Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (42 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • als sterkste man van nederland t/m 23 jaar eindelijk een fan

    Hij heeft wel het syndroom van down en valt me de hele dag lastig op instagram, maar je moet ergens beginnen toch?
     
    als sterkste man van nederland t/m 23 jaar eindelijk een fan

    Hij heeft wel het syndroom van down en valt me de hele dag lastig op instagram, maar je moet ergens beginnen toch?
    Hahahahah volgens mij heb ik van dezelfde last
     
    Hij heeft wel het syndroom van down en valt me de hele dag lastig op instagram, maar je moet ergens beginnen toch?

    pas maar op ,MissNuke werd op een gegeven moment helemaal overspannen van dat gestalk van MrDroeftoeter ,ik denk dat jij zijn nieuwe slachtoffer bent
     
    Waarom moet ik nou weer werken, trainen en booschappen doen vandaag, ik mis alle fun hier. :mad:
    Maakt niet uit, mijne is toch de oppertoe. ;)
    Ik aanbid de Oppertoe. :bow2:
    Bert, petje af hoor :1e:
    Thanks! :P
    Oppertoe vanwege de grootte? Kan BB_ er een beetje aan zuigen? Of waarom is het de oppertoe?
    Oppertoe omdat alleen een Oppergod er aan mag zitten. :)
    Ik ga zelf niet oordelen over of ik het goed kan en misschien gaat dit wat te ver voor mijn wederhelft om hier te delen. :P
    De vraag is of Bert die Cameltoe al eens goed gelikt heeft

    Bekijk bijlage 462933
    Nee hoor, dat is voor mij allang geen vraag meer. En ook allang geen 'eens' meer. :P

    Droste-effect. :P
    Bert vond het anders toch niet zo leuk.
    Déjà vu, haha. :roflol:
    als sterkste man van nederland t/m 23 jaar eindelijk een fan

    Hij heeft wel het syndroom van down en valt me de hele dag lastig op instagram, maar je moet ergens beginnen toch?
    Ja sorry man dat ik je lastig val. :trollface:
     
    Temptation vips delivers again.

    Ik denk niet dat iemand ooit zo boos heb zien kijken :roflol:
     
    Net wat halve klasgenootjes tegengekomen in de AH, zij zaten drank te zoeken terwijl ik de kwark aan het zoeken was :D
    Wat een verschil kan er toch zijn...
     
    Net wat halve klasgenootjes tegengekomen in de AH, zij zaten drank te zoeken terwijl ik de kwark aan het zoeken was :D
    Wat een verschil kan er toch zijn...
    Hadden ze geen benen of ontbrak hun bovenlichaam?
     
    Hadden ze geen benen of ontbrak hun bovenlichaam?
    Alles ontbrak ???
    338?cb=20170726093347.png
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Temptation vips delivers again.

    Ik denk niet dat iemand ooit zo boos heb zien kijken :roflol:
    die shirley ging er gewoon in om te scoren. die wist vna te voren al dat ze er klaar mee was.
     
    Net wat halve klasgenootjes tegengekomen in de AH, zij zaten drank te zoeken terwijl ik de kwark aan het zoeken was :D
    Wat een verschil kan er toch zijn...

    Zij hebben vanavond wel fun :D
     
    Back
    Naar boven