MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ziet er ook gaaf uit, maar hoe comfortabel zit die met een lengte van 190cm?

    Geen idee :roflol: met jouw lengte zou ik dan eerder naar een dikke adventure gaan kijken oid.
     
    Ziet er ook gaaf uit, maar hoe comfortabel zit die met een lengte van 190cm?
    Ik ben 1,86 en die mt9 rijdt top. Zit lekker rechtop. Geen last van m'n rug oid.
     
    If you wanna look like a pro, u gotta juice like a pro
     
    If you wanna look like a pro, u gotta juice like a pro

    Wanneer ga jij dan juicen/er uit zien als een pro?

    Net zoals Dallas zijn laatste kuurtje :dunno:

    Was dat 10 gram testosteron? Ik meen me te herinneren dat die doseringen heel hoog waren (er wordt vaak gezegd dat pro's lichter kuren dan gedacht, niet dus)
     
    Wanneer ga jij dan juicen/er uit zien als een pro?



    Was dat 10 gram testosteron? Ik meen me te herinneren dat die doseringen heel hoog waren (er wordt vaak gezegd dat pro's lichter kuren dan gedacht, niet dus)
    ergens om en nabij de 10 gram test , zal ook nog wel genoeg ander spul bijzitten
     
    Ik ben 1,86 en die mt9 rijdt top. Zit lekker rechtop. Geen last van m'n rug oid.

    Jouw lengte (zo lang/kort ben ik ook) is eigenlijk wel ideaal voor de meeste moderne motoren. Tussen ruwweg 1m75 en 1m95 heeft volgens mij niemand een echt probleem met zithouding of voeten aan de grond kunnen zetten.
     
    Jouw lengte (zo lang/kort ben ik ook) is eigenlijk wel ideaal voor de meeste moderne motoren. Tussen ruwweg 1m75 en 1m95 heeft volgens mij niemand een echt probleem met zithouding of voeten aan de grond kunnen zetten.

    Al een nieuwe smartphone (met camera) oude vriend?
     
    Back
    Naar boven