AndroidHealthClinic

Groei stagneert op 89kg ondanks anabolen en zelfde dieet -HELP- (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mTOR

Cool Novice
Lid geworden
7 aug 2019
Berichten
35
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Beste,

Dit is mijn eerste post op dit forum.
In februari heb ik een 9 week durende kuur gedaan met Test P - Tren A. en had een massawinst van 8Kg, dus van 81Kg naar 89Kg.

Ik zit sinds februari tot op heden nog aan de kuur (dus al 7 maand) en er komen geen kilos meer bij. Heeft iemand een idee door wat dat komt? Het dieet is hetzelfde. Het gewicht blijft hangen op 89Kg.
Het kan zijn dat ik te lang aan het kuren ben, maar in mijn ogen kan dat nooit de hoofdreden zijn.

Hartelijk dank
 
Je eet niet genoeg!
 
Die 100 procent cleane voeding is gewoon niet te vreten. Laat staan dat ik daar nog meer van moet eten? Rijst en kip en tonijn ben het beu. Die Light sauzen maken mijn dag nog slechter. Dat kan de reden zijn waarom ik niet meer eet.

Ik eet: Rijst, Kip, Tonijn, Brinta, Banaan, avocado, alle gezonde dingen. Het ding is dat ik dat niet lekker vind om daar grote hoeveelheden van te eten.

Ik zou graag lekker willen eten. Ik heb vandaag mijn eerste keer spaghetti gemaakt met zelfgemaakte saus en tonijn erbij.

Ik heb vernomen dat classic bodybuilders ijsjes aten om bij te komen en andere junk of op het restaurant wat dikwijls gedaan werd.
ik zou mij niet kunnen voorstellen om die dingen te eten tijdens een anabolenkuur, inzake cholesterol en veranderingen in het vetmetabolisme.

Ik denk dat ik inderdaad niet genoeg eet.

Je zegt dat naarmate je zwaarder wordt, je meer moet eten? Is het dat wat je wil zeggen?
Hoe moet ik dat doen met 100% cleane voeding. Lijkt mij onmogelijk.
 
Hoezo wil je perse 100% cleane voeding? Eet gewoon meer wat je kan aan clean food als je dat perse wil en junk daarnaast wat je nog nodig hebt om aan te komen.
En niks is onmogelijk, je kan gewoon meer force feeden maar ik zou gewoon junk toevoegen.

Hoe kan je nu maanden lang AAS nemen, niks aankomen (na die eerste kilo's) en dan niet één keer hebben gedacht; laat ik mijn voeding eens onder de loep nemen.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Heb je een voedingsschema? Hoeveel kCal eet je per dag?

Als je je eten niet weg krijgt eet dan rund ipv kip, pasta ipv rijst, zalm ipv tonijn, satesaus ipv “light” saus.
 
Wat kuur je op dit moment.
Daarnaast niet clean eten. Clean eten doe je maar in de cut
 
80% clean houden velen aan... Maar er zijn er ook zat die gewoon lekker eten. iifym
Een pizza is ook niet slecht. Gewoon brood met beleg eigenlijk. En brood is ook niets slechts aan.
Aardappel of patat is niets mis mee. Maak zelf aardappelparten en gril ze in de oven met wat olijfolie. Groente en vlees erbij is prima. (of ovenfriet in de airfryer)
Neem eens een zelfgemaakte saus bij je rijst. Pak pasata (gepureerde tomaten) met pesto en gebakken ui en knoflook. Wat spekjes edroor voor smaak en kip of gehakt en dan bij je pasta.
Maak eens pasta met kaassaus. pakje smeerkaas 20+ aanlengen met water en wat pittige geraspte kaas erdoor.
Bij je rijst een wat gebakken eieren met ham en wat groente en chilisaus. Soort nep foe yong haai.
Satehsaus bij je rijst met kip. Wat ananas erbij.

Je kan heel clean ook lekker eten met wat meer kcal.

Post eens wat je nu eet. Dat is makkelijker tips geven. Dit waren gewoon effe wat voorbeelden.
 
Wacht jij gebruikt nu al 7 maanden Tren a?
Is dit een troll?
 
Heb je een voedingsschema? Hoeveel kCal eet je per dag?

Als je je eten niet weg krijgt eet dan rund ipv kip, pasta ipv rijst, zalm ipv tonijn, satesaus ipv “light” saus.

Wacht jij gebruikt nu al 7 maanden Tren a?
Is dit een troll?
Hmm een troll? Nee ik ben geen troll. Anders zou ik niet de afgelopen jaren van 56 naar 89kg gegaan denk je zelf niet? Denk jij nu echt dat ik eruit zie als een troll?
 
Hmm een troll? Nee ik ben geen troll. Anders zou ik niet de afgelopen jaren van 56 naar 89kg gegaan denk je zelf niet? Denk jij nu echt dat ik eruit zie als een troll?

Hoe ben je van 56 naar 89 gegaan dan? Door te eten toch? Hoe kom je dan boven de 89? I wonder......
 
80% clean houden velen aan... Maar er zijn er ook zat die gewoon lekker eten. iifym
Een pizza is ook niet slecht. Gewoon brood met beleg eigenlijk. En brood is ook niets slechts aan.
Aardappel of patat is niets mis mee. Maak zelf aardappelparten en gril ze in de oven met wat olijfolie. Groente en vlees erbij is prima. (of ovenfriet in de airfryer)
Neem eens een zelfgemaakte saus bij je rijst. Pak pasata (gepureerde tomaten) met pesto en gebakken ui en knoflook. Wat spekjes edroor voor smaak en kip of gehakt en dan bij je pasta.
Maak eens pasta met kaassaus. pakje smeerkaas 20+ aanlengen met water en wat pittige geraspte kaas erdoor.
Bij je rijst een wat gebakken eieren met ham en wat groente en chilisaus. Soort nep foe yong haai.
Satehsaus bij je rijst met kip. Wat ananas erbij.

Je kan heel clean ook lekker eten met wat meer kcal.

Post eens wat je nu eet. Dat is makkelijker tips geven. Dit waren gewoon effe wat voorbeelden.
Brinta 75Gr 260,00
Gebakken eieren 4 440,00
Tonijn 150Gr 171,00
Lijnzaadolie 2 Eetl. 180,00
Pindaboter 1 Eetl. 94,00
Bosbessen 2 Eetl.


Mahlzeit 2 Menge Calorien
Zilvervliesrijst 75Gr 276,00
Kip Gebakken 250Gr Met walgelijke Light sauzen
Groenten


Mahlzeit 3 Menge Calorien
Zilvervliesrijst 75Gr 276,00
Vis Gebakken 300Gr Met walgelijke sauzen
Groenten



Mahlzeit 4 Menge Calorien
Brinta 30Gr 104,00
Lijnzaadolie 2 Eetl. 180,00 Deze is in de vorm van een mass gainer shake
Pindaboter 2 Eetl. 188,00
Caseine 1 Sch. 106,00
Banaan 1 105,00
Avocado 1 240,00



Mahlzeit 5 Menge Calorien
Tonijn 150Gr 171,00
Caseine 1 Sch. 106,00 Bij het slapen gaan
Pinda 1 Eetl. 94,00
Avocado 1 240,00

GESAMT Calorien
3231,00

Dit schema klopt langs geen kanten. Ik ben geen fan van Calorien tellen. Er zijn genoeg redenen daarvoor. 1. Labels op voedingswaren kloppen niet. 2. Informatie i.v.m een specifiek voedingsmiddel klopt op het internet niet. 3. Er is teveel afwijking dus je neemt het gemiddelde. 4. Niet alles wordt opgenomen.

Ik weet het op het moment niet meer. Die dingen die je opnoemt lijken mij zeer aantrekkelijk te zijn. Als men perse een schema verplicht te hebben. Hoe calculeer je in godsnaam al die dingen die je opnoemt in een schema. Dat is gewoon absurd. Tenzij je 5 to 6 keer eet, die dingen die je opnoemt gewoon bereiden en dan afgaan op de spiegel. Lijkt mij veel interessanter, niet? Op dit moment weet ik het echt niet meer!

+ Dit schema heb ik op lange termijn niet kunnen volhouden en ben dat ook niet van plan.
 
Heb je een voedingsschema? Hoeveel kCal eet je per dag?

Als je je eten niet weg krijgt eet dan rund ipv kip, pasta ipv rijst, zalm ipv tonijn, satesaus ipv “light” saus.

Mag ik vragen waar je die satesaus haalt? Die body en fit dieven verkopen dat.
 
Wat kuur je op dit moment.
Daarnaast niet clean eten. Clean eten doe je maar in de cut

Op dit moment, ja euhm,..Test E 250 EAD 125mg, en NPP 200mg EAD
 
Hoezo wil je perse 100% cleane voeding? Eet gewoon meer wat je kan aan clean food als je dat perse wil en junk daarnaast wat je nog nodig hebt om aan te komen.
En niks is onmogelijk, je kan gewoon meer force feeden maar ik zou gewoon junk toevoegen.

Hoe kan je nu maanden lang AAS nemen, niks aankomen (na die eerste kilo's) en dan niet één keer hebben gedacht; laat ik mijn voeding eens onder de loep nemen.

Dat vraag ik mij ook af. Er zijn mogelijk een paar redenen. 1. Gedachte dat het wel goed zou komen. 2. Blijven kuren voor geen gains te verliezen. 3. Twijfel i.v.m de kwaliteit van het anabolicum
 
80% clean houden velen aan... Maar er zijn er ook zat die gewoon lekker eten. iifym
Een pizza is ook niet slecht. Gewoon brood met beleg eigenlijk. En brood is ook niets slechts aan.
Aardappel of patat is niets mis mee. Maak zelf aardappelparten en gril ze in de oven met wat olijfolie. Groente en vlees erbij is prima. (of ovenfriet in de airfryer)
Neem eens een zelfgemaakte saus bij je rijst. Pak pasata (gepureerde tomaten) met pesto en gebakken ui en knoflook. Wat spekjes edroor voor smaak en kip of gehakt en dan bij je pasta.
Maak eens pasta met kaassaus. pakje smeerkaas 20+ aanlengen met water en wat pittige geraspte kaas erdoor.
Bij je rijst een wat gebakken eieren met ham en wat groente en chilisaus. Soort nep foe yong haai.
Satehsaus bij je rijst met kip. Wat ananas erbij.

Je kan heel clean ook lekker eten met wat meer kcal.

Post eens wat je nu eet. Dat is makkelijker tips geven. Dit waren gewoon effe wat voorbeelden.
Brinta 75Gr 260,00
Gebakken eieren 4 440,00
Tonijn 150Gr 171,00
Lijnzaadolie 2 Eetl. 180,00
Pindaboter 1 Eetl. 94,00
Bosbessen 2 Eetl.


Mahlzeit 2 Menge Calorien
Zilvervliesrijst 75Gr 276,00
Kip Gebakken 250Gr Met walgelijke Light sauzen
Groenten


Mahlzeit 3 Menge Calorien
Zilvervliesrijst 75Gr 276,00
Vis Gebakken 300Gr Met walgelijke sauzen
Groenten



Mahlzeit 4 Menge Calorien
Brinta 30Gr 104,00
Lijnzaadolie 2 Eetl. 180,00 Deze is in de vorm van een mass gainer shake
Pindaboter 2 Eetl. 188,00
Caseine 1 Sch. 106,00
Banaan 1 105,00
Avocado 1 240,00



Mahlzeit 5 Menge Calorien
Tonijn 150Gr 171,00
Caseine 1 Sch. 106,00 Bij het slapen gaan
Pinda 1 Eetl. 94,00
Avocado 1 240,00

GESAMT Calorien
3231,00

Dit schema klopt langs geen kanten. Ik ben geen fan van Calorien tellen. Er zijn genoeg redenen daarvoor. 1. Labels op voedingswaren kloppen niet. 2. Informatie i.v.m een specifiek voedingsmiddel klopt op het internet niet. 3. Er is teveel afwijking dus je neemt het gemiddelde. 4. Niet alles wordt opgenomen.

Ik weet het op het moment niet meer. Die dingen die je opnoemt lijken mij zeer aantrekkelijk te zijn. Als men perse een schema verplicht te hebben. Hoe calculeer je in godsnaam al die dingen die je opnoemt in een schema. Dat is gewoon absurd. Tenzij je 5 to 6 keer eet, die dingen die je opnoemt gewoon bereiden en dan afgaan op de spiegel. Lijkt mij veel interessanter, niet? Op dit moment weet ik het echt niet meer!

+ Dit schema heb ik op lange termijn niet kunnen volhouden en ben dat ook niet van plan.
 
Hoezo wil je perse 100% cleane voeding? Eet gewoon meer wat je kan aan clean food als je dat perse wil en junk daarnaast wat je nog nodig hebt om aan te komen.
En niks is onmogelijk, je kan gewoon meer force feeden maar ik zou gewoon junk toevoegen.

Hoe kan je nu maanden lang AAS nemen, niks aankomen (na die eerste kilo's) en dan niet één keer hebben gedacht; laat ik mijn voeding eens onder de loep nemen.

Dat vraag ik mij ook af. Er zijn mogelijk een paar redenen. 1. Gedachte dat het wel goed zou komen. 2. Blijven kuren voor geen gains te verliezen. 3. Twijfel i.v.m de kwaliteit van het anabolicum
 
Maar 3200 eten en je afvragen waarom je niet aankomt. Kcals uppen dus. En niet zo als een wijf gedragen, dat beetje vreten...
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven