via internet zullen meestal niet te vertrouwen zijn wat hun producten betreft.

Met de hedendaagse technieken en bloedtesten tot eenieders beschikking is er geen reden om niet te hoeven weten wat je gebruikt.
 
Wij van WC Eend :roflol:

Test gewoon je IGF-1 levels, als die in orde zijn heb je gewoon legit GH.
Wat als:

Je serum goed scoort maar igf normaal? Ik heb het al een aantal keer zien terug komen maar niemand die kan vertellen waarom/hoe.

Edit: hier een voorbeeld

image.jpeg
 
Met de hedendaagse technieken en bloedtesten tot eenieders beschikking is er geen reden om niet te hoeven weten wat je gebruikt.
Dat klopt. Met een bloedtest kan je zien of je lichaam er goed op reageert. Het probleem met hgh bestaande uit 192 aminozuren is dat ongeveer 30% van de mensen daar antilichamen tegen gaan aanmaken omdat het niet identiek is aan het lichaamseigen groeihormoon dat uit 191 aminozuren bestaat. Het groeihormoon zal dan zijn werk niet doen en dan is het gewoonweg verspilling van geld.
 
Dat klopt. Met een bloedtest kan je zien of je lichaam er goed op reageert. Het probleem met hgh bestaande uit 192 aminozuren is dat ongeveer 30% van de mensen daar antilichamen tegen gaan aanmaken omdat het niet identiek is aan het lichaamseigen groeihormoon dat uit 191 aminozuren bestaat. Het groeihormoon zal dan zijn werk niet doen en dan is het gewoonweg verspilling van geld.
Zoals de bloedtest hierboven dan?
 
Wat als:

Je serum goed scoort maar igf normaal? Ik heb het al een aantal keer zien terug komen maar niemand die kan vertellen waarom/hoe.

Edit: hier een voorbeeld

Bekijk bijlage 462766

Serum goed maar IGF-1 normaal zou kunnen betekenen dat je GH rommel is (192a of andere peptide die GH-Serum piek veroorzaakt). Daarom kun je niet vertrouwen op een Serum test alleen en dien je idealiter ook jouw IGF-1 baseline te weten. 10iu 191a kan betekenen dat jouw IGF-1 van 180 naar 300 gaat, terwijl het voor een ander persoon van 100 naar 200 gaat, om maar even de bandbreedte aan te geven. Terwijl je beiden gewoon 10iu zet. Daarom kun je nooit afgaan op andermans resultaten inzake bloedtesten hieromtrent.

Zoals die kerel uit het filmpje wel terecht heel veel zaken aanhaalt overigens. Het is een marathon inzake GH en geen sprint. Dat betekent in dit geval dat jouw IGF-1 waarde naar gelang langer gebruik zullen stijgen tot een bepaalde waarde [x aantal iu gh x duur in tijd = x waarde IGF-1] (simpel uitgelegd).

De verhoogde IGF-1 zorgt (zogezegd) voor een stimulering van de celdeling (de verjonging waar al die artsen in Amerika ook rijk mee worden als USP).

In bodybuilding zoek je naar die verhoogde IGF-1 waarde omdat deze (zogezegd) zorgt voor hyperplasie in de spieren, naast de "gewoonlijke" hypertrofie.
 
Laatst bewerkt:
Ah shit het staat op youtube dus dan zal het wel waar zijn

Nee heb het zelf ervaren met UG en HG hgh.

Ooit afgevraagd waarom sommige leden hier niet meer dan 5-6iu kunnen zetten en continue slapende handen ervaren van UG Chinese hgh en er s’nachts zelfs wakker van worden en dosis moeten verlagen maar pro’s 10-20-30iu kunnen zetten zonder dit probleem te hebben?
 
Nee heb het zelf ervaren met UG en HG hgh.

Ooit afgevraagd waarom sommige leden hier niet meer dan 5-6iu kunnen zetten en continue slapende handen ervaren van UG Chinese hgh en er s’nachts zelfs wakker van worden en dosis moeten verlagen maar pro’s 10-20-30iu kunnen zetten zonder dit probleem te hebben?
En jij denkt serieus dat pro's 20-30iu zetten? Er zal een mongool tussen lopen maar het gross zal echt niet meer dan 8-10 zetten en dat bouwen zij ook op.

20-30iu gooi je gewoon je geld weg. Allemaal jonge gastjes lezen deze onzin die jij verkondigd.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Roelly Winklaar doet 100 IU's per uur had ik gehoord
 
En jij denkt serieus dat pro's 20-30iu zetten? Er zal een mongool tussen lopen maar het gross zal echt niet meer dan 8-10 zetten en dat bouwen zij ook op.

20-30iu gooi je gewoon je geld weg. Allemaal jonge gastjes lezen deze onzin die jij verkondigd.

Ik denk oprecht dat je je daar nog wel eens op kunt verkijken en er zat pro's zijn die echt wel boatloads HGH zetten. Misschien niet meer nadat ze 1 keer pro zijn geworden, omdat het dan voor het grootste deel onderhouden en finetunen is, maar op de weg erheen? Denk dat je schrikt als je dat leest, zeker de gastjes die jong heel erg groot zijn.

Verder vind ik wat Levrone zegt gewoon poep.
 
Er zijn altijd excessen en de 1 heeft daar een shitload dosering voor nodig en de ander is high responder en heeft nog niet eens de helft nodig om op hetzelfde punt te komen. Feitelijk doet het er ook niet echt toe in deze discussie.
 
Ik denk oprecht dat je je daar nog wel eens op kunt verkijken en er zat pro's zijn die echt wel boatloads HGH zetten. Misschien niet meer nadat ze 1 keer pro zijn geworden, omdat het dan voor het grootste deel onderhouden en finetunen is, maar op de weg erheen? Denk dat je schrikt als je dat leest, zeker de gastjes die jong heel erg groot zijn.

Verder vind ik wat Levrone zegt gewoon poep.
Ze kunnen het wel zetten maar neemt niet weg dat het totaal geen nut heeft en geld weggooien is (en je gezondheid)
 
Er is ergens een log bezig waar iemand 4iu iv zet lol:o
 
En jij denkt serieus dat pro's 20-30iu zetten? Er zal een mongool tussen lopen maar het gross zal echt niet meer dan 8-10 zetten en dat bouwen zij ook op.

20-30iu gooi je gewoon je geld weg. Allemaal jonge gastjes lezen deze onzin die jij verkondigd.

Daar heb ik het nu toch niet helemaal over... Heb je de video überhaupt wel gekeken!?
 
Daar heb ik het nu toch niet helemaal over... Heb je de video überhaupt wel gekeken!?
Dat post jij anders net? Nee wat heb ik aan een youtube filmpje van een of andere kliniek? Nada.
 
Back
Naar boven