MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik was voor m'n werk een keer in Hoofddorp en ben toen in Zwanenburg gaan trainen. Ligt wel een stukje buiten A'dam, maar wel een prima old school gym. (Wel een beetje een teringbende, maar heeft ook wel wat :P). Volgens mij komt Bokito daar vaak.
    Klopt is gym waar ik train
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Thanks guys voor alle positieve feedback en Karma....ik had dit echt niet verwacht!! :cheer:
    Hoezo niet? Hoeveel mensen ken je nou met zo'n fysiek op jouw leeftijd? Ik ken er 0. :dunno:
    Nou ja, uitgezonderd een paar dan die ik weleens bij Fox zie, maar dan heb ik het over voormalig (semi-)pro's, zoals Berry de Mey.
    O ja, en Schwarzeneggertje niet te vergeten. :P

    Ik mag hopen op jouw leeftijd nog zo'n fysiek te hebben en met mij nog heeeel veel mensen denk ik.
     
    Hoezo niet? Hoeveel mensen ken je nou met zo'n fysiek op jouw leeftijd? Ik ken er 0. :dunno:
    Nou ja, uitgezonderd een paar dan die ik weleens bij Fox zie, maar dan heb ik het over voormalig (semi-)pro's, zoals Berry de Mey.
    O ja, en Schwarzeneggertje niet te vergeten. :P

    Ik mag hopen op jouw leeftijd nog zo'n fysiek te hebben en met mij nog heeeel veel mensen denk ik.
    Nee ken ik ook niet...mijn leeftijdgenoten liggen al onder de grond helaas :o
     
    Nee ken ik ook niet...mijn leeftijdgenoten liggen al onder de grond helaas :o
    Dus alle 60+ ers zijn al onder de grond?? :eek:
    En dan wordt er gezegd dat de wereld vergrijst.... :o

    Maar leeftijdsgenoten met jouw fysiek zijn idd heeeeeel zeldzaam.
    Moeten we zuinig op zijn op t forum :)
     
    Dus alle 60+ ers zijn al onder de grond?? :eek:
    En dan wordt er gezegd dat de wereld vergrijst.... :o

    Maar leeftijdsgenoten met jouw fysiek zijn idd heeeeeel zeldzaam.
    Moeten we zuinig op zijn op t forum :)
    correctie niet alle...goed opgemerkt marina :)
     
    Wat een vieze praat weer Bert. Nog niet zo lang geleden was jij diegene die juist tegen dit soort praatjes was, ik mag de nieuwe Bert wel.

    28taP hij zegt toeS :eek:
    Was er alleen niet zo happy mee wat er achter mijn rug om gezegd was, maar das verleden tijd. :)
    Ow shit, nu val ik door de mand. :fluit:
     
    Was er alleen niet zo happy mee wat er achter mijn rug om gezegd was, maar das verleden tijd. :)
    Ow shit, nu val ik door de mand. :fluit:

    Ik heb geen idee waar je het over hebt.
     
    Wat een vieze praat weer Bert. Nog niet zo lang geleden was jij diegene die juist tegen dit soort praatjes was, ik mag de nieuwe Bert wel.

    28taP hij zegt toeS :eek:

    Maakt niet uit, mijne is toch de oppertoe. ;)
     
    kan nog net voor aanvang werk :coffeepc:
     
    Back
    Naar boven