Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heet Bert Furry?
    Nee Furryx94. Wel leuke naam zo om uit te spreken 'Hallo Furrieksvierennegentig, alles goed?', 'Goed hoor, maar vrienden noemen me Bert'.
    Ik verwacht een vervolg dat furry geen vrienden heeft ofzo maar ben te braaf om dit zelf te typen.
    #betaforlife
     
    Ik bedoel niet specifiek dat filmpje of Roelly, maar pro BB’ers in het algemeen.
    Net zoals wij tegen enorm dikke, fatsige mensen aankijken. :P
    Inderdaad. Dan kan je aftrekken én optrekken.
    Flauw ik weet het
    Aftrekken is leuk, maar ik laat mij liever pijpen.
    Beetje hetzelfde niveau als een gemiddeld BB_ grapje.
    Maak ik grapjes?
    Ik heb precies dezelfde naam Als Bert dat is nog veel erger.
    Voor mij ja. :sad:
    Ik ben wel benieuwd naar de gelijkenissen
    We kijken beiden graag naar cameltoes. :P
    4RM 46kg dumbbel schouder press:o

    Bekijk bijlage 462867
    Heb je de verkeerde smiley aangeklikt? Niets om je voor te schamen toch, bizar sterk! :flexgrin:
     
    Net zoals wij tegen enorm dikke, fatsige mensen aankijken. :P

    Aftrekken is leuk, maar ik laat mij liever pijpen.

    Maak ik grapjes?

    Voor mij ja. :sad:

    We kijken beiden graag naar cameltoes. :P

    Heb je de verkeerde smiley aangeklikt? Niets om je voor te schamen toch, bizar sterk! :flexgrin:
    Thanks, ik wou bijna iemand vragen of ie een dumbbel op me schouder wou zetten want via mijn knie omhoog liften naar mijn schouders gaat nie makkelijk met 42kg+ dumbbels. Bij ons gaan dumbbels tot 50 dus in mijn volgende kuur zal 50kg dumbbel schouderpress wel een doel zijn
     
    Thanks, ik wou bijna iemand vragen of ie een dumbbel op me schouder wou zetten want via mijn knie omhoog liften naar mijn schouders gaat nie makkelijk met 42kg+ dumbbels. Bij ons gaan dumbbels tot 50 dus in mijn volgende kuur zal 50kg dumbbel schouderpress wel een doel zijn

    Bij ons zijn er nu ook dumbells tot 50kg. Als er niemand is zak ik is kijken of ik hem omhoog krijg.
     
    Thanks, ik wou bijna iemand vragen of ie een dumbbel op me schouder wou zetten want via mijn knie omhoog liften naar mijn schouders gaat nie makkelijk met 42kg+ dumbbels. Bij ons gaan dumbbels tot 50 dus in mijn volgende kuur zal 50kg dumbbel schouderpress wel een doel zijn
    Er loopt daar toch een PT rond of een coach cq medewerker
     
    Zonet een mooie helm en motorhandschoenen gekocht. Tweedehands, in nieuwstaat, voor een "prikje".
     
    Dat is geen echte gym
    Ik was voor m'n werk een keer in Hoofddorp en ben toen in Zwanenburg gaan trainen. Ligt wel een stukje buiten A'dam, maar wel een prima old school gym. (Wel een beetje een teringbende, maar heeft ook wel wat :P). Volgens mij komt Bokito daar vaak.
     
    Ik was voor m'n werk een keer in Hoofddorp en ben toen in Zwanenburg gaan trainen. Ligt wel een stukje buiten A'dam, maar wel een prima old school gym. (Wel een beetje een teringbende, maar heeft ook wel wat :P). Volgens mij komt Bokito daar vaak.
    Teringbende nogwel. Kan sowieso niet tegen als de dumbbels niet op de juiste volgorde liggen en alles doorelkaar
     
    Back
    Naar boven