XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik tegen papa:
    Ik: binnen 6 weken ist mr olympia
    Ik: toont filmpje van roelly
    Papa: mogen die producten gebruiken?
    :roflol:
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    All natty :roflol:
     
    Waarschijnlijk Turkije of Griekenland ofzo, weet nog niet precies. Geen rondreis of hele verre reis o.i.d., maar ik denk gewoon een relaxvakantie met sporten/eten/chillen en af en toe wat ondernemen. Wil wel een beetje zuidelijk gaan voor goedweergarantie. :)
    het loopt daar nu boven de 35 dus niet sporten Bert
     
    Staat op vakantie gaan naar Turkije niet vrijwel gelijk aan landverraad?
     
    het loopt daar nu boven de 35 dus niet sporten Bert
    Pas was het 40 hier in Nederland en ging sporten ook prima. Overigens ga ik enkel naar de gym. Ik heb in Marokko en Turkije nog wel hardlopen vroeger met 40 graden. :P
    Wat denk je trouwens dat het in Afghanistan/Mali/Irak is? Daar sporten militairen op uitzending ook gewoon, zonder airco. :P
     
    Ziet er ook lekker gezond uit weer :roflol:
     
    Pas was het 40 hier in Nederland en ging sporten ook prima. Overigens ga ik enkel naar de gym. Ik heb in Marokko en Turkije nog wel hardlopen vroeger met 40 graden. :P
    Wat denk je trouwens dat het in Afghanistan/Mali/Irak is? Daar sporten militairen op uitzending ook gewoon, zonder airco. :P
    Militaire zijn bikkels, de meeste hier kunnen niet eens genoeg eten om boven de 70kg uit te komen.:trollface:

    Is het al vrijdag?
     
    De kans dat die een foto van Roelly zijn instagram o.i.d. zien is ongeveer net zo groot als dat ik op de instagram stuit van Tineke de Nooij
     
    Ik bedoel niet specifiek dat filmpje of Roelly, maar pro BB’ers in het algemeen.
     
    Ik bedoel niet specifiek dat filmpje of Roelly, maar pro BB’ers in het algemeen.

    Denk ook niet dat ze daar snel mee geconfronteerd worden, hoogstens een keer tijdens een nieuwsbericht wegens het overlijden van. Maar naar de Olympia zullen ze niet zo snel kijken gok ik.
     
    Voor een leek is dat ook erg shokkerend ...kijk maar de reakties als ze over straat lopen
     
    Back
    Naar boven